MuscleMeat

Je zwaarste training ooit beschrijven

dumba

Huge Freak
Waardering
385
Als dit topic al bestaat zal ik het er direct uithalen, maar het lijkt me wel een leuke: beschrijf de training waar je de meeste spierpijn van hebt gekregen of die qua tijd zo zwaar was dat je die nooit meer vergeet.

De mijne was zo'n 8 jaar geleden toen ik dolgraag bij het NK Gewichtheffen een medaille wou halen.

De trainer vroeg mij of ik kon gewichtheffen. Ik zei "ja, maar dan zonder techniek".

Hij heeft me tegen een muurtje aangezet en liet me echt 3-4 minuten achter elkaar squatten. Na 2 uur van dit soort training ging ik naar huis en kon 3 dagen niet meer lopen van de pijn.

Resultaat was wel een zilveren medaille maar vraag niet hoe...;):D

toen ik veranderde van fitness health gym naar hardcore oud ijze bodybuilding clubje. Man ik was bezig met poossyweights kwam er een echte bb'r begon me te pushen en nog nooit had ik zoveel pijn . Overal!

ik heb ooit zo hard biceps gepompt dat ik een paar dagen lang mn arm niet fatsoenlijk kon buigen

Ik train altijd even zwaar.:D

Ik had een keer gesquat. Pfff, dat nooit meer.

keihard zweten in de gym als alle ramen nog openstaan ook,in de winter :D

Gisteren :-P

ik train pas 2,5 maand haha..maar gisteren was erg. Aangemoedigd door alle verhalen die ik hier dagelijks lees probeer ik korte reps te doen, tot 6 ofzo. En dan proberen dat de 7de een failure is. Vol knallen in principe.
Gisteren borst en biceps gedaan. Over half uur gaat de praktijk open, maar ik kan nog steeds mijn ellebogen niet bij elkaar krijgen. Ach,..wel lekker gevoel.

• Topic Starter Topic Starter

ik train pas 2,5 maand haha..maar gisteren was erg. Aangemoedigd door alle verhalen die ik hier dagelijks lees probeer ik korte reps te doen, tot 6 ofzo. En dan proberen dat de 7de een failure is. Vol knallen in principe.
Gisteren borst en biceps gedaan. Over half uur gaat de praktijk open, maar ik kan nog steeds mijn ellebogen niet bij elkaar krijgen. Ach,..wel lekker gevoel.

Wordt vanzelf beter als je lichaam vaker met gewichttraining te maken krijgt:D

Volgens mij kunnen dat de meeste hier niet. :cool:

Beroep = huisarts.

Handig...

Heb ik nog gepost in '' wat train je straks "

even zoeken
Gisteren een zware benen training gehad, ik denk de zwaarste training in mijn leven, ik ben er nog niet goed van

Full Squat 6 sets (10 reps)
Hack Squat 6 sets (6 reps)
Leg press 5 sets
Leg extension 4 sets
Leg Curl 4 sets
Romain deadlift 4 sets

Abs
Cardio

Toen ik met eenmaat van mij begon met samen trainen en we hadden er beiden heel veel zin in, dus wat trainen we benen!!!

op het laatst was ik niet allen strontmisseijk, ik had echt het gevoel flauw te vallen.
we trainden op de volgende wijze:

bv. hack squat ik deed zo veel mogeljik reps als mogelijk, dan hij ( maar moest wel meer zijn dan ik) dan ik weer ( meer als hem), dan hij weer, dan ik weer, dan hij weer

nog maar te zwijgen over legpress, calves, leg extensions, squats etc etc :)

en dat alles in 1 uur. ik was echt dood

Dat was die x dat er een korstje bloed enorm diep en vast in me neus zat. Heb ongeveer 5 uur moeten graven voor ik hem eruit kreeg.

De zwaarste training die ik heb gehad is voor mij niet moeilijk te herinneren.
Het ging om een schema waarbij in een uur tijd 640 herhalingen werden gemaakt.

Dit schema heb ik 5 weken gedaan, en alle 5 weken waren zwaar.
Het bestond uit 8 grote oefeningen achter elkaar doen zonder rust met 10 herhalingen per oefening.

Mijn begeleider van toen had me gezegd dat als ik dit wist te doorstaan ik daarna elke training aan zou kunnen, mentaal.
En daar kan ik hem gelijk in geven.

De eerste keer dat ik serieus mijn kuiten trainde. De volgende ochtend toen ik uit bed stapte, viel ik met mijn gezicht op de grond. Overal pijn :D

Mijn lichaamlijk zwaarste ooit was in de gym van vakantie. 45 graden en squatten is alles behalve een leuke combinatie.
Ben gewoon uit misselijkheid gestopt, zodat de poetsvrouw geen overuren moest draaien.

Anderzijds echt op trainingsvlak, zijn mijn beentrainingen nu de zwaarste dagen, maar hier krijg je weer veel voldoening voor in de plaats.

Mijn lichaamlijk zwaarste ooit was in de gym van vakantie. 45 graden en squatten is alles behalve een leuke combinatie.
Ben gewoon uit misselijkheid gestopt, zodat de poetsvrouw geen overuren moest draaien.

Anderzijds echt op trainingsvlak, zijn mijn beentrainingen nu de zwaarste dagen, maar hier krijg je weer veel voldoening voor in de plaats.

Absoluut: benen goed trainen vereist veel discipline en helaas..spierpijn.;)
Maar goed het geeft idd ook heel veel voldoening.:D

Leuk zoveel reacties.:D

Toen ik een keer een hele dikke kater had van 3 dagen zuipen en toen 4 setjes moest squaten. Ik dacht dat i keen hartstilstand ofzo kreeg

Terug
Naar boven