MuscleMeat

Je zwaarste training ooit beschrijven

Kuiten... heb toen 1 en een halve week gewoon pijn gehad tijdens lopen. Na de training kon ik amper lopen / rijden.

Me allereerste training ooit, kon niet meer op me armen leunen na de training en 1 week erge spierpijn gehad. Ik maar hopen dat het niet altijd zo zou zijn :)!

15X15 squat . Zwaar gekotst en serieus misselijk .

Kuiten... heb toen 1 en een halve week gewoon pijn gehad tijdens lopen. Na de training kon ik amper lopen / rijden.

Jaaa kuiten is echt geweldig om te trainen :P. Ik heb al een tijd geen kuiten gedaan en toen ik het een maand terug deed had ik inderdaad precies dat :P.

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst in 1½ jaar weer gedeadlift (ik weet het jongens, ik schaam mij diep ) en m'n onderarmen zijn nog steeds behoorlijk kapot. Ik kon die training praktisch geen rug meer trainen verder :O.

niet de meest erge maar toch niet echt fijn
een medley:
farmerswalk 2x100kg 20 meter
yoke race 270kg 20 meter
wheelflip 370kg 5 flips
zo extreem lope kotze daarna..

Superset van breathing style squats met breathing style deadlift.

4 keer gedaan (1 maal in de week) maar om Poe te citeren

"Quote the raven: Never More"

(Ik zie er eerlijk gezegt nu terugkijkend ook het nut er niet meer van in :D)

Toen ik voor de 1ste x meeging met een maat naar een gym. Ik trainde al een maandje of 4-5 thuis. Naja we begonnen met bankdrukken , ik was iets van 50-60kg gewoon. Pusht die me daar naar 70kg x 8. En alles in pyramide/supersets. En ik maar proberen hem bij te benen. Hij trainde al een jaar denkik. Echt bij alles proberen niet af te gaan xD. Ik heb echt een volle week spierpijn gehad. Toen ik thuiskwam had ik verdomme al spierpijn :D

Ik verlang om nog een keertje mee te gaan met die kerel, zit nu toch al aan 87kg. Vraag me af hoe het nog zit met zijn stats en vooruitgang.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik voor de 1ste x meeging met een maat naar een gym. Ik trainde al een maandje of 4-5 thuis. Naja we begonnen met bankdrukken , ik was iets van 50-60kg gewoon. Pusht die me daar naar 70kg x 8. En alles in pyramide/supersets. En ik maar proberen hem bij te benen. Hij trainde al een jaar denkik. Echt bij alles proberen niet af te gaan xD. Ik heb echt een volle week spierpijn gehad. Toen ik thuiskwam had ik verdomme al spierpijn :D

Ik verlang om nog een keertje mee te gaan met die kerel, zit nu toch al aan 87kg. Vraag me af hoe het nog zit met zijn stats en vooruitgang.

Borst kan heel pijnlijk zijn als je idd met iemand traint die wat sterker is en je wilt hem toch bijhouden.:D Goed dat je niet hebt opgegeven.

toen ik mijn squats inruilde voor fullsquats breathing style, week k*t gelopen om nog maar niks te zeggen over de trap..

misselijkste pijn vind ik kuiten, maar toch ook weer heerlijk!

toen ik mijn squats inruilde voor fullsquats breathing style, week k*t gelopen om nog maar niks te zeggen over de trap..

misselijkste pijn vind ik kuiten, maar toch ook weer heerlijk!

Benen kunnen idd vreselijk zijn. Heb een tijdje het Schwarzenegger schema gedaan. Ook veel benentraining daarin; 2x p.w. een volle dag spierpijn gehad.;)

schouders! een paar dagen zoveel pijn gehad datk zelfs niet kon slape :/

Vorige week dinsdag fysieke keuring gehad van het korps mariniers, voel het nog steeds een beetje in mijn benen. Dat was serieus toch wel 1 van de zwaarste dingen voor mijn beenspieren ;)

Al heb ik eerst ook eens een week scheef gelopen door paar sets max te squatten, na een tijdje geen squats gedaan te hebben.

Squaten totdat ik ineens mijn bloedruk weg zakte. Ik werd spierwit, kon niet meer staan. Kotsen op de toilet. En toen dat klaar was moest ik nog een flinke trap aflopen. Ben hangend aan de leuning omlaag gekropen, wat was dat erg zeg.

Nooit meer!!!

kickboks training....was aan het cutten zonder er verstand van te hebben veel te weinig kh gehad, duizelig sparren enzo terwijl het 1 van mijn eersten kickboks training was en moest tegen ervaren mensen. Daarna altijd keurig mijn kh gegeten voor vechtsport

2 weken geleden, heel zwaar benen getraint....
heb die avond jankend op de bank gelegen van alle krampen in mn benen.
3 dagen daarna voelde ik nog steeds de napijn van alle krampen :-S

:sd:Ik train nooit zwaar :sd:

Laatst was wel een aardig zware, 60 squats en 50 legpresses beide erg diep.
Was op een Dinsdag avond en Zaterdag avond bij het uitgaan was het nog pijnlijk!

Ik heb er zelf ook nog eens goed over nagedacht, maar deze komt ook aardig in de buurt. Een borst-kuitentraining van een paar jaar geleden.
Kuiten Staande kuitheffen 6x12x80 Zittend tenen naar buiten 5x15x70
Zittend tenen naar binnen 5x15x70 1 been staand dumbbell in handen 5x8x22,5 Staand met barbell in handen 5x10x50

Borst flyes 6x12x35 BD 6x10x70 Dumbbell pull/over 4x12x22,5 4x8x32,5
BD incline 5x10x60 Decline flyes 6x10x40

Kon niet meer lopen en de t**ten waren echt verbrand.:eek:;):D

Terug
Naar boven