edgar1979
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na het zelf geprobeerd te hebben zie ik dat t vrij kansloos is. Kan never nooit allebei mn ellebogen raken![]()
ow zo weet ik er ook wel 1
15 km joggen in 45 tijd. goeie grutjes. En mn maat maar volhouden dat ik het niet aan 1 stuk door kan. 300 m voor het eindpunt ging hij wandelen. En ik haalde hem dus in met een grote glimlach
nou die glimlach verdween na de volgende ochtend!
stond op ging op mn voeten staan en ging gelijk gestrekt van de pijn in mn kuiten kramp er nog eens bij.
later op de dag belt mn maat me op en zegt leuk he stoppen met joggen zonder uit te lopen !

Idd.
Als je dat fixt ben je aardig getrained, dat loop je niet zo maar.
Mijn zwaarste training was de halve marathon in egmond aan zee, wat hardlopen betreft.

met wat voor gewicht?

Mijn zwaarste training die ik me kan herinneren was een city-pier-city op een warme, nee bloedhete, zomerdag![]()
Die is binnekort weer he?
Als mn knie weer in orde is ga ik misschien mee doen.
Als dit topic al bestaat zal ik het er direct uithalen, maar het lijkt me wel een leuke: beschrijf de training waar je de meeste spierpijn van hebt gekregen of die qua tijd zo zwaar was dat je die nooit meer vergeet.
De mijne was zo'n 8 jaar geleden toen ik dolgraag bij het NK Gewichtheffen een medaille wou halen.
De trainer vroeg mij of ik kon gewichtheffen. Ik zei "ja, maar dan zonder techniek".
Hij heeft me tegen een muurtje aangezet en liet me echt 3-4 minuten achter elkaar squatten. Na 2 uur van dit soort training ging ik naar huis en kon 3 dagen niet meer lopen van de pijn.
Resultaat was wel een zilveren medaille maar vraag niet hoe...![]()

ow zo weet ik er ook wel 1
15 km joggen in 45 tijd. goeie grutjes. En mn maat maar volhouden dat ik het niet aan 1 stuk door kan. 300 m voor het eindpunt ging hij wandelen. En ik haalde hem dus in met een grote glimlach
nou die glimlach verdween na de volgende ochtend!
stond op ging op mn voeten staan en ging gelijk gestrekt van de pijn in mn kuiten kramp er nog eens bij.
later op de dag belt mn maat me op en zegt leuk he stoppen met joggen zonder uit te lopen !