XXL Nutrition

Jay's log: een nieuwe start

Training ziet er strak uit, BOR en Vertical traction zien er goed uit :D

• Topic Starter Topic Starter
Training ziet er strak uit, BOR en Vertical traction zien er goed uit :D

Thanks bro!

Techniek van bor heb ik nog niet helemaal op orde maar ga daar de komende tijd wel op focussen. Vertical traction blijft wel een machine natuurlijk dus eigenlijk zegt dat gewicht niet veel. Gaat tot 125kg ofzo :p

Je zou ook eens seated cable rows kunnen proberen, vind die echt super chill :D

En ja 80kg komt al redelijk in zicht. Vanochtend weer 79.1kg dus kom steeds iets dichterbij. Blijft afgelopen dagen wel een beetje schommelen tussen 78.8 en 79.1 maar ten opzichte van 1 maand geleden zit er toch wel 1kg aan. Zal ook wel vocht zijn maar zit iig weer een (lichte) stijging in mn gewicht.

Ga de seated cable row erin gooien op rugdag, zijn lang geleden, thanks :D
Weight gains heeft iedereen een eigen kijk op, slow gains zorgt voor minder cutten, dus dat is wel lekker :thumbs:

nice, best wel sterke bor!

Lekker bezig Jay! Je rug ook goed er van langs gegeven :thumb: Die rows zijn lekker kerel.

Net benen gedaan. Was vrij druk in gym maar natuurlijk was leg press vrij :D

Benen

Leg press (45 graden, plate loaded)
8x100
8x125
8x150
8x165
8x165
Met 5kg verhoogd tov vorige keer, begint nu wel echt super zwaar te worden want ga echt diep. Vandaar ook maar 2 werksetjes.

Lying leg curl
10x36
8x36
10x30
Meer reps tov vorige keer.

Split squats
10xBW+10 (l) + 10xBW+10 (r)
10xBW+10 (l) + 10xBW+10 (r)
Balans wordt steeds iets beter, dus wordt tijd om te verhogen.

Seated leg curl
12x52 (andere machine)
12x50 (oude machine :))
12x50

One legged extension
10x30 (l) + 10x30 (r)
10x30 (l) + 10x30 (r)

Kuiten en cardio na. Kuiten zet ik nooit neer want gewicht boeit mij echt niks daarbij, zolang ze maar in vuur en vlam staan en dat was ook deze keer het geval :fire:

Rating
Quads: 4/5; lp voelde echt super chill, split squats ook, leg extension iets minder
Hams: 4/5; lying iets vooruitgang, seated blijft pittig
Kuiten: 4.5/5; brandde weer goed

Opmerking
Prima workout dus. Leg press begint echt zwaar te worden dus ff kijken hoe ik dat ga doen qua gewicht, wil niet dat mn techniek eronder gaat lijden (dus dat ik minder diep ga oid). Split squats wss raisen next time.

Ga de seated cable row erin gooien op rugdag, zijn lang geleden, thanks :D
Weight gains heeft iedereen een eigen kijk op, slow gains zorgt voor minder cutten, dus dat is wel lekker :thumbs:

Ja daarom, heb nog nooit hoeven cutten dus dat is wel fijn. Ben op 60kg @ 8% begonnen ofzo. Dus wat betreft weight gains neem ik gewoon lekker mn tijd ;)

Lekker bezig Jay! Je rug ook goed er van langs gegeven :thumb: Die rows zijn lekker kerel.

Bedankt bro's :cool:

Laatst bewerkt:
Welke kuit oefeningen gooi je erin? :)
Mooie training, al vind ik LB dagen altijd lastig te beoordelen omdat de gewichten van de machines bij elke gym anders zijn :o

Welke kuit oefeningen gooi je erin? :)
Mooie training, al vind ik LB dagen altijd lastig te beoordelen omdat de gewichten van de machines bij elke gym anders zijn :o

Ja snap ik man, ik doe vrijwel alleen machines haha. Bij lb ga ik ook vooral op gevoel af omdat ik vrijwel alleen machines doe en ik kijk daarnaast ook gewoon of ik vooruitgang boek. Zolang dat het geval is, ben ik gewoon tevrden :)

Ik doe seated calf raises en heel raises momenteel. Zou op zich ook wel in smith kunnen doen maar vind dat opstapje niet echt chill. Tis zegmaar niet van hout maar soort van rubber/plastic ofzo dus dan zak je toch een beetje erdoorheen en dat is echt irritant voor je concentratie. En een standing calf machine hebben ze niet dus vandaar maar heel raises.

Nette leg curls & legg press.
Split squat mag inderdaad hoger zoals je het zelf al aangeeft
keep te hard work go.

sterke trainingen! mooi om te horen dat je zo goed vooruit gaat!

Hoelang geleden was je 60kg?

sterke trainingen! mooi om te horen dat je zo goed vooruit gaat!

Bedankt man!

Hoelang geleden was je 60kg?

Bijna 1 jaar en 9 maanden geleden. Heb natuurlijk eerste tijd aangekloot zoals iedereen en ook iets van een half jaar stilgestaan door die slaapproblemen omdat ik toen ook weinig motivatie had om te eten en te trainen. Progressie had op zich wel beter gekunt maar ben er gezien de omstandingheden en het feit dat ik al een tijdje geen squat en deadlift doe toch niet ontevreden mee :)

Gaat prima hier zo te zien. Keep up the good work :)

Had deze log nieteens gezien, shame on me :(
Even snel bijgelezen maar trainingen zien er prima uit !
De foto's zijn ook niet mis en bij deze volg ik :)

Pics? Wat heb ik gemist? :p

Ah, looking good bro. Blijf erbij dat wij aardig gelijk liggen, jij staat net iets droger met ~1-1,5% en ik weeg 2-2.5kg meer, fair match :thumbs:

lekker lb training, kom maar op met die foto

Terug
Naar boven