Fitness Seller

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je gaat erg goed Jelmer!

Rug wijdte is idd flink verbeterd,nog gewogen?
Ben ook erg benieuwd hoeveel spiermassa je hebt gewonnen.

Bewust niet gewogen. mijn weegschaal thuis heeft kuren ene keer staat er 78 andere keer 94 oftewel heb je niks aan. Ik ben zelf ook benieuwd wat er bij de meting over 2 week uitkomt!.

En de rugwijdte begint eindeeeelijkk te komen yeaah!!

Zo vanochtend heb ik Quads/Hams/Kuiten getraind. omdat ik het deze week erg druk heb, heb ik besloten vandaag in de avond de armen te trainen omdat ik toch de hele dag vrij had en ik zo de gehele dag kan besteden aan BB:D.

Zaterdag reis ik samen met Tymen en noxcez weer af naar veldhoven voor de maandelijkse meting en ben hier erg benieuwd naar!

Ben ook benieuwd!

Hoe gaat het trainen laatste tijd?
Ik zie je zaterdag!

Nice Jelmer.
Flex 2012 beloofd nog wat te worden.

Egt goed bezig man.

Lekker bezig jelmer!
Hoelang train je igg al?

Ben ook benieuwd!

Hoe gaat het trainen laatste tijd?
Ik zie je zaterdag!

Trainen gaat opzich wel lekker!, eten is 2 week wat minder gegaan door een sterf geval in de familie, dat pannenkoeken bakken heb ik toen niet gedaan en heb toen blikken tonijn en rijst gegeten als vervanging (beter dan niets iig).

Ben benieuwd welk schema we na de supersets krijgen vond dit een leuk schema maar ben nu ook wel weer toe aan wat anders

@D77: Thanks!! ben zelf erg benieuwd hoe ik er uiteindelijk bij kom te staan op de wedstrijd

@pokerladron: Thanks!

@killy: Tja wat bedoel je met trainen? echt gericht BB trainen of de tijd dat ik maar wat deed?. ben in 2008 in de gym gerolt voor een andere sport die ik toen deed en vanaf 2010 en vooral 2011 echt fanatiek geworden eten/training/slaap alles moet kloppen en drink ook al jaaaaaaren amper alcohol

hmmm ik wil onderhand wel een nieuw schema ik ben er wat op uitgekeken ;trouwens kom je ook naar denbosch Jelmer ??

ja ik ben er ook gewoon kijken naar een oud manneke hahahaha en dat ben ik dan ....ben benieuwd wat we morgen weer te horen krijgen ..

ja ik ben er ook gewoon kijken naar een oud manneke hahahaha en dat ben ik dan ....ben benieuwd wat we morgen weer te horen krijgen ..

Haha als je me herkend spreek me even aan weet niet precies hoe jij eruit ziet.

De meeting was leuk! weer een lekker oldskool trainingschema bevalt me wel. ik was zwaarder geworden (96kg) en vet was gestegen naar 15%? erg vreemd omdat volgens veel bekenden ik droger ben geworden. maargoed ik zal maar niet twijfelen aan rene.

Mijn dieet is 500kcal omlaag gegaan van 4900 naar 4400kcal en 4 keer cardio in de week. Ben erg benieuwd hoe dit gaat werken!.

DIkke! :p

Wat voor cardio?

Haha dankjewel Ecto, wanneer ga je een andere sport zoeken? heb gehoord dat de Ethiopier klasse niet doorgaat 2 december.

En nu zonder gekheid. gewoon na de training 20 minuten cardio die je zelf mag bepalen bijvoorbeeld hardlopen of fietsen etc etc en aangezien ik voor vetverbranding ga is dat dus op een lage hartslag

Jelmer je weet dat junioren t/m 23 jaar is he
dus je kan hem opeten op het podium :P

ach ik ben een van de ouderen in Den bosch kan nie missen heb een japanse tattoo op mijn rechterarm hmmm ik was weer een kilo bijgekomen dwz 0.5 % vet weg en een halve kilo gewicht erbij dus gaat de goeieste kant op en schema is weer lekker ouderwets

ach ik ben een van de ouderen in Den bosch kan nie missen heb een japanse tattoo op mijn rechterarm hmmm ik was weer een kilo bijgekomen dwz 0.5 % vet weg en een halve kilo gewicht erbij dus gaat de goeieste kant op en schema is weer lekker ouderwets

Oke zal ik ff onthouden!.

eerste nieuwe training van dit schema zit erweer op!, vandaag stond borst op het programma.

- Flat Bench
- Incline DB Press
- Flyes
- Pullovers

Kwa eten is zit ik nu op 4400kcal ipv 4900kcal en 4 keer cardio per week ben benieuwd wat dit voor resultaten geeft op de flex meeting

goeie trainingspartner :p

Haha en anders jij wel!, die AA drank heeft me goed gedaan was na die deadlift echt ff de weg kwijt.

Vandaag was voor de mensen die niet aan de flex challenge meedoen de trainingsdag waar nederlandse bb toppers ons kwamen trainen, iedere topper nam 4 challengers onder zen hoede en deed daar een training mee bij robert (rope) en ik was dat rug/biceps en de t*ring wat een training was dat echt heerlijk!.

Hier een foto van onze groep, de naam van de jongen rechts ben ik vergeten maar van de 2e van rechts niet wat is die john een tank zeg zo de t*ring haha, Wij werden getraind door Davor Brdjanović

2012-06-03151247.jpg

Vanavond/morgen zal ik meer foto's van deze dag plaatsen

aha zat jij bij dat groepje was jij aan het trainen met Johnnie ?
was wel leuk zo een training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven