Fitness Seller

JelmerF's tijd voor een log!

Bezoekers in dit topic

jelmerF

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
1.202
Waardering
62
JelmerF's tijd voor een log op naar de 95kg!!

Leeftijd: 20
Gewicht: 1.80
Lengte: 87kg
Vet: 8,3%

Sinds ik vorig jaar 2008 begonnen ben met krachttraining een hele hoop bijgeleert en gedaan, ik heb de afgelopen maanden definitief de keuze genomen om te stoppen met survival en me volledig te richten op de krachttraining die ik door de tijden heen steeds leuker vind worden, Genoeg gepraat tijd voor een nieuw schema!

De afgelopen maanden heb ik getraind volgens 3 daags split schema dit beviel goed en ga nu beginnen met een 4 daags split schema het schema is erg intensief en zal 4 weken duren en ben benieuwd hoe dit schema me zal bevallen!.



---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Leeftijd: 20
Gewicht: 1.80
Lengte: 87kg
Vet: 8,3

Sinds ik vorig jaar 2008 begonnen ben met krachttraining een hele hoop bijgeleert en gedaan, ik heb de afgelopen maanden definitief de keuze genomen om te stoppen met survival en me volledig te richten op de krachttraining die ik door de tijden heen steeds leuker vind worden, Genoeg gepraat tijd voor een nieuw schema!

De afgelopen maanden heb ik getraind volgens 3 daags split schema dit beviel goed en ga nu beginnen met een 4 daags split schema het schema is erg intensief en zal 4 weken duren en ben benieuwd hoe dit schema me zal bevallen!.

Kwa voeding ben ik een hoop wijzer geworden en heb me aangeleerd om nu sávonds een bak met rijst/kip te koken en dit mee te nemen naar school en dit tussen de andere maaltijden door te eten om zo de nodige extra's binnen te krijgen

Supplementen die ik neem
- Animal M-stak
- Animal Cuts
- XXL Nutrition All Day & Night Protein
- XXL Nutrition Glutamine
- Evt nog HGHup die ik nog heb.

Ik zal trainen op Maandag, Dinsdag, Donderdag & Vrijdag


Nieuwe trainingsschema 6 September
Week 1 tm 4
Dag 1 Bovenbenen hamstrings en kuiten
Bovenbenen
Leg extensions
Kniebuigen
Leg Press
Hacksquats
Hamstrings
Leg curls
Deadlift met gestrekte benen
Kuiten
Zittend kuitheffen
Staand kuitheffen
Teendrukken op legpress

Dag twee Borst en Triceps
Borst
Dumbbel drukken vlak
Dippen
Schuin dumbbell drukken
Schuindrukken Smith Machine
Triceps
Pushdowns Rechts stand
Smaldrukken halter
Bankdippen
Zittend Dumbbell strekken

Dag DRIE Rug en Biceps
Rug
Optrekken
Deadliften
Voorover roeien halter
Hammer strenght roeien?
Biceps
Halter Curls
Hamer Curls
Schuine dumbbell Curls
Preacher Curls


Dag VIER Schouders, Achterkant Schouders, Trapezius
Schouders
Front Press
Voorwaarts dumbbellheffen
Zijwaarts heffen
Zijwaarts heffen in machine
Achterkant Schouders
Voorover gebogen zijwaarts heffen
Barbell rear delt row
Dumbbell seated Rear Lateral raise
Trapezius
Halter Shrugs
Machine Shrugs
Barbell Shrugs

Even wat foto's hoe ik er nu bij sta

26082010755.jpg


26082010752.jpg

25072010716.jpg
Rug half Juli

Ik ben benieuwd naar jullie commentaar en eventueele aanpassingen die jullie aanraden!
 
Laatst bewerkt:
staat daar niet verkeerd bij. probeer met je rugpose je lats te spannen en niet je traps. voor derest , succes met het volgen van je schema, en goed doorvreten he
 
staat daar niet verkeerd bij. probeer met je rugpose je lats te spannen en niet je traps. voor derest , succes met het volgen van je schema, en goed doorvreten he

klopt die pose is niet helemaal goed gegaan. vreten till i die enzo..:P
 
Vandaag eerste dag gehad en potdomme wat ben ik kapot zeg!, tussen elke set minimaal 30 en max 60 seconden rust elke oefeningen 10 herhalingen.
Ik was 45 minuten bezig en voelde me veel meer vermoeid dan wanneer ik 1,5 uur bezig ben en meer rust neem (wat ook wel begrijpelijk is).

Morgen borst en triceps!
 
Ik ben nu 2 weken bezig en kan duidelijk merken dat die animal Mstak & Cuts zijn werk doen ik begin droger te worden en ben vooral wat prikkelbaarder:P.

Het trainen voelt lekker aan en de benen dag is echt killing tussen elke set neem ik 30 tot max 60 seconden pauze en daardoor staan je benen echt in vuur en vlam na de training.

Over 2 weken heb ik weer een meting en ik ben benieuwd op welke gebieden ik gegained heb en hoeveel vet ik ben kwijtgeraakt.

Tot die tijd bulken en keihard trainen!
 
Succes!
Je hebt zeker al een goede fysiek, vooral die FDB ziet er bruut uit
 
Zit nu op de helft van week 2 en gaat heerlijk!, kan de aders op men schouders nu ook goed zien en begin er voller uittezien. Ik ben steeds meer benieuwd naar de meting over 2 week wat die voor uitslag zal geven.

Tot die tijd keep on training:cool:
 
Nieuwe foto's! Vandaag gemaakt even snel geposeert maar er zit iig progressie in!

Nieuwe foto's!.

Gaat de goeie kant op al zeg ik het zelf ben ook een stukje droger geworden.

Arm
23092010765.jpg


FDB Beetje crappy maar vooruitgang is te zien.

23092010767.jpg
 
En weer een update!.

Gister weer een meting gedaan

86,6kg en 9,5% vet.

Heel gezeik omdat ik in 1 maand 4kg ben aangekomen en of ik niet aan de "juice" zat. En of het wel nodig was dat ik zoveel at en dat ik hoger moest komen in vetten omdat ik volgens de "grafiek" te laag zit en dit volgens hun ongezond is.

in iedergeval dikke vinger en lekker doorblijven trainen.
Ben benieuwd hoe ik er volgend jaar bijsta als het zo lekker blijft gaan!:D
 
Afgelopen vrijdag 4 verstandskiezen getrokken, hopelijk kan ik morgen of woensdag geen mijn training oppakken!.
 
Rug progressie!!!

Rug progressie!

Februari 2010
18032010589.jpg


Juni 2010
25072010716.jpg


Oktober 2010

25102010825.jpg


Progressie gaat lekker!!!
 
Progressie is goed zichtbaar, blijf zo doorgaan. Heel motiverend.
 
Back
Naar boven