- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kuiten... heb toen 1 en een halve week gewoon pijn gehad tijdens lopen. Na de training kon ik amper lopen / rijden.
. Ik heb al een tijd geen kuiten gedaan en toen ik het een maand terug deed had ik inderdaad precies dat
.
Toen ik voor de 1ste x meeging met een maat naar een gym. Ik trainde al een maandje of 4-5 thuis. Naja we begonnen met bankdrukken , ik was iets van 50-60kg gewoon. Pusht die me daar naar 70kg x 8. En alles in pyramide/supersets. En ik maar proberen hem bij te benen. Hij trainde al een jaar denkik. Echt bij alles proberen niet af te gaan xD. Ik heb echt een volle week spierpijn gehad. Toen ik thuiskwam had ik verdomme al spierpijn
Ik verlang om nog een keertje mee te gaan met die kerel, zit nu toch al aan 87kg. Vraag me af hoe het nog zit met zijn stats en vooruitgang.
Goed dat je niet hebt opgegeven.toen ik mijn squats inruilde voor fullsquats breathing style, week k*t gelopen om nog maar niks te zeggen over de trap..
misselijkste pijn vind ik kuiten, maar toch ook weer heerlijk!

Laatst was wel een aardig zware, 60 squats en 50 legpresses beide erg diep.
Was op een Dinsdag avond en Zaterdag avond bij het uitgaan was het nog pijnlijk!