Fitness Seller

Je zwaarste training ooit beschrijven

Ik wel eens zo hard me triceps getraint toen ik een jaar of 20 was dat ik op school niet meer kon schrijven en moets zeggen dat het niet ging :)

ow zo weet ik er ook wel 1

15 km joggen in 45 tijd. goeie grutjes. En mn maat maar volhouden dat ik het niet aan 1 stuk door kan. 300 m voor het eindpunt ging hij wandelen. En ik haalde hem dus in met een grote glimlach

nou die glimlach verdween na de volgende ochtend!

stond op ging op mn voeten staan en ging gelijk gestrekt van de pijn in mn kuiten kramp er nog eens bij.

later op de dag belt mn maat me op en zegt leuk he stoppen met joggen zonder uit te lopen !

15 km joggen in 45 tijd. goeie grutjes. En mn maat maar volhouden dat ik het niet aan 1 stuk door kan. 300 m voor het eindpunt ging hij wandelen. En ik haalde hem dus in met een grote glimlach

stond op ging op mn voeten staan en ging gelijk gestrekt van de pijn in mn kuiten kramp er nog eens bij.

later op de dag belt mn maat me op en zegt leuk he stoppen met joggen zonder uit te lopen !

Dan loop je 20 km/u, 15 km lang...:eyes:

200 reps squat

Idd.

Als je dat fixt ben je aardig getrained, dat loop je niet zo maar.

Mijn zwaarste training was de halve marathon in egmond aan zee, wat hardlopen betreft.

Ik twijfelde al aan de getallen. En mijn twijfel werd bevestigd:D
Toch nog gemiddelde snelheid van 15,6 km/u wat opzich best netjes is.

Mijn zwaarste training die ik me kan herinneren was een city-pier-city op een warme, nee bloedhete, zomerdag:eek:

De ergste was een paar jaar terug, 24 uur on a row:eek:...na die tijd zulke
verschrikkelijke kramp in o.a. mijn hamstrings, moest er gewoon bij schreeuwen, echt erg:haar:. maar ja, je moet wat he:evil2:.

Ik heb echt nooit zo last ervan aleen wat spierpijn meestal in me benen soms ..maar verder..?

Ik had de dagen erna zo'n zere reet dat het brutaal pijn deed om te zitten. Loop je er ook bij als in de kont gedoete fl**ker haha.

De dag toen ik 1250 keer ging opdrukken en een set deed van 200 herhalingen. En toen ik een keer een taakstraf had en de hele dag bij Staatsbosbeheer boomstammen moest tillen. Ik had toen echt een week spierpijn in mijn biceps.

De eerste keer dat ik ging squaten, deadliften en lunges deed. Ik kreeg mijn nieuwe schema en ging natuurlijk heel fanatiek aan het trainen. De volgende dag voelde mijn benen nog steeds zo papperig als een half uur na de training. "Die spierpijn zal wel niet meer komen."

De dag erna hoopte ik dat ik cyaan-kali thuis zou vinden. Wat een hel.

Als dit topic al bestaat zal ik het er direct uithalen, maar het lijkt me wel een leuke: beschrijf de training waar je de meeste spierpijn van hebt gekregen of die qua tijd zo zwaar was dat je die nooit meer vergeet.

De mijne was zo'n 8 jaar geleden toen ik dolgraag bij het NK Gewichtheffen een medaille wou halen.

De trainer vroeg mij of ik kon gewichtheffen. Ik zei "ja, maar dan zonder techniek".

Hij heeft me tegen een muurtje aangezet en liet me echt 3-4 minuten achter elkaar squatten. Na 2 uur van dit soort training ging ik naar huis en kon 3 dagen niet meer lopen van de pijn.

Resultaat was wel een zilveren medaille maar vraag niet hoe...;):D

Ja, van de twee deelnemers in je klasse, overall werd je 1 na laatste, de laatste was uitgevallen. ;)

Zozo, dan liep je op wereldniveau. :rolleyes:

Zwaarste "training" ooit moet op mn 16e de 20km van brussel zijn die ik na 3 maanden trainen liep op 1u40min (wat gezien het heuvelige landschap, trainingsduur en de afstand (in realiteit 20,8 of zo) best goed was.

Maar heb ook al meermaals zwarte/witte stipjes gezien voor de ogen met rillingen en tintelingen, bevend van de koude en warmte tegelijk en een ongelooflijk gevoel van machteloosheid (je MOET zitten of je draait direct weg) door de misselijkheid en het beklemmende gevoel van een goede benentraining.

Terug
Naar boven