Fitness Seller

Je haar nooit meer wassen met shampoo

er zit zout in shampoo daarom droogt je hoofdhuid uit zoek eens naar iets in een natuur winkel of tea tree shampoo

tea tree...een van de meest oestrogene planten.Lekker!

Je wast de rest van je lichaam toch ook met zeep,niet?
De hoofdhuid en de haren kan je het best ook met zeep wassen.

Nu shampoo heeft een andere samenstelling dan gewone zeep zodat de vetbalans op de hoofdhuid goed blijft.
De meeste toch,het is soms ff zoeken naar een goede shampoo.

Water is niet genoeg om bepaalde stoffen van de huid te krijgen.
Zeep zorgt voor een verstoring van het opervlakte en zo kunnen vettige stoffen verwijderd worden.
Dit kunnen veel verschillende stoffen zijn die aan de hoofhuid hechten en er niet alleen met water afgaan.

Nu in principe zou het beste een ph neutrale zeep gebruikt worden.
Deze verstoord de vetbelans van hoofd en huid niet en zo blijf je beter bestand tegen ziektes.
Voor de handen die meerdere keren per dag worden gewassen is dit een must.

Laatst bewerkt:
En wat dan met naar de kapper gaan? voordat ze je haar knippen wassen ze het toch altijd met shampoo, dan moet je weer van nul af aan beginnen, of hoe pak je dat aan?:P

I'm in... Nu al 4 dagen... Ik voel me vies:( Mag ik wel van die goedkoopie gel gebruiken?

@Angelus: kapper? Tondeuse erover :thumbup:

En wat dan met naar de kapper gaan? voordat ze je haar knippen wassen ze het toch altijd met shampoo, dan moet je weer van nul af aan beginnen, of hoe pak je dat aan?:P

Gewoon zorgen dat je er met schoon haar aankomt of zeggen: Niet met shampoo wassen.
Ik ben al 3-4 dagen bezig, niks aan de hand alleen is me haar wat minder glad wat beter is :)

Misschien niet, maar je kan die dingen op langere standen zetten he ;)

true, maar ik denk dat de meesten die "problemen" hebben om hun haar in model te krijgen toch wel een (half)lang kapsel hebben.
Bij kort haar is het gewoon gel erin smeren en het ziet er elke keer exact hetzelfde uit.

5 dagen bezig nou. haar voelt best wel goor nou, alsof ik er wax in heb gedaan :D

wassen jullie eigenlijk nooit meer je haar met shampoo? Of toch wel nog eens om de 3 maand?:roflol:

Ben ook bezig btw ^^
Zou een wonder zijn moest mijn haar zonder shampoo en kam perfect goed liggen =)

Is haardroger trouwens toegestaan i.p.v. handdoek?

1 dag bezig en het ziet er al een stuk dikker uit:D

5 dagen bezeg, maar wel met een beetje wax, ziet er veel te debiel uit anders:)

wassen jullie eigenlijk nooit meer je haar met shampoo? Of toch wel nog eens om de 3 maand?:roflol:

Ben ook bezig btw ^^
Zou een wonder zijn moest mijn haar zonder shampoo en kam perfect goed liggen =)

Is haardroger trouwens toegestaan i.p.v. handdoek?

haardroger wordt vaak afgeraden, vooral met hete lucht. Als je het doet, zet hem dan iig op de koudste stand;) maar je kan je haar gewoon met een handdoek droog deppen voor een groot gedeelte en de rest droogt snel hoor met dit weer buiten:)

dag 3 voor mij en net gedoucht. Ik moet zeggen mijn haar is best vettig, maar het voelt veel beter aan dan dat ik met head and shoulders wast (daarvan werd het superr droog), maaar ik gebruik dat omdat ik erg last heb van roos. Ik hoop dat dit de oplossing is voor mij.

interessant topic

Terug
Naar boven