ik had hetzelfde probleem met mijn derde been, en nu ik die niet meer met zeep was is dat ook opgelost. toeval?
nee serieus, kga het ook eens proberen, wanneer mijn haar lang is en ze is pas gewassen heb ik net een hoedje van stro op![]()
Same here.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had hetzelfde probleem met mijn derde been, en nu ik die niet meer met zeep was is dat ook opgelost. toeval?
nee serieus, kga het ook eens proberen, wanneer mijn haar lang is en ze is pas gewassen heb ik net een hoedje van stro op![]()

er zit zout in shampoo daarom droogt je hoofdhuid uit zoek eens naar iets in een natuur winkel of tea tree shampoo

En wat dan met naar de kapper gaan? voordat ze je haar knippen wassen ze het toch altijd met shampoo, dan moet je weer van nul af aan beginnen, of hoe pak je dat aan?![]()

Misschien niet, maar je kan die dingen op langere standen zetten hedenk niet dat vipo heel dat circus doorloopt voor gemilimeterd haar waar het nog niet eens bij zichtbaar is of er gel in zit of niet![]()

Misschien niet, maar je kan die dingen op langere standen zetten he![]()
5 dagen bezeg, maar wel met een beetje wax, ziet er veel te debiel uit anders![]()
hoezo met wax dan? dat krijg je er niet uit met water lijkt mij. gel heb je er zo uit.
wassen jullie eigenlijk nooit meer je haar met shampoo? Of toch wel nog eens om de 3 maand?
Ben ook bezig btw ^^
Zou een wonder zijn moest mijn haar zonder shampoo en kam perfect goed liggen =)
Is haardroger trouwens toegestaan i.p.v. handdoek?
maar je kan je haar gewoon met een handdoek droog deppen voor een groot gedeelte en de rest droogt snel hoor met dit weer buiten