XXL Nutrition

Je zwaarste training ooit beschrijven

ik ga elke training tot failure en verder. dus elke training is kk zwaar.

Squats and Milk.

Dus 20 rep squats tot je letterlijk staat te kotsen.

Dit was de volgorde van mijn meest misselijkmakende training:

Leg extensions 20-20-20
Leg press 12-15-20 maar wel steeds zwaarder gewicht.
Squats: 12-10-8
Overgeven in de prullenbak van de kleedkamer: 3 waves van melkachtige substantie
Seated Leg curls 20-20-20
Donkey Calfraise 20-15-10
Seated Calfraise 20-15-10

Leuk dat highrep met nog steeds pittige gewichten.

Een beentraining was een keer zo erg dat ik na 6 setjes squaten, 5 setjes legpress en 3 setjes lunges bij de extentions mijn eigen benen serieus niet meer opgetilt kreeg. Bij het zittend kuitheffen kreeg ik ook bij elke herhaling kramp.....en maar doorgaan. 3 dagen lang kon ik alleen achteruit de trap op en af.

altijd als ik benen train, vreselijk, hoofdpijn en zwaar misselijk
borst,biceps,delts ... is een lachertje vergeleken met benen !!

het squatten, teveel en te zwaar gedaan. En als gevolg de dag erna bijna een ziek gevoel van het beschadigde onderlichaam.

Ik heb weleens een beentraining gehad dat ik geen kant meer op kon.
Zo misselijk, duizelig, ****ed up, ik had niet eens kracht om richting de kleedkamer te lopen. Moest ik eerst 15 min bijkomen met een handdoek over m'n hoofd voordat ik kon staan, en in de auto moest ik weer 10 min bijkomen.
Met moeite de auto op de weg gehouden, thuis een uur dood op de bank gelegen.

Mooi was dat eigenlijk, de laatste tijd heb ik de balls niet meer om zo te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb weleens een beentraining gehad dat ik geen kant meer op kon.
Zo misselijk, duizelig, ****ed up, ik had niet eens kracht om richting de kleedkamer te lopen. Moest ik eerst 15 min bijkomen met een handdoek over m'n hoofd voordat ik kon staan, en in de auto moest ik weer 10 min bijkomen.
Met moeite de auto op de weg gehouden, thuis een uur dood op de bank gelegen.

Mooi was dat eigenlijk, de laatste tijd heb ik de balls niet meer om zo te trainen.

Ik ken dat gevoel van misselijkheid/duizelig etc. ja.wow.:D

ik probeer altijd zwaar te gaan

Jij moet echt eens leren posten in de juiste sectie :rolleyes:

ontopic: 20 repper op de squat

Ik train nu zo'n 3 maanden volgens de HIT methode van Mike Mentzer, dus ik ga elke set tot het uiterste. Van 1 training per week, 4-5 sets per training, heb ik vaak wel 5 dagen ernstige spierpijn. Mijn zwaarste training ooit was gisteren, benen en buik...

• Topic Starter Topic Starter
Jij moet echt eens leren posten in de juiste sectie :rolleyes:

Ik weet het ja: misschien is mijn PC niet echt goed meer. Moest in de trainingsdagboeken komen, maar al die reacties zijn zo leuk om te lezen.
Ik moet zelf morgen benen trainen; niet zo veel zin in na al deze reacties.:D;)

ontopic: 20 repper op de squat

5 sets SQ/leg ext 8 sets/leg curl 8 sets en stiff DL 5 sets staan morgen op het programma.;)

hehehe.. zo zwaar es benen getraind dat ik bij het opstaan uit de leg press gewoon van me stokske ging en terug neerviel... even erna terug legggsss en daarna kotsen...
Yep.. back in the old days.. stik zot van zwaar trainen toen..

Op dat moment herinner je weer HOE beroerd een mens zich kan voelen.
Net wat Loo zegt, je neemt niets meer op van je omgeving. Het enige wat je wilt is dat mensen je met rust laten en dat je weer je adem kunt pakken. Ook doe ik me uiterste best om dat niet te boeren want dan weet ik dat het kotsen geblazen wordt.

mijn zwaarste training was toen ik voor het eerst 10x10 squaten ik kon 4 dagen niet lopen

Ik doe het meestal gewoon lekker rustig aan. Hard trainen kan altijd nog.

zit nu in een german volume training, houdt dus in 10 sets van 10 reps

deadlift 10 x 10 met 90kg ongeveer was ik aan het doen, en in setje 9 ergens ging bij mezelf het lichtje uit:p

en na een training waarin ik loeizwaar had gesquat, was aan het maxen, daarna ga je ff iets in de kelder pakken, en je krijgt je voeten gewoon niet meer opgetild tot boven de trede waardoor je op je reet naar boven moet:S

toen ik veranderde van fitness health gym naar hardcore oud ijze bodybuilding clubje. Man ik was bezig met poossyweights kwam er een echte bb'r begon me te pushen en nog nooit had ik zoveel pijn . Overal!

leuk maar beter train je gewoon "normaal" en niet extreem als hem, die vent zit aan de snoepjes en jij niet :P

valt me wel weer op hier, al die legday verhalen...waarom heb ik dat nou nooit? ik ga tot uiterste en heb nergens last van :/ en ik moet nog wel naar huis fietsen

wat is jullie geheim?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven