MuscleMeat

Je wordt te breed..

ik lees dit nu even mee maar ben met sommige dingen niet echt eens .. ik train voor mezelf . en niet voor een ander..en dan gelijk commentaar geven op de ander zijn dikke lijf etc kan iemand mij dan even uitleggen waarom de meeste bb-ers hier rond april-mei beginnen te cutten ??? nou ik wel want de zomer komt eraan dus moet de sixpack en adertjes gezien worden voor wie ?? juist de chickies en anderen te laten zien hoe goed je eruit ziet en waarom lopen de jongens op festivals met bloot bovenlijf ??? juist voor de chickies en om te bluffen hoe goed ze eruit zien en waarom trek je in de gym je hempje uit juist om naar jezelf te kijken en om naar complimenten te vissen en waarom loop je in de stad met een strak t.shirt aan juist om dezelfde redenen body building is een erg egostische en narcistische sport en alles draait om uiterlijk vertoon en voordat jullie weer over mij heen vallen ik doe het zelf ook want niks is mooier als je complimenten krijgt over je fysiek zeker als je wat ouder bent opa
Klopt! When the shirt comes off, the bullshit stops....... ;) :D

Je moet ook niet vergeten hoe je zelf tegen die superbuffels aankeek voordat je hier mee bezig was, de meeste normale mensen vinden het echt niet mooi, zeker niet op hoog vetpercentage. Ik in ieder geval niet toen en zelfs nu vind ik bijv. Coleman echt geen mooi fysiek hebben. Knap om het te halen, ja. Maar geen mooi lichaam.
Aan de andere kant geloof ik er ook niet zo in dat mensen het alleen voor zichzelf doen. In ieder geval is dat vaak niet de oorspronkelijke opzet volgens mij. Maar op een gegeven moment lijken de gemiddelde bodybuilders niet eens meer zo extreem en wil je alleen maar meer. Ik ben nog helemaal geen buffel maar ik zie mezelf voorlopig ook niet stoppen op een bepaald punt, zo van 'ja nu is het goed'.

Mensen die je op die manier benaderen zijn waarschijnlijk zelf niet zo toegewijd aan iets als jij!
Je bent nooit groot genoeg!!!

Je bent hier in NL nou eenmaal gauw ''te breed'', komt wss omdat de meeste Hollanders een smalle bouw hebben. Voordat ik trainde vonden mensen mij ook al breed/gespierd :o

"Give them the d*ck"

opa

Ben je veel afgevallen? Je hebt zown smal hoofd gekregen.
Yes b*ch 6.2% bodyfaaaaat

Constant.

Je bent groot genoeg
Stop ermee je wordt echt te groot

enige wat ik hierin hoor is "stop met trainen je word groter en gespierder waardoor ik mij minder voel omdat ik jaloerse c*nt ben";)
gewoon nog harder trainen, ik haat ongevraagde meningen.

ik lees dit nu even mee maar ben met sommige dingen niet echt eens .. ik train voor mezelf . en niet voor een ander..en dan gelijk commentaar geven op de ander zijn dikke lijf etc

kan iemand mij dan even uitleggen waarom de meeste bb-ers hier rond april-mei beginnen te cutten ??? nou ik wel want de zomer komt eraan dus moet de sixpack en adertjes gezien worden voor wie ?? juist de chickies en anderen te laten zien hoe goed je eruit ziet

en waarom lopen de jongens op festivals met bloot bovenlijf ??? juist voor de chickies en om te bluffen hoe goed ze eruit zien
en waarom trek je in de gym je hempje uit juist om naar jezelf te kijken en om naar complimenten te vissen
en waarom loop je in de stad met een strak t.shirt aan juist om dezelfde redenen

body building is een erg egostische en narcistische sport en alles draait om uiterlijk vertoon

en voordat jullie weer over mij heen vallen ik doe het zelf ook want niks is mooier als je complimenten krijgt over je fysiek zeker als je wat ouder bent

opa

Karma voor OPA :)

7 jaar geleden moest ik niets strak aan doen om de mensen te laten zien dat ik aan BB'ing deed een gewoon tshirt was al voldoende :D Nu is dat even anders na een pauze van 5 jaar :eek:

Maar enige plaats waar ik in bloot bovenlichaam rondloop is het zwembad.... Dit jaar op TML genoeg gastjes gezien die "pieken" naar een festival.... :eek:

Voor de topicstarter: TE groot en TE breed bestaat niet.

??? T breed? Dat kan toch alleen bij je taille?

Hoe dan ook, opmerkingen zoals 'je moet niet gespierder worden' kan ook een compliment zijn he, want mensen zeggen het niet als ze je een botje vinden + de meeste mensen snappen niet dat je trainen voor je lol doet. Het is maar net hoe je het opvat.

En om er nog maar even een clich plaatje tegenaan te gooien:
928044_272861516251970_356775830_a.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je nooit te breed kan zijn maar je kan er wel te breed uitzien, gewoon als je spiergroepen niet goed in verhouding zijn of als je niet droog genoeg staat.
Als je dan een voorbeeld geeft van 'Arnold zijn fysiek is toch episch en hij is 50x breder dan ik', ja idd omdat hij niet op 24 bf stond en z'n spiergroepen perfect in verhouding waren.

Dem aesthetics

Ik denk dat het vooral in verhouding moet zijn. Behalve dat men wel eens vraagt hoe breed ik nog wil worden, krijg ik vooral heel veel complimenten en respect van mensen. Ze verwachten niet zo'n lichaam onder dat pak.

Vooral je eigen hart volgen. Ik ben afgevallen van 82 en 24 bf, naar 75 en <15% bf nu en voel me zo veel beter!

Ik vind dat je nooit te breed kan zijn maar je kan er wel te breed uitzien, gewoon als je spiergroepen niet goed in verhouding zijn of als je niet droog genoeg staat.
Als je dan een voorbeeld geeft van 'Arnold zijn fysiek is toch episch en hij is 50x breder dan ik', ja idd omdat hij niet op 24 bf stond en z'n spiergroepen perfect in verhouding waren.

Dem aesthetics

uwotm8
8046360232_7dc176150d_z.jpg

bij mijn vorige sportschool voelde ik mezelf altijd breed, nu voel ik me zo goddamn klein in die strongman, die hard, beesten gym Powerbase.... FML :-(

Ach wat is breed? Blijf mezelf altijd te klein vinden denk ik zo, en die opmerkingen doen mijn zelfbeeld niet veranderen. Echter lijk ik nu kleiner in kleding dan toen ik 116 was, nu op 102 is het juist breder ogend zonder kleding.

Terug
Naar boven