MuscleMeat

Je wordt te breed..

Mama kookt toch altijd beter dan jezelf hah

Ik heb ook wel eens, waarom sta je nou weer met je armen over elkaar, wil je gespierd lijken. Of dan laat hij zn arm zien, ik heb bijna even grote armen als jou, ik heb dan het gevoel dat ik toch niet groei. Dat vind ik ook een beetje demotiverend.

Ik heb ook wel eens, waarom sta je nou weer met je armen over elkaar, wil je gespierd lijken. Of dan laat hij zn arm zien, ik heb bijna even grote armen als jou, ik heb dan het gevoel dat ik toch niet groei. Dat vind ik ook een beetje demotiverend.

Stiekem trainen die mensen iedere avond hun armen en abs lol.

Het mooie is, die van mij zijn nogsteeds groter haha

Het mooie is, die van mij zijn nogsteeds groter haha

Want jij hebt vast beestenarmen op 1.96 meter en 78 kg. Beter gewoon gaan trainen en flink vreten ipv loeren op reacties :)

OT, kreeg vroeger vaker te horen dat 't wel genoeg was dan nu. Meeste vinden 't allemaal wel tof.

Meeste vinden 't allemaal wel tof.
ja toch , voor mij is het een ideaal sociaal smeermiddel , de meeste mensen vinden het toch wel imponerend als je ergens binnenkomt , ik schaam me dan ook niet om te zeggen dat ik vrij narcistisch ben aangelegd :D

ja toch , voor mij is het een ideaal sociaal smeermiddel , de meeste mensen vinden het toch wel imponerend als je ergens binnenkomt , ik schaam me dan ook niet om te zeggen dat ik vrij narcistisch ben aangelegd :D

Hehe aardige stats heb je man, hoop ik op jouw leeftijd ook nog te hebben ( of nog een stukkie groter :P )
En idd, het is altijd een gespreksopener, mensen beginnen er zelf regelmatig al over en dan is ;t ijs gauw gebroken.

Want jij hebt vast beestenarmen op 1.96 meter en 78 kg. Beter gewoon gaan trainen en flink vreten ipv loeren op reacties :)

OT, kreeg vroeger vaker te horen dat 't wel genoeg was dan nu. Meeste vinden 't allemaal wel tof.

1m96 78kg u fukn wotm8

MikieB, ik wou dat ik armen had ;) agh ja, 78kg aan het begin van het jaar was het 72kg, het gaat niet hard maarja, doe het toch voor mezelf

Ik vind mezelf al licht met 102kg op 196..

HB89, ik heb ook ondergewicht hoor, ik zit dacht ik rond de 3300cal per dag, en nog groei ik niet echt, wel een beetje maar niet echt snel ofzo

had laatst ook ff een wtf momentje toen 2 vriendne van me zeiden dat ze echt 58 en 61kg wogen @1m80

dat is dus gewoon een soort van normaal in de niet lifting wereld :p

I-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore.png

Gewoon door gaan en laten praten, ze snappen er toch niks van[emoji5]️

Het gaat er toch om wat JIJ wilt en wat JIJ vind ? Tuurlijk is het niet fijn om zulke dingen te horen , maarja.. thats life

Terug
Naar boven