XXL Nutrition

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja man ik zag je lopen maar moest ff bij een vriendin blijven , maar je bent alweer wat in massa aangekomen niet dan ? Vooral je armen en schouders , heb je je armen altijd apart op een dag getraind ?

Haha oke:P thanks! Vooral mijn schouders zijn vooruit gegaan de laatste maanden:D (die liepen achter). mijn armen train ik sinds augustus apart en dit bevalt me goed:)

Vortexx029: ik heb schoenmaat 45/46 weet niet of dat groot is mag jezelf beoordelen

Kleine weegschaal dus, heb zelf ook maat 45/46 enne... het is algemeen bekend wat men zegt over mannen met grote voeten :cool:

B.t.w. brute rugtraining man :thumbs:

Kleine weegschaal dus, heb zelf ook maat 45/46 enne... het is algemeen bekend wat men zegt over mannen met grote voeten :cool:

B.t.w. brute rugtraining man :thumbs:

Haha!:P thats what she said yesterday.

Ja rug training ging lekkuh:D men rug spieren voelen nu stram aan:D

Haha kom ik op die school in Enschede zie ik opeens zon kop, ik dacht wotjefok lijkt jelmerf wel, kijk ik naar de armen: Yep dat is m! :D

Haha kom ik op die school in Enschede zie ik opeens zon kop, ik dacht wotjefok lijkt jelmerf wel, kijk ik naar de armen: Yep dat is m! :D

haha thanks!:D mooi shirtje was dat he?:P

402828_2826905546006_1060061062_2937669_365246695_n.jpg

Vandaag heb ik Triceps/Biceps getrainiert

bar push down
close grips bp
overhead extensions (EZ Bar)
dropset rope pushdowns

bb curl
db curl
cable curls
Larry scott curl

Ging lekker ze zaten weer goed vol:D

Pfoe,alleen armen trainen. Dan zal er wel een flinke pomp ingezeten hebben ja:P

Nog een weekje jelmer... Heb je er al zin in? :D

Haha ja,voor jou is het helemaal een lange reis.
Ik ben er in max 1,5 uur denk ik,dus is wel te doen zo 1 keer in de maand.

Haha ja,voor jou is het helemaal een lange reis.
Ik ben er in max 1,5 uur denk ik,dus is wel te doen zo 1 keer in de maand.

Achja heb ik er voor over!, ik laad gewoon men sporttas vol met vreten en dan komt het wel goed, ondertussen de flex lezen enzo

hoe lang moet jij precies reizen jelmer?

ik kan niet eens in mijn eigen woonplaats opstappen, omdat het ov niet vroeg genoeg vertrekt, ik zou dan pas om 11 uur aan zou komen op zijn vroegst haha. dus moet bij een vriendin blijven slapen in nabijgelegen dorp, en dan nog de eerste bus pakken om een beetje een fatsoenlijke aansluiting te krijgen, en er op tijd te zijn xD te gek voor woorden eigenlijk maja heb het er wel voor over

hoe lang moet jij precies reizen jelmer?

ik kan niet eens in mijn eigen woonplaats opstappen, omdat het ov niet vroeg genoeg vertrekt, ik zou dan pas om 11 uur aan zou komen op zijn vroegst haha. dus moet bij een vriendin blijven slapen in nabijgelegen dorp, en dan nog de eerste bus pakken om een beetje een fatsoenlijke aansluiting te krijgen, en er op tijd te zijn xD te gek voor woorden eigenlijk maja heb het er wel voor over

2,5 uur ofzo haha:P.

Vandaag heb ik benen/hamstrings en kuiten getraind

Donderdag lekker de benen aangevallen iets andere gewicht keuze als vorige weeg

Leg extensions 2 opwarm sets 4 werksets (80kg tm 138kg)
Squats 2 opwarm sets 4 werksets 10*80, 10*100, 10*120, 8 * 120
Leg press 4 sets 10*80, 10*100, 10*100, 10*100
Leg curl 2 opwarm sets 4 werksets, 10*50kg, 10*60, 8*70, 6*80
Straight leg deadlift 1 opwarm set 4 werksets 10*80, 10*100, 10*110, 8*110
Leg curl dropsets dropset van 6 sets van 80kg tm 20kg
Leg extensions dropsets van 8 sets van 120kg tm 26kg
Calve raise in smitch machine 6 sets van 80kg tm 130 reps weet ik niet ik ga altijd door tot het brand!, eindigen met dropset van 120 naar 80kg

Dat was de beentraining!

Vandaag Borst/Schouders dag

Borst
eerst 2 setjes rotator cuff opwarmen (20/25 reps)

flat bench 1 set opwarmen 3 werksets: 10*80, 10*80, 8 *90
Incline Dumbbell Press 1 set opwarmen 4 werksets: 10*24, 10*28 10*30, 8 * 30
Seated Chest press (machine) 3 werksets 10*61kg, 10*68kg, 8 * 75kg
Cable fly( van die handvaten naar voren brengen weet de precieze naam niet).
3 sets 10*30kg, 10*35kg, 8 * 41kg

Schouders

Dumbbell shoulder press 1 set opwarmen 3 werksets 10*20kg, 10*22kg, 10*24kg 8*26kg!! Nieuw PR!
Military Press (staand zonder gebruik te maken van de benen) 1 set opwarmen, 3 werksets 10*50kg, 8*50kg, 8*50kg

Side dumbbell raise dropsets, 3 dropsets 6*14kg, 6*12kg 6*10kg en bij iedere herhaling proberen boven aan de oefening even vast te houden dat brand zo lekker.

iig mijn schouders gaan vooruit! kan steeds meer dumbbell pressen en dat is fijn:D alleen het military pressen na dumbbell schouder drukken is verrekte zwaar dan denk je van lol.. is maar 50kg..

iig morgen rug trainen of een rust dag houden dat moet ik morgen nog even bekijken

Zo na een lange dag reizen was het zover!, de 1e flex meeting!.

Op deze dag werden we gewogen en werd het vet percentage gemeten.

Voor de komende 4 weken hebben we een trainschema en een eetschema gekregen (eetschema en trainschema zal ik nog posten maar ben nu te moe en lui om dat te doen).

gewicht vandaag om 12 uur 90.7 op 11%, gewicht is dus nuchter lager want had toen al 2 maaltijden gehad.

Damn, wist niet dat je op 1.80 91kg 11% zat, dat is flink!
Heb jij een brede (bot) bouw toevallig?

Jelmer, vond jij de info die je op de flexdag hebt verkegen nuttig? Ik ben vooral benieuwd naar dingen die je hebt gehoord die je nog niet wist en hun motivatie daarachter.

Ben ook wel benieuwd naar dat trainingsschema.

Damn, wist niet dat je op 1.80 91kg 11% zat, dat is flink!
Heb jij een brede (bot) bouw toevallig?

Jelmer, vond jij de info die je op de flexdag hebt verkegen nuttig? Ik ben vooral benieuwd naar dingen die je hebt gehoord die je nog niet wist en hun motivatie daarachter.

Ben ook wel benieuwd naar dat trainingsschema.

90.7 was gemeten in de middag he, toen had ik ook al 2 maaltijden gehad en mijn benen zijn goed ontwikkeld (compliment over gekregen van Renen):D ik vond de info nuttig die we hebben gekregen en ben benieuwd hoe het trainingsschema gaat werken:D, misschien dat tijmen die kan inscannen?.

Deze maand is het vooral kijken of het schema en eetschema per persoon zal werken, deze word bij de volgende meeting indien nodig bijgesteld. Rene Groenen wil nu eerst ons lichaam leren kennen waar we goed op reageren kwa voeding en training. kortom ik vond de info nuttig en de vragen die ik had konden ze goed onderbouwen.

En we zijn een week verder!, het is echt een killing schema maar ik merk dat het wel iets doet met men lichaam. ik heb nog nooit 3 dagen spierpijn gehad in men triceps, en loop nog steeds krom van de been training van vrijdag.

Kortom ik ben benieuwd hoe ik er over een paar maand bij sta!

Lekker Jelmer. Slopen die benen!!

Ik heb voor het eerst weer eens spierpijn in me biceps... ik kan me niet meer herinneren wanneer dat voor het laastt was :D

Tot de 18e maar weer!!!

Lekker Jelmer. Slopen die benen!!

Ik heb voor het eerst weer eens spierpijn in me biceps... ik kan me niet meer herinneren wanneer dat voor het laastt was :D

Tot de 18e maar weer!!!

Haha ik voelde gister gewoon men benen nog damn echt fijn:D, haha ja spierpijn in biceps same here! vandaag train ik die na rug dus ben benieuwd hoe week 2 van het nieuwe schema gaat verlopen!.

Tot de 18e:D en onthoud. als Harry je vraagt of je koffie wilt NIET zeggen dat je er suiker in wilt:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven