- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou je blijft aan het rectaalhoesten!
misschien eens een smintje naar binnen duwen? want die lucht die daar vandaar komt is ook niet om te lachen![]()
big calves are big
ik schrok me kapot toen ik ze voor de eerste keer zag![]()
.Gaat lekker met je Jelmer!
Ik ben van 94,...kg naar 96,8kg gegaan. Vp van 11 naar 11,5 en 1,2kg spiermassa erbij.
Dik tevreden dus,omdat ik vorige maand ook al meer als een kg spier aankwam.
Toen met vet meten vroeg rene ook of ik anabolen gebruikte haha,wat ik denk ik wel als een compliment op kan vatten.
Jij zit nu op 780 gram aardappelen toch? Lekker veel ook.
Ik ben van 4900 cal naar 5700 cal gegaan en 850 gram aardappeln,damn!
Word een pittig karwei.
Heb wel zin in het nieuwe schema.
En Je poten zijn idd goed massief,mag je wel trots op zijn.
Ben benieuwd hoe je progressie volgende maand is Jelmer,succes deze maand!.
koud zijn ze nu links 68cm en rechts 68,5 gaat lekker!.

en in de oven vind ik het net wat lekkerder.
Haha Rene is idd een grappig mannetje
Echt lang ben ik ook weer niet,ben 1,85m. Denk dat ik mijn aardappelen in de oven doe,want het word wel erg veelen in de oven vind ik het net wat lekkerder.
Vandaag me 180 gram brinta weggewerkt,dat moest wel in 2 bekers,maar was wel lekker.
Ik ga maar weer hard knallen en een kg erbij weer zou wel ideaal zijn![]()
Moah dat is iig lang voor bb toch?, aardappels in de oven ga ik ook eens proberen ben benieuwd hoe dat smaakt. haal je de schil er dan ook af?
,maar misschien is het lang,ik weet het niet.Is maar 5 cm langer als jou,maar misschien is het lang,ik weet het niet.
Ben iig niet de langste,dat is die belg denk ik en nog een jongen die later bij ons in de groep kwam staan.
Schil haal ik er niet af. Eerst aardappelen even 10 min. koken en dan 35 a 40 min. op 250 graden in de oven. Doe ik er meestal wat olijfolie overheen ipv in me shake in de avond en wat zeezout.
Stuk makkelijker weg te eten.

Benen zijn idd kolossaal.
Duidelijk Jelmer zijn sterkste spiergroep.
Kuiten is dodelijk zwaar he? Ff 4 seconde vasthouden overal![]()