Fitness Seller

Je haar nooit meer wassen met shampoo

Gebruik al een jaar geen shampoo meer en het bevalt me prima.

Heb het ook steeds een tijd geprobeerd, meer als maand, bijn 2 maand dacht ik.
Inderdaad het stinkt niet en het is niet evttig, alleen krijg ik er wel steeds jeuk van en soms roos.
Ben dus steeds weer herbegonnen met shampoo

Waarom zou je geen shampoo gebruiken? Gebruik dan gewoon 2 keer per week shampoo en de andere dagen niet.

Wat doe je met het water, ontkalken? Dat is ook slecht voor je haar! :o:o

1x per maand gebruik ik misschien eens shampoo, als het echt te vuil of vettig is. Grappig hoe ik steeds positieve opmerkingen krijg als ik een tijd geen shampoo heb gebruikt. :rolleyes:

1x per maand gebruik ik misschien eens shampoo, als het echt te vuil of vettig is. Grappig hoe ik steeds positieve opmerkingen krijg als ik een tijd geen shampoo heb gebruikt. :rolleyes:

Begint het proces dan weer niet opnieuw, met de aanmaak van (te)veel natuurlijke vetten?

Werkt dit ook voor andere lichaamsbeharing?

Of ph neutrale handzeep.

Gebruik 3x per week 2% Nizoral shampoo, feels good.

Ik ben nu een dikke 2 weken verder en het bevalt me heel goed!

Ik heb het gevoel dat mijn haren al minder droog en dun zijn.

Na 1 week waren ze wel wat vettig. Maar het wordt nu eigenlijk alleen maar beter naar mijn gevoel.

Vanmorgen ben ik gaan zwemmen en heb ik in de sauna gezeten. Daarna heb ik ze gewoon met warm water uitgewassen. (normaal was dat een moment dat ik weer zwichtte voor de shampoo)

En daarna ben ik naar mijn kapster gegaan. En die vertelde me dat ze zeker niet stonken en dat ze misschien wat voller/stugger waren dan normaal.

Iemand anders nog ervaringen?

hoe zit het dan met gel/wax en stijlen enzo?

ik gebruik altijd wax (american crew/gatsby), noway dat ik dit erin laat zitten door alleen met water uit te spoelen

Ik gebruik zelf ook gatsby. 's Ochtends was ik m'n haar grondig in de wasbak, daarna gatsby erin en 's avonds douchen en dan was ik m'n haar weer grondig en dan is alles er wel uit.

Was men haar ondertussen ook al een goeie 8 maand niet meer en ben er zeer tevreden over. Roos is verdwenen uiteindelijk. Gebruik ook regelmatig gel en heb er geen last van.

In dezelfde richting:
Ik was me al een half jaar niet meer met zeep. Wel mn handen/onderarmen (werkgerelateerd)
Ik douche elke dag en schrob met heet water onder mn oksels.
Vroeger stonk ik na 1 dag erg onder mn armen, nu nooit meer, zelfs niet na het sporten.
Ik raadt het iedereen ten sterkste aan!

(ik heb wel deo)

Ik gebruik alleen shampoo als mijn haar naar rook stinkt na een avond stappen... en dat is dan vooral voor de geur.... voor de rest gewoon altijd met water.

Ik gebruik al 10 jaar geen shampoo en zeep meer, maak mij haar alleen nat met gel erin. Mijn haar is schoon en altijd prima in model te krijgen, gebruik ook geen zeep meer en ruik altijd lekker fris spoel mezelf wel elke dag met water schoon, mijn huid ziet er veel beter uit zonder zeep gebruik. Nergens voor nodig zeep en shampoo

Ik ga dit wonderschone topic mooi bumpen! (nohomo)

Paar weken geleden kwam ik dit topic tegen, en heb me goed ingelezen. Ik heb mijn haren altijd dagelijk gewassen met shampoo, ruw droog gewreven en er een shitload aan gel op dagelijkse basis ingepleurd. Mijn haar krult een beetje, en dat hield ik in bedwang met een grote hoeveelheid gel. Door het dagelijkse shampoo/gel gebruik was mijn haar in een slechte staat. Met opstaan was ik net afroman, haar ontiegelijk droog en brak gewoon af.

Zit nu precies op 2 weken, en het bevalt echt goed! Krijg mn haar nu gewoon prima in model zonder gel/wax of wat dan ook. Zelfs de krullen aan de zijkant van mijn hoofd die voorheen altijd weer terug sprongen, kan ik nu gewoon in de gewenste "richting" leggen. De kleur van mijn haar is ook verandert, het is wat lichter dan normaal en het glanst. Het voelt ietwat vettig aan, maar zo ziet het er niet uit. En ik geloof dat dat met de weken nog beter gaat worden ook. Lees hier van sommige mensen dat hun haar ging stinken. Na het douchen ruikt het gewoon naar nat haar, eenmaal opgedroogd verschillende mensen laten ruiken. Geen stank of wat dan ook, rook gewoon normaal.

Try it :)

Ik gebruik sporadisch shampoo, zal het niet meer doen... merk wel dat je haar steviger word als je het een tijdje niet meer gebruikt en dat is alleen maar een voordeel. Ik smeer er welk erg veel gel in elke dag, maargoed... alles voor een mooie haircut.

Terug
Naar boven