MuscleMeat

Je haar nooit meer wassen met shampoo

• Topic Starter Topic Starter
Zie ik zowaar dat dit topic is gebumpt. :)

Ik gebruik al die tijd nog steeds geen shampoo en ben er ontzettend tevreden mee. Na al die maanden denk ik er niet eens meer over na, het is een gewoonte en wil niet anders. Zit altijd in balans, geen nare geuren en sta 2 minuten voor de spiegel om het even in model te kammen.

Laatst bewerkt:

Ik gebruik al die tijd nog steeds geen shampoo en ben er ontzettend tevreden mee. Na al die maanden denk ik er niet eens meer over na, het is een gewoonte en wil niet anders. Zit altijd in balans, geen nare geuren en sta 2 minuten voor de spiegel om het even in model te kammen.

ben ze toch terug beginnen wassen met shampoo nadat ik redelijk veel ging zwemmen, de chloor(geur) gaat er niet uit met enkel water

ben ze toch terug beginnen wassen met shampoo nadat ik redelijk veel ging zwemmen, de chloor(geur) gaat er niet uit met enkel water

Ik heb het verschillende periodes geprobeerd.

Maar wanneer ik op sta ga dan ruiken mijn haren heel erg naar rook. Dus dan voel ik de neiging om ze te wassen met shampoo. Wat ik dus meestal ook doe.

En ook wanneer ik ben geweest zwemmen/sauna: Chloor-lucht

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik ga het vanaf nu toch weer proberen om ze niet te wassen met shampoo :cool:

Ik heb het verschillende periodes geprobeerd.

Maar wanneer ik op sta ga dan ruiken mijn haren heel erg naar rook. Dus dan voel ik de neiging om ze te wassen met shampoo. Wat ik dus meestal ook doe.

En ook wanneer ik ben geweest zwemmen/sauna: Chloor-lucht

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik ga het vanaf nu toch weer proberen om ze niet te wassen met shampoo :cool:

niet meer gaan zwemmen

Ik was mijn haar nooit met shampoo of iets dergelijks. Zit veel te veel troep in. Heb ook op z'n hoogst 'tondeuse stand' haar. Gebruik gewoon de zeep die ik voor de rest van het lichaam ook gebruik. Vindt al die shampoo's en zalfjes voor mannen tegenwoordig zo ongelovelijk gay. Nog even en het gross van de mannen gebruikt make up?

OT, niet in een zwembad gaan zwemmen :)

Misschien dat je het gewoon zelf niet ruikt?
Je haar enkel met water wassen... :roflol:

Heb je een vriendin? (of vriend)

Ik was mijn haren ook nooit, al een jaar ofzo. Werkt ;)

Krijg last van roos wanneer ik het niet met regelmaat was.

Misschien dat je het gewoon zelf niet ruikt?
Je haar enkel met water wassen... :roflol:

Lees het topic eens door zou ik zeggen. En niet oordelen zonder het eerst zelf te hebben geprobeerd. Ik vind het erg interessant en ga het zeker proberen wanneer het mij een keer uitkomt, thnx Vipo. Ik zie wel dat je op die foto van je kapsel nog redelijk ecto was, is dit in de tussentijd in positieve zin veranderd? :)

werkt ook voor schaamhaar hoorde ik maar dan ook niet met water.

Ik was m'n haar sinds een 2-tal maanden ook niet meer met shampoo maar wel dagelijks met water. Geen roos meer, geen vette kop, geen kapotte hoofdhuid en ook geen ongewassen-haar-lucht. Ben wel gemillimeterd, maar vroegah was ik ook gemillimeterd en had ik vaak last van de bovenstaande dingen als ik niet vaak genoeg met shampoo waste of juist te vaak met shampoo waste.

Lees het topic eens door zou ik zeggen. En niet oordelen zonder het eerst zelf te hebben geprobeerd. Ik vind het erg interessant en ga het zeker proberen wanneer het mij een keer uitkomt, thnx Vipo. Ik zie wel dat je op die foto van je kapsel nog redelijk ecto was, is dit in de tussentijd in positieve zin veranderd? :)

Heb het redelijk wat doorgelezen... :roflol:

Dat natuurlijk ding dat je haar "beschermd" is vet, en als je haar vet is dan is het vuil. Mijn kat wast haar vacht ook niet met zeep/shampoo, en die ruikt naar kat en heeft (een beetje) last van schilfers. Was mijn haar met shampoo, geen schilfers, ruikt echt lekker, en is ook makkelijk in model te brengen. Maar allé, kzal bij deze het topic verlaten en ophouden met trollen :)

Heb marine model en was ook nooit met shampoo.
Doe er wel altijd gel in maar douche 2 keer per dag en spoel mijn haar dan ook goed uit en zit altijd prima maar heb dan ook wel heel makkelijk haar nooit problemen mee gehad.

niet aan te raden wanneer je dagelijks wax of klei in je haar dropt zeker?

Ik was m'n haar sinds een 2-tal maanden ook niet meer met shampoo maar wel dagelijks met water. Geen roos meer, geen vette kop, geen kapotte hoofdhuid en ook geen ongewassen-haar-lucht. Ben wel gemillimeterd, maar vroegah was ik ook gemillimeterd en had ik vaak last van de bovenstaande dingen als ik niet vaak genoeg met shampoo waste of juist te vaak met shampoo waste.

+1 heb mijn haar ook al maanden niet meer gewassen maar het is dan ook gemillimeterd (wat er nog over is) en gaat iedere week onder de tondeuze. Anyways, hier ook geen roos meer.... (en geen vette kop, en geen kapotte huid, maar daar had ik daarvoor ook geen last van, wel toen ik nog wel haar had :))

niet aan te raden wanneer je dagelijks wax of klei in je haar dropt zeker?

Van wat ik heb gelezen is het altijd wel beter dan shampoo + wax of klei mits niet te agressief, want anders ga je geen verschil merken en krijg je het ook niet uitgewassen met slechts warm water.

Shampoo voor haar is dik overrated, het word je ****ing aangepraat (extra money for them) dat het nodig is maar het is gewoon onzin. Ik gebruik nooit shampoo voor me haar en nooit een probleem met stank of iets anders. Zelf je lichaam gewoon met water is wss beter voor je, dan al die shampoos. Maar als je eenmaal veel gebruik, is het moeilijk om ineens niet meer te gebruiken, en zal je idd bijeffecten hebben zoals stinken. Zelf stink ik niet al douche ik zonder enig shampoo (gewoon goed afspoelen). Problem?

Terug
Naar boven