MuscleMeat

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dikke poten!!
lijkt me echt vet als we straks allemaal naast elkaar staan op de wedstrijd

Thanks!

Ja allemaal naast mister 8 pack! haha!, ben benieuwd wanneer die meeting is dat er ook een gezamenlijke training gedaan word (althans zoiets is een keer geroepen)

Kom hier voor het eerst eens piepen, nice fysiek, doe je goed :)

Voor de aardappelen in de oven:

gewoon proper maken, ik stukken snijden (met schil),
kruiden erop (ik doe peper, paprikapoeder, beetje zeezout, provenciaalse kruiden en wat lookpoeder), besprenkelen met wat olijfolie en 40-45min in de oven 180° op hete lucht.

Damn lekker man ;)

Kom hier voor het eerst eens piepen, nice fysiek, doe je goed :)

Voor de aardappelen in de oven:

gewoon proper maken, ik stukken snijden (met schil),
kruiden erop (ik doe peper, paprikapoeder, beetje zeezout, provenciaalse kruiden en wat lookpoeder), besprenkelen met wat olijfolie en 40-45min in de oven 180° op hete lucht.

Damn lekker man ;)

Nice ff onthouden!, thanks voor je compliment btw.

in welke groep zit jij met de flex meeting?

images?q=tbn:ANd9GcRkBMXzxVYQ_AyCWAlS11H2t0paYU8gD8Z90VyoLz8u0D3yEI1_L4Weh4A7OA.jpg

echt niet leuk meer die poten van jou haha lekker bezig

lol, ik doe helemaal geen wedstrijden (daar ligt mijn interesse namelijk niet echt :) ). Succes alvast.

lol, ik doe helemaal geen wedstrijden (daar ligt mijn interesse namelijk niet echt :) ). Succes alvast.

Ooooh dat dacht ik! sorry:D

@Noxcez: Hoezo niet? wil je erover praten?, als je wilt mag je ze bij de volgende meeting aanraken wil je dat?

Vandaag armen getraind!

Hier een side triceps foto

download-3.jpg

En een triceps en kuit foto

download1.jpg

Poseren is niet men sterkste punt

de looks heb je ook niet mee :p

hahaha jk bro. ziet er dik uit man

• Like
Waarderingen: YOGI
In de laatste week van het flex schema die dit keer gebaseerd was op kracht moeten we in de laatste week op de grote oefeningen de max 2 reppers doen!

De deadlift heb ik gefilmd en heb deze gezet op 2 * 200kg

http://www.youtube.com/watch?v=BBE8rKH7VDQ&feature=youtu.be

Ook heb ik een rug pose foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En van voren

iig ik kan wel een zonnebankje gebruiken haha

Wat is er met je haar gebeuuuuurd?

:D

ziet er goed uit man, rug is wel vooruit gegaan volgens mij of niet?
Strong deadlift is strong btw

Wat is er met je haar gebeuuuuurd?

:D

ziet er goed uit man, rug is wel vooruit gegaan volgens mij of niet?
Strong deadlift is strong btw

Haha ik post net in jou log dat ik men log geupdate heb haha.

Men haar is eraf had ff zin in een echt oostblok kapsel.

Rug is idd vooruit gegaan vooral in de wijdte volgens mij.

EN die deadlift ging super! echt een heerlijke training vandaag:D

nu ben je een nog grotere chick magneet :P

ben inderdaad wel benieuwd wat we deze maand aan zijn gekomen, want is toch wel iets andere manier van trainen enzo. Jij ziet er in ieder geval uit alsof je aan bent gekomen haha.

jelly @ deadlift

nu ben je een nog grotere chick magneet :P

ben inderdaad wel benieuwd wat we deze maand aan zijn gekomen, want is toch wel iets andere manier van trainen enzo. Jij ziet er in ieder geval uit alsof je aan bent gekomen haha.

jelly @ deadlift

JWT, dit keer was het jou beurt in de bus trouwens weetjenog?:D

Volgens mij ben ik wel aangekomen maar dat mag ook wel met die t*ring zware trainingen. Ben erg benieuwd! hoe is het schema jou bevallen?.

Ik vond het eerst wel wennen, minder reps en meer gewicht maar na een week zat ik er lekker in vooral dat beenschema was verrekte heerlijk! die zijn iig gegroeit als kool haha

neenee deze maand was het tijmen zijn beurt, he has to deliver first :D

mij beviel het eerlijk gezegd ook wel, was lang geleden dat ik op kracht had getraind. Vooral laatste twee weken waren lekker, kon je over veel gewicht op gooien haha.

benen pff idd, ik doe walking lunges weet niet welke variant jij doen? maar zijn echt fking killing, vorige week ging het echt even niet goed bij laatste set haha.

neenee deze maand was het tijmen zijn beurt, he has to deliver first :D

mij beviel het eerlijk gezegd ook wel, was lang geleden dat ik op kracht had getraind. Vooral laatste twee weken waren lekker, kon je over veel gewicht op gooien haha.

benen pff idd, ik doe walking lunges weet niet welke variant jij doen? maar zijn echt fking killing, vorige week ging het echt even niet goed bij laatste set haha.

Hahaha tijmen had het geprobeerd maar er kwam te weinig geluid uit zei dei.. (zal wel aan hem liggen prutser). Ja ging lekker! ik had verwacht dat ik pijnlijke gewrichten zou hebben maar viel me 100% mee!. Ja t*ring die walking lunges op het blaadje stond tot failure dat betekende bij mij doorgaan tot ik omviel:D.

haha ja dat zei hij ja, maar wie weet :P

lunges waren wel grappig, niemand doet oefening bij ons dus ik door de gangpaden lopen met twee schijven/dumbbells, iedereen kijkt naar je van WTFF. wel echt killing, heerlijke oefening

Hey Jelmer,

Je rug lijkt idd een stuk wijder en je ziet er weer wat buffer uit.
Waarom pak je deadlift van verhoging?

Denk dat het zonder verhoging nog iets zwaarder is,maar zowieso erg sterk!

Ben benieuwd naar het volgende schema,wil minder eten,want ik voel me vetter worden:P

Hey Jelmer,

Je rug lijkt idd een stuk wijder en je ziet er weer wat buffer uit.
Waarom pak je deadlift van verhoging?

Denk dat het zonder verhoging nog iets zwaarder is,maar zowieso erg sterk!

Ben benieuwd naar het volgende schema,wil minder eten,want ik voel me vetter worden:P

Ik heb de laatste set het vanaf een verhoging gedaan, de voorgaande setjes vanaf de grond. De schijven in mijn gym zijn niet zo groot waardoor je erg moet bukken. uit voorzorg heb ik daarom een verhoging gepakt (is rond de 4 a 5cm hoog. dit zal denk ik idd wel iets schelen, maar de set ervoor had ik 4 * 180 zonder verhoging gedaan. Ik denk dat het iets in men hoofd was ik pas liever op met zware deadlifts ivm nare blessures die ik niet wil.

Minder eten kan ik me voorstellen met die 5700kcal van je!. ben benieuwd wat jou gains zijn en wat er aan jou eetschema word bijgesteld door Rene

hahaha die criminelen baard :p

propere lifts man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven