AndroidHealthClinic

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ik voelde gister gewoon men benen nog damn echt fijn:D, haha ja spierpijn in biceps same here! vandaag train ik die na rug dus ben benieuwd hoe week 2 van het nieuwe schema gaat verlopen!.

Tot de 18e:D en onthoud. als Harry je vraagt of je koffie wilt NIET zeggen dat je er suiker in wilt:D

zoetjes ftw

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weer een dodelijke beentraining zetten!, heb er zin in:) ik ga denk ik net zoals tymen van elke training wat highlights posten (omdat het trainschema posten niet mag van de flex coaches).

Ik merk de laatste tijd dat mijn mindere punten beter worden en goed groeien, schouders worden voller en wijder en men rug krijgt steeds betere en mooiere wijdte (word tijd voor nieuwe foto's denk ik)

JELMER FOTO'S GIEVMAL, hoe gaat trainen:)!?

JELMER FOTO'S GIEVMAL, hoe gaat trainen:)!?

Deze week even rustweek gepakt beetje verkouden en rillerig, laatste foto's staan op pagina 1 nieuwe moet ik nog maken. Nieuwe schema bevalt verders goed is wel zwaar maar wel leuk

Vrijdag Borst/Triceps geknalt en Zaterdag Rug/Biceps.

Potverdomme het gaat echt lekker!!! mijn rug begint steeds wijder te worden (liep eerst achter volgens Rene), ben benieuwd wat hij hier volgende week over gaat zeggen.

Highlight van de training, bij de 5e oefening deadlift (dropset) ging 200kg me nog best gemakkelijk af. denk dat ik dus ook een stuk kracht gewonnen heb de afgelopen maanden.

Aankomende zaterdag weet ik of ik aangekomen ben en wat het vetpercentage is. Ik krijg steeds meer motivatie als ik mezelf vooruit zie gaan.

Trainingen verlopen in een soort trance, bodybuilding muziek door men oordopjes spieren die volstromen met bloed geen tijd voor bullshit every rep counts.

en als toetje deze geweldige motivatie video van zhasni!

http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs

Gaaf filmpje.. Lekker bezig ook! Keep on going!

Nice deadlift , mss kom ik wel naast je te staan :p

lekker jelmer. goed om te zien dat je goed op de schema's gaat!

Ik vond nog een rug foto van vorige week, die was ik nog vergeten te plaatsen.

download-1.jpg

We gaan de wijdte in:cool:

iig rug poseren is en blijft moeilijk

Vandaag staat Quads en calves op het programma!

Lekker bezig man, Ben nu al benieuwt naar je wedstrijd foto's.

dat ziet er goed wijd uit. dikte zit ook wel aardig snor :D

Zo!, gister weer afgereist naar veldhoven voor de 2e flexcupmeeting!. Was weer een leuk dagje en het trainschema iets iets aangepast: 4 dagen training ipv 5, iets minder volume dus ben benieuwd het trainschema kan ik niet posten maar ik zal elke training een paar highlights te posten (net zoals tymen doet). Kortom ik blijf lekker doorknallen!:D

jelmer, ik had je toch verteld van die kuur bij de etos. die heet darmreinigingskuur en zit in een donkergroen doosje. is volgens mij een kuur van een week. een tijd geleden gebruikt en werk aardig goed tegen rectaal vastzittende hoest.

jelmer, ik had je toch verteld van die kuur bij de etos. die heet darmreinigingskuur en zit in een donkergroen doosje. is volgens mij een kuur van een week. een tijd geleden gebruikt en werk aardig goed tegen rectaal vastzittende hoest.

Heb geen vastzittende rectale hoest vriend, integendeel haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven