AndroidHealthClinic

Je wordt te breed..

"Je moet nu wel stoppen hoor, je krijgt een ingevallen kop" Sinds ik rond de 10-11 sta hoor ik deze regelmatig.. En dat komt dan van mensen/collega's die zelf de hele dag met hun vette kop en vette huid m&m's zitten te vreten.

De opmerking die ik dan het meeste maak is :" waar bemoei je je mee?" Die helpt wel vaak.. Commentaar geven op hun eet/leefstijl heb ik allang achter mij gelaten, ze zijn het niet waard en ik vind het een waste of energy.

Vind het nog veel erger als van die dikke vissen zeggen:

"Ja waarom doe je eigenlijk al die moeite? Vrouwen vinden dat echt niet mooi hoor..:rolleyes:"

Je moet wel in en in triest zijn om al die moeite te doen voor een vrouw. :roflol:

Ja precies dit gewoon.
Je traint voor jezelf, niet voor een ander en al helemaal niet voor wijven, want dan houd je het toch niet lang vol :o

Ja precies dit gewoon.
Je traint voor jezelf, niet voor een ander en al helemaal niet voor wijven, want dan houd je het toch niet lang vol :o

++++ je bent gewoon zielig als je het voor een ander doet
al die pijn en moeite voor de chickies haha nee sorry

Ja precies dit gewoon.

Ja inderdaad. En de opmerking "je bent te breed" en "als je nog breder wordt ziet het er echt niet mooi uit" komt ook altijd van de mensen die denken dat je het doet voor vrouwen of iemand anders. Zijn ook altijd mensen die er totaal geen verstand van hebben en je staan uit te lachen als je nog een eiwitshake naar binnen werkt. In het begin ging ik er nog wel eens tegen in, maar heb het nu al een tijd lekker laten gaan. Ene oor in en de andere eruit.

De opmerking "We zien elkaar over 10 jaar nog wel als jij dik en uitgezakt bent en ik er nog steeds strak bij loop" doet het voor mij ook altijd wel goed.

Mijn moeder maakte laatst een mooie: Gelukkig word jij niet zo snel breed als je neef, dat is echt lelijk!
Det der burn en hoe... door je eigen muur h... kut h**r... still mad! :'(

huh ...?

Mijn moeder maakte laatst een mooie: Gelukkig word jij niet zo snel breed als je neef, dat is echt lelijk!
Det der burn en hoe... door je eigen muur h... kut h**r... still mad! :'(

Heb je haar al duidelijk gemaakt dat de man de baas is binnen jullie huis?

is dat niet wat de meeste van jullie willen , mensen schockeren met je lichaam ? ;)

op kantoor noemen ze me rambo, kan er wel om lachen, en zo breed ben ik niet eens rofl

Zo te lezen moet ik wat meer mijn best gaan doen...

ik lees dit nu even mee maar ben met sommige dingen niet echt eens .. ik train voor mezelf . en niet voor een ander..en dan gelijk commentaar geven op de ander zijn dikke lijf etc

kan iemand mij dan even uitleggen waarom de meeste bb-ers hier rond april-mei beginnen te cutten ??? nou ik wel want de zomer komt eraan dus moet de sixpack en adertjes gezien worden voor wie ?? juist de chickies en anderen te laten zien hoe goed je eruit ziet

en waarom lopen de jongens op festivals met bloot bovenlijf ??? juist voor de chickies en om te bluffen hoe goed ze eruit zien
en waarom trek je in de gym je hempje uit juist om naar jezelf te kijken en om naar complimenten te vissen
en waarom loop je in de stad met een strak t.shirt aan juist om dezelfde redenen

body building is een erg egostische en narcistische sport en alles draait om uiterlijk vertoon

en voordat jullie weer over mij heen vallen ik doe het zelf ook want niks is mooier als je complimenten krijgt over je fysiek zeker als je wat ouder bent

opa

Terug
Naar boven