AndroidHealthClinic

Je zwaarste training ooit beschrijven

Ja, met 2 weken voorbereiding;) en dat terwijl gewichtheffen nogal technisch is. Niet nadrukken, niet pressen.

Het kwam op mij over alsof het nogal een prestatie was, ik heb even de link er bij gehaald en je enigste tegenstander die 2 kilo zwaarder was pakte in totaal 70 kilo meer. Jammer, he? Dat mensen op dit forum ook weleens wat uitzoeken, nu stelt die prestatie heel wat minder voor.

• Topic Starter Topic Starter
Het kwam op mij over alsof het nogal een prestatie was, ik heb even de link er bij gehaald en je enigste tegenstander die 2 kilo zwaarder was pakte in totaal 70 kilo meer. Jammer, he? Dat mensen op dit forum ook weleens wat uitzoeken, nu stelt die prestatie heel wat minder voor.

Er kwamen in iedere klasse zeker 2 mensen niet opdagen vanwege de controle.;)
Mijn trainer toendertijd zei in zijn plat Amsterdams...wie niet komt heb je al verslagen, omdat je ze niet hoeft te verslaan en ik was er wel.

Definately 24 december in de fit for free gym bij zuid wtc amsterdam. Ik had GRUWELIJK hard gezopen, 3 uur geslapen en werd scheel wakker. Mezelf met mn trainingsmaar aangezet benen te trainen...

Na ELKE set squatten en deadliften dacht ik dat ik ging kotsen en zou sterven... Was echt VERSCHRIKKELIJK!!!!

Ik wilde stoppen met trainen

Terug
Naar boven