AndroidHealthClinic

jelmerF's weg naar de flexcup 2012

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou je blijft aan het rectaalhoesten!

misschien eens een smintje naar binnen duwen? want die lucht die daar vandaar komt is ook niet om te lachen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
heej hier nog een flexchallenger...
Ik zit in groep C.
Ziet er goed uit man. Ga zo door.

Dit maal een kuit foto! is alweer even geleden dat ik hier een foto van geplaatst had.

2012-02-28190425-1.jpg

big calves are big

ik schrok me kapot toen ik ze voor de eerste keer zag :P

weet je dat ik al op zon reactie zat te wachten :D

Zo gister weer de 3e flex meeting gehad! met positief nieuws!

Gewicht is van 91,2 naar 91,7 gegaan en vet van 12 naar 11,5%.

Kwa voeding zit ik redelijk goed ben van 4300 naar 4400 gegaan, en icm weer een nieuw schema wat nu meer focust op kracht ben ik benieuwd wat dit zal brengen:D.

Er is ook weer een progressie foto gemaakt van alle deelnemers, vond de reactie van harry wel leuk toen ik men benen en kuiten flexte godsgruwelijk wat een benen (in een amsterdams accent) haha!

Kortom weer veel nieuwe motivatie!

Gaat lekker met je Jelmer!

Ik ben van 94,...kg naar 96,8kg gegaan. Vp van 11 naar 11,5 en 1,2kg spiermassa erbij.
Dik tevreden dus,omdat ik vorige maand ook al meer als een kg spier aankwam.

Toen met vet meten vroeg rene ook of ik anabolen gebruikte haha,wat ik denk ik wel als een compliment op kan vatten.

Jij zit nu op 780 gram aardappelen toch? Lekker veel ook.
Ik ben van 4900 cal naar 5700 cal gegaan en 850 gram aardappeln,damn!
Word een pittig karwei.

Heb wel zin in het nieuwe schema.

En Je poten zijn idd goed massief,mag je wel trots op zijn.
Ben benieuwd hoe je progressie volgende maand is Jelmer,succes deze maand!.

Gaat lekker met je Jelmer!

Ik ben van 94,...kg naar 96,8kg gegaan. Vp van 11 naar 11,5 en 1,2kg spiermassa erbij.
Dik tevreden dus,omdat ik vorige maand ook al meer als een kg spier aankwam.

Toen met vet meten vroeg rene ook of ik anabolen gebruikte haha,wat ik denk ik wel als een compliment op kan vatten.

Jij zit nu op 780 gram aardappelen toch? Lekker veel ook.
Ik ben van 4900 cal naar 5700 cal gegaan en 850 gram aardappeln,damn!
Word een pittig karwei.

Heb wel zin in het nieuwe schema.

En Je poten zijn idd goed massief,mag je wel trots op zijn.
Ben benieuwd hoe je progressie volgende maand is Jelmer,succes deze maand!.

Nice! progressie gaat bij jou dus ook goed!, hoelang ben jij precies? iig stuk langer dan de gemiddelde flex deelnemers. Rene is echt een baas met van die droge opmerkingen van hem haha.

Ja ik zit nu op de 783 gram aardappelen het scheelt dat ik aardappels wel lekker vind dus dat scheelt, shakebeker water er naast en gaan met die handel.

Ben benieuwd wat dat nieuwe schema mij gaat brengen, Harry vond mijn schouders (zijkant), goed vooruitgegaan en deze hoef ik dus nu op de 3e dag niet extra meer te pakken ik hoef nu alleen nog de rugwijdte extra te pakken op die 3e dag.

Thanks voor je compliment over men pootjes:D koud zijn ze nu links 68cm en rechts 68,5 gaat lekker!.

Jij ook succes he! en hopen dat er de volgende maand weer een kg massa bijzit:D

Haha Rene is idd een grappig mannetje:P

Echt lang ben ik ook weer niet,ben 1,85m. Denk dat ik mijn aardappelen in de oven doe,want het word wel erg veel:P en in de oven vind ik het net wat lekkerder.

Vandaag me 180 gram brinta weggewerkt,dat moest wel in 2 bekers,maar was wel lekker.

Ik ga maar weer hard knallen en een kg erbij weer zou wel ideaal zijn:P

Haha Rene is idd een grappig mannetje:P

Echt lang ben ik ook weer niet,ben 1,85m. Denk dat ik mijn aardappelen in de oven doe,want het word wel erg veel:P en in de oven vind ik het net wat lekkerder.

Vandaag me 180 gram brinta weggewerkt,dat moest wel in 2 bekers,maar was wel lekker.

Ik ga maar weer hard knallen en een kg erbij weer zou wel ideaal zijn:P

Moah dat is iig lang voor bb toch?, aardappels in de oven ga ik ook eens proberen ben benieuwd hoe dat smaakt. haal je de schil er dan ook af?

Moah dat is iig lang voor bb toch?, aardappels in de oven ga ik ook eens proberen ben benieuwd hoe dat smaakt. haal je de schil er dan ook af?

Is maar 5 cm langer als jou:P,maar misschien is het lang,ik weet het niet.

Ben iig niet de langste,dat is die belg denk ik en nog een jongen die later bij ons in de groep kwam staan.

Schil haal ik er niet af. Eerst aardappelen even 10 min. koken en dan 35 a 40 min. op 250 graden in de oven. Doe ik er meestal wat olijfolie overheen ipv in me shake in de avond en wat zeezout.

Stuk makkelijker weg te eten.

Is maar 5 cm langer als jou:P,maar misschien is het lang,ik weet het niet.

Ben iig niet de langste,dat is die belg denk ik en nog een jongen die later bij ons in de groep kwam staan.

Schil haal ik er niet af. Eerst aardappelen even 10 min. koken en dan 35 a 40 min. op 250 graden in de oven. Doe ik er meestal wat olijfolie overheen ipv in me shake in de avond en wat zeezout.

Stuk makkelijker weg te eten.

Haha klopt die belg is volgens mij de langste deelnemer voor zover ik gezien heb , ok top dat van die aardappelen ga ik eens proberen! maar dat doe ik dan als ik overdag train, als ik dat s'avonds nog moet bereiden zit ik om 22 uur nog piepers te knagen:P

Zo rustweek zit erop! vrijdag de eerste training gedaan volgens nieuwe schema en dat beviel goed!. vandaag Borst/schouders getraind.

Kan duidelijk merken dat het men lichaam goed heeft gedaan ben weer helemaal fris om er vol tegen aan te gaan!.

Heb nu bijna men biefstuk/aardappels en broccoli op, de biefstuk en broccoli zijn geen probleem alleen 783gram aardappelen is wel wat moeilijker haha

ZO vandaag de benen aangevallen en loop nu vertieft en krom oftewel heerlijke training!.

En een snelle foto gemaakt

download-2.jpg

iig men benen meten nu warm 71,5cm, van de definitie is weinig te zien samsung galaxy kwaliteit:D.

Ziet er lekker vol uit, Ben benieuwt hoe ze eruit zien als je klaar bent met cutten.

Benen zijn idd kolossaal:P.
Duidelijk Jelmer zijn sterkste spiergroep.

Kuiten is dodelijk zwaar he? Ff 4 seconde vasthouden overal:p

Benen zijn idd kolossaal:P.
Duidelijk Jelmer zijn sterkste spiergroep.

Kuiten is dodelijk zwaar he? Ff 4 seconde vasthouden overal:p

THanks!, ja rofl dat 4 seconden vasthouden dat voel je echt goed! volgende keer met een looprek naar huis!

dikke poten!!
lijkt me echt vet als we straks allemaal naast elkaar staan op de wedstrijd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven