AndroidHealthClinic

Jay's log naar 80kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes man
lunges ss met exten?

Je gaat wel hard zo! Je haalt me al bijna in met BW :o

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man
lunges ss met exten?

Nee man, maar ik ga leg extensions eruit gooien en lunges doen. Met lunges spreek je meer spiergroepen aan en leg extension schijnt niet goed te zijn voor knieen ofzo.

Je gaat wel hard zo! Je haalt me al bijna in met BW :o

Valt wel mee hoe hard hoor. Wil mn bf ook niet te hoog laten oplopen dus dan gaat het bulken toch wat langzamer.

UB gedaan vandaag.

BP
10x40
8x50
8x60
8x67.5 (4 met spot)
Ging wel ok dit.

Chin ups
2x6xBW+6
5xBW+6
Prima tijdens bulk. Gaat beetje bij beetje vooruit ;)

MP
5x30
5x32.5
2x5x35
Wilde eigenlijk zittende variant doen maar bankjes waren bezet helaas, was echt rustig in gym dus k*t dat net die bezet waren. Maarja, heb dit tijdje niet gedaan en voelde toch wel ok. Merk wel dat core mn zwakte is hierbij, dus ik hou deze er vooral in om mn core ook aan te sterken. Zelfde verhaal voor squat, die wil ik ook nog niet te zwaar doen, puur om mn core sterker te maken. Voelde wel lekker in schouders die mp :D

Seated cable row
2x9x57
6x64
Goeie pomp in rug.

Incline db flyes
10x12
8x14
8x14 (low incline)
Low incline is minder belastend voor delts dus volgende keer alle 3 setjes zo doen.

Facepulls
3 sets

Shrugs
3 sets

Cgbp
8x60
7x65 (3-4 met spot)
Ging toch wel lekker, heb dit 2 weken niet gedaan ofzo.

Seated db curls
3 setjes
Had echt zieke pomp in armen, komt denk ik ook door cgbp vooraf want mn triceps waren helemaal kapot na die oefening :P

Opmerking:
Vond het een lekkere training. Presses gingen toch wel ok, bij mp is core dus een aandachtspunt maar dat is gewoon een kwestie van tijd voordat die sterker is dus ik blijf die er gewoon inhouden. Rug en biceps gingen ook goed, bij beide goede pomp. Rest ging ook wel netjes vond ik.

Mooie training weer!

lekkere training man

Bedankt! Jullie gaan ook lekker zag ik in jullie logjes ;)

LB gedaan vandaag.

SQ
8x40
8x52.5
3x5x65
Vanaf nu 3 werksetjes op vast gewicht en opbouwen. Vond dit al best zwaar.

Leg press 45 graden
12x150
10x175
10x200
6x220
Was zwaar na squats maar voelde wel heerlijk :D

RDL
8x50
8x60
6x70
5x80
Vanaf nu gewichten opbouwend naar 1 werksetje. Voelde lekker in hams.

Lunges
Evenwicht is nog niet echt goed en ik ga ook niet echt recht naar beneden. Dus gewoon kwestie van oefenen.

Seated leg curls
3 setjes

Kuiten en abs

Opmerking:
Squat wordt zeker aan gewerkt. Heeft ook geen zin om te gaan forceren natuurlijk, is allemaal kwestie van geduld voordat die omhoog gaat. Leg press en RDL waren heerlijk. Met lunges blijf ik lekker oefenen. Leg curls voelde echt goed aan. Deed het nu wat lichter maar was wel lekker zo na RDL. Kuiten en abs ging ook ok. Deed nu seated calf raises op zon machine en dat voelde lekker, dus hou die er zeker in.

Mooie training jay! Squat is ook netjes Lunges vergt inderdaad oefening om goed en recht naar beneden te zakken en recht te komen. Ben zelf ook al een paar keer me evenwicht verloren.

Mooie training jay! Squat is ook netjes Lunges vergt inderdaad oefening om goed en recht naar beneden te zakken en recht te komen. Ben zelf ook al een paar keer me evenwicht verloren.

Bedankt!

Ik ga de komende tijd wel de stand van mn voeten in de gaten houden met squatten. Breedte van voeten en hoe ver naar buiten wijzend.

Al veel progressie gemaakt! Ik ga je volgen

Sterke BP & CGBP van vrijdag! De training van vandaag is ook niet mis, en ik ben het met je eens. Zorg dat gewicht gelijdelijk toeneemt en dat niet je techniek er onder lijd. ;)

Al met al een goede training! Lunges vind ik ook best wel lastig, ik raak totaal uit balans als ik goed op diepte kom.. daarom houd ik het wel gewoon bij squat. :o

Al veel progressie gemaakt! Ik ga je volgen

Leuk man!

Sterke BP & CGBP van vrijdag! De training van vandaag is ook niet mis, en ik ben het met je eens. Zorg dat gewicht gelijdelijk toeneemt en dat niet je techniek er onder lijd. ;)

Al met al een goede training! Lunges vind ik ook best wel lastig, ik raak totaal uit balans als ik goed op diepte kom.. daarom houd ik het wel gewoon bij squat. :o

Thanks! Ik ga echt oefenen met squatten nu, omdat ik de techniek nog moeilijk vind. Lunges ga ik pas doen als ik goed squat denk ik.

Thanks! Ik ga echt oefenen met squatten nu, omdat ik de techniek nog moeilijk vind. Lunges ga ik pas doen als ik goed squat denk ik.

:thumb:

Goed idee, ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral als je eenmaal een beetje op diepte komt.. Zorg dat je je borst groot maakt, en de spanning goed op je core houd. Eerst squats verbeteren ja, blijft superieur tegenover lunges. :)

:thumb:

Goed idee, ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral als je eenmaal een beetje op diepte komt.. Zorg dat je je borst groot maakt, en de spanning goed op je core houd. Eerst squats verbeteren ja, blijft superieur tegenover lunges. :)

Ik doe squats ook met belt. Heeft als voordeel dat het minder belastend is voor onderrug maar ik kan dan ook niet echt lekker uitademen als die belt er zit dus kracht leveren gaat moeilijker. Ik ga volgende keer eens zonder belt proberen.

En ik zal op je tips letten!

Ik doe squats ook met belt. Heeft als voordeel dat het minder belastend is voor onderrug maar ik kan dan ook niet echt lekker uitademen als die belt er zit dus kracht leveren gaat moeilijker. Ik ga volgende keer eens zonder belt proberen.

En ik zal op je tips letten!

Ik deed voorheen ook veel met belt, maar ik heb afgelopen squat sessie hier frequent op gelet, en de spanning voelde erg goed. Laatste setje voelde ik dat ik wel belt moest om doen, en dan moet je dat ook gewoon doen. Ademhaling is ook belangrijk, goed opletten. Ik hou met het naar beneden gaan mijn adem in (en de lucht in mijn borstkas) En ga met het omhoog komen uitademen.

Ja probeer het maar eens. Geen probleem! :)

Vandaag UB gedaan thuis. Ging wat minder oefeningen doen en de oefeningen die ik deed 5x5 of 3x5 afhankelijk van de oefening.

BP
8x40
8x50
5x5x62.5 VPR
Ging lekker vond ik.

Chin ups
5xBW+6.25
3x5xBW+7.5 VPR
1e setje was te makkelijk dus drm iets meer erbij gedaan.

MP
5x30
5x5x35 VPR
5x37.5 <-- om te kijken of ik dit aankon
1x45 PR
Fx50 <-- onderin ging het fout :P
1x50 PR
Ging stuk beter dan verwacht. Maxen was gewoon omdat ik benieuwd was hoeveel ik echt kon :D

Dumbbell row
3x5x40 PR
Was behoorlijk zwaar. Ga mn techniek binnenkort laten checken.

Dips
3x5xBW+7.5 VPR
Lekker voor triceps na die presses.

Ez bar curl
10x22.5
12x27.5
10x30
Gewicht ff uitvogelen want had dit een tijdje niet gedaan.

Opmerking:
Vond deze nieuwe manier van trainen wel lekker. Presses ging ok vond ik. Db row en chins ook. Ez bar curl besloot ik toch maar erbij te doen.
Ik ga 1 UB training deze nieuwe manier doen, dus met 3x5 of 5x5 afhankelijk van de oefening. Andere UB training doe ik meer op massa gericht.
VPR's en PR's zijn op zich wel logisch omdat ik nu lager in hh ging en hoger in gewicht. MP was wel een verrassing :D

Mooie training jay sterke pr op je mp.

Mooie training lekker pr indd

Mooie training jay sterke pr op je mp.

Mooie training lekker pr indd

Thanks mannen!

Vandaag LB gedaan. Eerste paar setjes Squat zonder belt gedaan, was echt ff wennnen voor mn onderrug.

SQ
10x20
8x40
8x50
6x60
3x5x70
Ik ga nu een tijdje op 70kg blijven. Liet mn techniek checken en volgens diegene was het ok dus dat is mooi :D

Leg press 45 graden
12x125
12x150
12x175
12x200
10x220
6x240
Voelde heerlijk in quads net zoals vroeger toen ik boven 200kg ging :D
Ik gebruikte mn core nu ook beter voor mn gevoel en kon daardoor toch 20kg zwaarder tov vorige keer. Ik wil bij squatten ook mn core beter leren gebruiken zodat het wat beter aanvoelt.

RDL
7x50
3x6x70
Onderrug deed k*t dus ff voorzichtig gedaan.

Leg curls
3 setjes

Leg extensions
3 setjes
Wilde eigenlijk lunges doen maar ga daar zondag wel mee oefenen.

Kuiten en abs
Lekkere burn.

Opmerking:
Op zich tevreden met SQ ookal viel die 70kg zwaar. Leg press ging goed zoals vanouds. RDL ging iets minder maar dat vind ik niet erg ;) Oefeningen daarna gingen ook wel ok.

Nette training weer! Erg sterke leg press tov je squat

Mooie training weer man sterke Legg press!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven