kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mhaw moet zeggen dat ik soms wel van die te brede manlets van 1.60 / 1.70 de gym in zie lopen als een soort opgepompte oempa loempa. Het moet allemaal wel een beetje in verhouding zijn. Ik zou als ik jou was echt voor een beetje shredded look gaan door goed droog te staan

Thnx voor de reacties. Ik probeer me er ook niks van aan te trekken maar merk toch dat het aan me vreet soms. Motiverend is het in ieder geval niet.
En wat betreft jaloezie, dat herken ik er ook wel in. Zijn altijd dezelfde non-atletische mensen die lopen te janken lijkt wel.
Net weer geknald in de gym dus voel me weer goed xD
Bij dit soort termen denk ik altijd "yes, nog ongeveer 5 jaar en ik begin op een Bodybuilder te lijken"
ga srs stuk om deze hahaConstant.
Je bent groot genoeg
Stop ermee je wordt echt te groot

"jij bent de winter ook wel goed doorgekomen. Zin in een pizza, je ziet eruit alsof je een flink honger hebt"
Doet t altijd wel goed tegen meiden. Instant stil en beledigd
"Je wordt te breed" "Het is niet mooi meer" zijn misschien wel een van de meest demotiverende dingen die je tegen mij kan zeggen.

Ik zeg dan vaak tegen die mensen dat ze me vergissen voor iemand die een reet geeft om hun mening. Irritant als mensen denken dat als je breed bent het een vrijbrief is om daar van alles over te roepen. Of ik geef een opmerking terug over dat ik je ogen te ver uit elkaar vind staan o.i.d.

Vind het nog veel erger als van die dikke vissen zeggen:
"Ja waarom doe je eigenlijk al die moeite? Vrouwen vinden dat echt niet mooi hoor.."
Je moet wel in en in triest zijn om al die moeite te doen voor een vrouw.![]()
Ik doe het voor vrouwen en het werkt ook. You mirrin?