MuscleMeat

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zit in groep3, bij Jacky

Kom ik hier ook ff binnengevallen :) lijkt me een leuke flex challenge log...

Ik zit wel precies laag in Kcal in vergelijking met jullie, zit maar op 2680 :(
Zit zelf in groep 2....
Jullie gaan goed vooruit, bij mij is het voorlopig nog kg verliezen ipv bijkomen, hopelijk kan ik na volgende meting ook hoger in kh.

Have fun met de supersets de komende weken!

huh timmert wie is u dan maak je even bekend de volgende keer pfffffff ze kennen mij wel en ik ken niemand verdomme ....daar gaat mijn dekmantel

Haha je kent mij wel Jacky, ik zit bij jou in de groep, we hebben het erover gehad samen naar de gezamelijke training te rijden!
Had nu pas in de gaten dat jij het bent.

whahahahahaha ow is jij dat ......

jazeker!
Hoe bevalt dit schema jullie?

• Topic Starter Topic Starter
jazeker!
Hoe bevalt dit schema jullie?

Ja goed man! vooral de 1e dag was fijn borst en rug opgepompt Yeaaah!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 23:17 ----------

ff een snelle foto van de onderarmen deze gaan ook lekker

download-5.jpg

Niks te doen dus even been foto gemaakt

2012-04-26104709.jpg

2012-04-26104413.jpg

De sweep op men benen begint nu redelijk door te komen merk ik

Gisteren benen getraind en deze maand trainen we die dmv supersets (dus eerst quad oefening daarna direct een hamstring oefening) afsluitend met super sets staand kuitheffen en zittend kuitheffen.

Ben erg benieuwd wat de aankomende meting zal uitwijzen omdat ik nu op de 4900kcal zit aan eten

Damn!

Die benen van jou zijn echt gruwelijk kerel! :P,maar ja dat wist je natuurlijk al haha.
Hoe gaat het met die 4900 kcal?
Al stiekem gewogen of niet?

Doe af en toe wel ff wegen,weet ik een beetje hoe ik ervoor sta.

Damn!

Die benen van jou zijn echt gruwelijk kerel! :P,maar ja dat wist je natuurlijk al haha.
Hoe gaat het met die 4900 kcal?
Al stiekem gewogen of niet?

Doe af en toe wel ff wegen,weet ik een beetje hoe ik ervoor sta.

Dankje man:D ja benen gaan echt lekker die sweep begint er steeds beter in te komen. ja 4900 kcal is best een hoop!. gisterochtend gewogen op nuchtere maag zonder kleren toen woog ik 92.9 (bij rene 94kg) maar dat was met kleren aan en 2 meals achter de kiezen. ben dus benieuwd naar de volgende meeting.

Erg netjes kerel.

goede benen en progressie. alleen je oogt wel mollig en je hebt een best pens lijkt op die laatste foto's. Zal wel door je carbs komen nu, aangezien je nog voor massa bezig bent. Zal ook wel veel vocht zijn.

Je bent flink aan het groeien!! :thumbs:

papz*k! :p

goede benen en progressie. alleen je oogt wel mollig en je hebt een best pens lijkt op die laatste foto's. Zal wel door je carbs komen nu, aangezien je nog voor massa bezig bent. Zal ook wel veel vocht zijn.

vet ben ik iig niet laatste meting stond ik op 10,5%. denk eerder dat men buik was opgezet was door de postworkout shake, en zal ook wel komen doordat ik nu nog hoog in de kcal zit en idd ook vocht!

Killy: Dankje!

Zooo maar weer eens een update!

De trainingen gaan lekker en de supersetjes zijn zwaar maar werken wel! en de trainingen knal je lekker vlot doorheen:D

26 mei is de meting in veldhoven weer en ben benieuwd wat de weegschaal dan zal zeggen! (de oorspronkelijke dat was 19 mei maar dit is een week uitgesteld)

goed om te horen kerel. het is wel ff flink zweten elke training. vandaag was heel me broek.zeiknat.haha.

heb je je.stiekem nog.gewogen?

goed om te horen kerel. het is wel ff flink zweten elke training. vandaag was heel me broek.zeiknat.haha.

heb je je.stiekem nog.gewogen?

Haha echt he ik was vandaag met een uurtje klaar met de beentraining en het zweet gutste van men lijf!. heb me gewogen en ben benieuwd wat meting bij rene gaat zeggen:D

zoo net een heerlijke borst/rug training gehad!

en een foto waarin ik volgens mij eindelijk men rug fatsoenlijk eruit gooi!.

IMG-20120514-WA0004.jpg

De rug wijdte begint eindelijk te komen!:D

over 2 week is weer de flex meeting en ben benieuwd wat hieruit komt

Je gaat erg goed Jelmer!

Rug wijdte is idd flink verbeterd,nog gewogen?
Ben ook erg benieuwd hoeveel spiermassa je hebt gewonnen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven