JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat wel hard zo! Je haalt me al bijna in met BW![]()

Mooie training jay! Squat is ook netjes Lunges vergt inderdaad oefening om goed en recht naar beneden te zakken en recht te komen. Ben zelf ook al een paar keer me evenwicht verloren.

Sterke BP & CGBP van vrijdag! De training van vandaag is ook niet mis, en ik ben het met je eens. Zorg dat gewicht gelijdelijk toeneemt en dat niet je techniek er onder lijd.
Al met al een goede training! Lunges vind ik ook best wel lastig, ik raak totaal uit balans als ik goed op diepte kom.. daarom houd ik het wel gewoon bij squat.![]()
Thanks! Ik ga echt oefenen met squatten nu, omdat ik de techniek nog moeilijk vind. Lunges ga ik pas doen als ik goed squat denk ik.

Goed idee, ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral als je eenmaal een beetje op diepte komt.. Zorg dat je je borst groot maakt, en de spanning goed op je core houd. Eerst squats verbeteren ja, blijft superieur tegenover lunges.![]()
Ik doe squats ook met belt. Heeft als voordeel dat het minder belastend is voor onderrug maar ik kan dan ook niet echt lekker uitademen als die belt er zit dus kracht leveren gaat moeilijker. Ik ga volgende keer eens zonder belt proberen.
En ik zal op je tips letten!

Oefeningen daarna gingen ook wel ok.