- Waardering
- 184
Ja dat ziet er niet uit imo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

that moment, wanneer je moeder je extra grote maaltijden gaat geven omdat ze vind dat je een smal gezicht begint te krijgen![]()
Ik heb ook wel eens, waarom sta je nou weer met je armen over elkaar, wil je gespierd lijken. Of dan laat hij zn arm zien, ik heb bijna even grote armen als jou, ik heb dan het gevoel dat ik toch niet groei. Dat vind ik ook een beetje demotiverend.
Het mooie is, die van mij zijn nogsteeds groter haha

ja toch , voor mij is het een ideaal sociaal smeermiddel , de meeste mensen vinden het toch wel imponerend als je ergens binnenkomt , ik schaam me dan ook niet om te zeggen dat ik vrij narcistisch ben aangelegd

ja toch , voor mij is het een ideaal sociaal smeermiddel , de meeste mensen vinden het toch wel imponerend als je ergens binnenkomt , ik schaam me dan ook niet om te zeggen dat ik vrij narcistisch ben aangelegd![]()
)Want jij hebt vast beestenarmen op 1.96 meter en 78 kg. Beter gewoon gaan trainen en flink vreten ipv loeren op reacties
OT, kreeg vroeger vaker te horen dat 't wel genoeg was dan nu. Meeste vinden 't allemaal wel tof.
Want jij hebt vast beestenarmen op 1.96 meter en 78 kg. Beter gewoon gaan trainen en flink vreten ipv loeren op reacties
OT, kreeg vroeger vaker te horen dat 't wel genoeg was dan nu. Meeste vinden 't allemaal wel tof.

HB89, ik heb ook ondergewicht hoor, ik zit dacht ik rond de 3300cal per dag, en nog groei ik niet echt, wel een beetje maar niet echt snel ofzo
had laatst ook ff een wtf momentje toen 2 vriendne van me zeiden dat ze echt 58 en 61kg wogen @1m80
dat is dus gewoon een soort van normaal in de niet lifting wereld![]()
Gewoon door gaan en laten praten, ze snappen er toch niks van[emoji5]️