AndroidHealthClinic

Je wordt te breed..

krijg dat commentaar ook constant, sinds ik op 10 sta draait het helemaal om omdat je dan ineens een wasbordje hebt. shredded zijn doet wonderen en je kan buff zijn wat je wilt. de buitenstaander om het maar zo te zeggen vind het ineens mooi als je lager in vp zit. hoe buff je ook bent vaak.

mhaw moet zeggen dat ik soms wel van die te brede manlets van 1.60 / 1.70 de gym in zie lopen als een soort opgepompte oempa loempa. Het moet allemaal wel een beetje in verhouding zijn. Ik zou als ik jou was echt voor een beetje shredded look gaan door goed droog te staan

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Thnx voor de reacties. Ik probeer me er ook niks van aan te trekken maar merk toch dat het aan me vreet soms. Motiverend is het in ieder geval niet.

En wat betreft jaloezie, dat herken ik er ook wel in. Zijn altijd dezelfde non-atletische mensen die lopen te janken lijkt wel.

Net weer geknald in de gym dus voel me weer goed xD
maxresdefault.jpg

Bij dit soort termen denk ik altijd "yes, nog ongeveer 5 jaar en ik begin op een Bodybuilder te lijken"

Ik zeg dan vaak tegen die mensen dat ze me vergissen voor iemand die een reet geeft om hun mening. Irritant als mensen denken dat als je breed bent het een vrijbrief is om daar van alles over te roepen. Of ik geef een opmerking terug over dat ik je ogen te ver uit elkaar vind staan o.i.d.

Constant.

Je bent groot genoeg
Stop ermee je wordt echt te groot

Vind het juist een compliment. Blijkbaar zie ik er uit alsof ik lift :o

Moet altijd glimlachen en in mijn hoofd denk ik dan.. "je hebt werkelijk echt geen idee naar wat voor lichaam ik streef"

Ik hoor het soms de andere kant op, vanwege mijn doel om vet te verbranden, zeggen ze: ''je hebt al zo'n mooie lijn! Je hoeft echt niet meer af te vallen.'' Of ''ach, je bent niet dik hoor, blijf gewoon zoals je bent''.

Ik merk veelal dat degene die dat het meeste zegt, zelf een stuk dikker is dan mij, waardoor diegene niet zo snel beseft dat het lichaam dat ik heb, alsnog niet ''goed genoeg'' is en alsnog te vet is voor het doel wat ik wil.

Zo is dat ook bij spiermassa denk ik. De mensen die het zeggen, hebben 'normale' of geen spiermassa en vinden dat normaal. Jij hebt meer, dus vinden zij dat indirect abnormaal.

Zo is dat eigenlijk met alles. Met eten hetzelfde, als je meer eet dan een gemiddeld persoon, zegt men al snel: je eet TEVEEL.

Mensen hebben altijd commentaar, maar vaak (vooral als ze zelf niet trainen) weten ze totaal niet waar ze het over hebben. Ik begrijp dat het lastig is om de opmerkingen van je af te zetten, ikzelf heb dat ook met het afvallen verhaal, maar blijf het proberen en blij aan jezelf denken.
Zij weten niet beter. Zij weten niet waar ze het over hebben. Zij weten niet wat jij wilt. Zij weten NIKS.

"jij bent de winter ook wel goed doorgekomen. Zin in een pizza, je ziet eruit alsof je een flink honger hebt"
Doet t altijd wel goed tegen meiden. Instant stil en beledigd

"jij bent de winter ook wel goed doorgekomen. Zin in een pizza, je ziet eruit alsof je een flink honger hebt"
Doet t altijd wel goed tegen meiden. Instant stil en beledigd

Wat meiden zeggen mooi te vinden en werkelijk aantrekkelijk vinden is heel anders.

Kan me een tijdje terug nog herinneren op Facebook met die "bla bla is op zoek naar posts".. Gozer rond de 85-90kg shredded en elk wijf zat daarop te geilen. Betekend echt helemaal niks als ze dat tegen je zeggen.

"Je wordt te breed" "Het is niet mooi meer" zijn misschien wel een van de meest demotiverende dingen die je tegen mij kan zeggen.

Ik snap het zeker en ja ook ik krijg dit weleens te horen, vooral van de vrouwlijke vriendinnen. Maja als je dan ziet hoe ze zelf leven denk ik van ja shut up ga is gezond(er) doen :p

Laat het vooral niet fucken met je mentaliteit/instelling/motivatie etc dat is het niet waard en daar moet je gewoon scheit aan hebben. Je doet het vooral voor jezelf toch, ze kennen je gewoon als dun mannetje en zijn het niet gewend dat je ook "groot" kan zijn ;)
Ik zeg dan vaak tegen die mensen dat ze me vergissen voor iemand die een reet geeft om hun mening. Irritant als mensen denken dat als je breed bent het een vrijbrief is om daar van alles over te roepen. Of ik geef een opmerking terug over dat ik je ogen te ver uit elkaar vind staan o.i.d.

Deze is ook goed ja of als ze commentaar hebben op je voeding en er zelf uitzien alsof ze elke dag patat etc eten :o

Haha tegen mij zeggen ze oh het is echt niet meer mooi zo je hoofd wordt straks te klein voor je lichaam dsn trek ik me broek naar beneden en schijt ik op me hand en dan smeer ik het woord ecto op de muur yeshomo

Dit soort reacties krijg je al gauw als je buiten het beeld "normaal" valt.

Vaak is het jaloezie.

Ik zie het meestal als motivatie, betekend dat het te zien is dat ik krachttraining doe. En gelukkig bepaal ikzelf hoe ik eruit wil zien :)

Het ligt er een beetje aan wie het tegen je zegt wat het met je doet.

Als vage kennissen het tegen je zeggen is het vaak jaloezie, die kun je een keiharde sarcastische opmerking terug maken.

Is het echter je vrouw/vriendin, naaste familie of zeer goede vrienden, dan kan er meer achter zitten...
Vaak willen ze dan dat je gewoon meer tijd en aandacht vrij maakt voor hen, in plaats van met jezelf bezig zijn, (in de sportschool).
En dat is wel iets om serieus over na te denken...

ik herken je probleem en vind het ook altijd belachelijk

met mijn 1,80 op zo'n 84kg nu krijg ik het voortdurend naar me hoofd..

Het enige wat ik dan ook denk is: ehh maar ik begin net..
wat hierboven ook al staat: ze hebben geen idee wat ik voor ogen heb haha

shredded staan doet idd wel wonderen.. ik krijg namelijk ook wel eens de opmerking: "huh, heb je nou nog steeds geen sixpack? maar je sport de hele tijd!"

;'(

Geen last van.

Verkapt kijk mij eens breed zijn topic.

Vind het nog veel erger als van die dikke vissen zeggen:

"Ja waarom doe je eigenlijk al die moeite? Vrouwen vinden dat echt niet mooi hoor..:rolleyes:"

Je moet wel in en in triest zijn om al die moeite te doen voor een vrouw. :roflol:

Vind het nog veel erger als van die dikke vissen zeggen:

"Ja waarom doe je eigenlijk al die moeite? Vrouwen vinden dat echt niet mooi hoor..:rolleyes:"

Je moet wel in en in triest zijn om al die moeite te doen voor een vrouw. :roflol:

Ik doe het voor vrouwen en het werkt ook. You mirrin?

Terug
Naar boven