- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dit kon gewoon thuis op een matje en tegen de muur.De eerste keer dat ik serieus mijn kuiten trainde. De volgende ochtend toen ik uit bed stapte, viel ik met mijn gezicht op de grond. Overal pijn![]()

Als dit topic al bestaat zal ik het er direct uithalen, maar het lijkt me wel een leuke: beschrijf de training waar je de meeste spierpijn van hebt gekregen of die qua tijd zo zwaar was dat je die nooit meer vergeet.
De mijne was zo'n 8 jaar geleden toen ik dolgraag bij het NK Gewichtheffen een medaille wou halen.
De trainer vroeg mij of ik kon gewichtheffen. Ik zei "ja, maar dan zonder techniek".
Hij heeft me tegen een muurtje aangezet en liet me echt 3-4 minuten achter elkaar squatten. Na 2 uur van dit soort training ging ik naar huis en kon 3 dagen niet meer lopen van de pijn.
Resultaat was wel een zilveren medaille maar vraag niet hoe...![]()

Het NK gewichtheffen.......
maar ja het is 8 jaar geleden, was er veel concurrentie toen? Wat heb je getrokken & gestoten? In welke gewichtsklasse?
Mijn zwaarste training ooit moet nog komen neem ik aan
Ja ik heb al best wel eens zwaar getraind of althans zo dat ik redelijk kapot aan ging maar ik weet niet van 1x die nou veel meer is dan alle andere
heel triest en naar het schijnt is het nu nog erger. Tijd om er misschien weer eens voor te gaan trainen

Vorig jaar een keer, had lekker getraind en wilde ter afsluiting nog onderarmen trainen, doorgaan tot ze in brand leken te staan, daarna een half uur geprobeerd om me om te kleden maar lukte niet.
Toen de bar juffrouw 5 minuten voor sluitingstijd kwam kijken waar ik bleef heb ik gelukkig hulp gekregen met omkleden, al piepend en steunend...![]()

Ik krijg met veel pijn en moeite wel mijn onderarmen tegen elkaar, maar daar houd het wel op...na het zelf geprobeerd te hebben zie ik dat t vrij kansloos is. Kan never nooit allebei mn ellebogen raken![]()

allereerste strongman training ... 8 events gedaan toen, armen en benen bont en blauw en schaafvonden, rug gekraakt en eelt van men handen gescheurd. Om van de spierpijn te zwijgen![]()