Fitness Seller

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

JochemB

Freaky Bodybuilder
Waardering
2.194
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Na menig aandringen van mede-ecto's toch maar mijn eigen log oprichten:D

Even voorstellen:

Naam: Jochem
Status: Ecto:D
Lengte: 182cm
Gewicht: rond de 74kg
Vp: Gok zo rond de 12/13%

Krachtstats waren:
BP:8x60
MP: 8x35
Squat: 8x70
Deadlift: 8x90

Krachtstats ondertussen:
BP: 1x85
MP: 1x55
Deadlift: 1x120
Squat ben ik opnieuw aan het opbouwen door een knieblessure, plak er per week 5kg op.

Krachtstats half april 2014:
BP: 1x92,5
MP: 1x62,5
Deadlift: 1x140
Squat: 95kg in wendler. Zal er niet ver naast zitten gok ik, aanhoudend k*t

NU:
Onderhoud is ongeveer 2800 kcal. Op rustdagen zit ik op onderhoud en op trainingsdagen 300kcal daarboven. Zit nog even te kijken of ik deze verhoog, omdat de weegschaal zegt dat er bijna niets bijkomt.
Uiteindelijk verhoogd naar 500-800kcal op trainingsdagen, 300-500kcal rustdagen

Eind bulk: ongv 78kg 11/12%
Cutten op -300/500kcal, hoog eiwit. 10% weer bereiken.

Wat is mijn uiteindelijke doel?

Ik heb niet echt een voorbeeld of iets dergelijks, maar ik wil zo rond de 85/90kg op 10% gaan staan, dan ben ik 'tevreden'. Waarom tevreden tussen haakjes? Omdat je met bodybuilden nooit tevreden bent ;).

Ik hoop jullie hiermee genoeg geinformeerd te hebben, foto's zal ik nog toevoegen voor degenen die mij graag ontbloot op foto's zien staan:trollface:

Op naar Status: Beastmode en daarvoorbij!:D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit.
Eventueel zou je kunnen kijken om wat hoger in eiwitten te zittne maar opzich is dit goed.
ben benieuwd hoe je voortaan gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er netjes uit.
Eventueel zou je kunnen kijken om wat hoger in eiwitten te zittne maar opzich is dit goed.
ben benieuwd hoe je voortaan gaat.

Tijdje hoog in eiwitten gezeten, maar dit voelt goed moet ik zeggen. Zit nu op 2,5g/kg, met hoger in vetten;).

Wijken je stats niet een beetje af van je verhaal XD? Anyway ik volg je blog vanaf nu!

Wijken je stats niet een beetje af van je verhaal XD? Anyway ik volg je blog vanaf nu!

Achja, anders gelooft niemand wat ik mensen vertel. Ik bedoel, wat is nou geloofwaardiger, iemand met 74kg die zegt dat je meer moet eten of iemand van 88kg die dat zegt ;). Ik ben hier natuurlijk ook om anderen te helpen

In brah! Gl

Deze ekte ekte ecto is in

Oh lawld :roflol: welkom!

Lekkere dag gehad vandaag! Vanochend weer gewogen na schijten en pissen en alles
Was 74,9kg dus er zit vooruitgang in!

Voeding:
Vandaag mooi aan schema gehouden en zit op 3300kcal, lekker :)

Training:

Training ging wel goed, had iets beter kunnen presteren op BP. Zit er echt over na te denken om 5x5 te doen
BP:
10x40
10x50
2x8x60
1x8x60 (laatste 2 reps gespot)
Zit wel enige vooruitgang in, minder spot dan vorige keer!

Incline flyes:
3x8x14 (per hand) Laatste setje ging het best, misschien wat meer opwarmen volgende keer

Pullups:
3x8xbw Voelde de pomp goed :D

Cable Rows:
10x41
3x8x54,5 (netjes, volgende keer miss maar verhogen)

MP:
20x20
10x30
3x8x35 (wou echt ff goed opwarmen)

Facepulls:
3x8x45,5 ofzo, niet echt naar gewicht gekeken. Vorm voelde deze keer wel beter, voelde achterkant schouder ook meer

CGBP:
10x20
10x30
3x8x40 (wel lekker, voelde goede pomp in triceps maar niet echt een burngevoel)

Barbellcurls:
10x20
4x25 (te simpel)
3x8x30 (pr)

Lawld toch nog een pr, ook al is het op barbell curls

Lekker getraind jongen! Lekkere BW gains! We wegen evenveel! Ben alleen wel een stuk kleiner en iets minder droog.

Met die 5 x 5 moet je nadenken wat wil je.
Wil je voor het uiterlijk gaan? dan heeft het totaal geen toegevoegde waarde.
Vind je toch leuk om meer voor kracht te gaan? Dan is het zeker een goeie optie.
Verder een nette training goed dat je bij facepull niet op gewicht let maar op hoe je hem voelt vergeten vele.

Met die 5 x 5 moet je nadenken wat wil je.
Wil je voor het uiterlijk gaan? dan heeft het totaal geen toegevoegde waarde.
Vind je toch leuk om meer voor kracht te gaan? Dan is het zeker een goeie optie.
Verder een nette training goed dat je bij facepull niet op gewicht let maar op hoe je hem voelt vergeten vele.

Thanks! Ja klopt, ga uiteraard voor massa. Maar een beetje kracht is mooi meegenomen natuurlijk, alleen dan maar rustig verhogen. Misschien later 5x5 doen dan.

Klopt, zeker met een nieuwe oefening wil ik hem echt even goed voelen met hogere reps dan dat ik meteen zwaar load

Zwaar load is ook nergens voor nodig het staat misschien even leuk maar het helpt de groei niet.
Ik vergeet het zelf ook welis hoor moet ik toegeven laat je jezelf toch te snel gaan.

Doe lekker gewoon deze manier gewicht komt er vanzelf wel op beetje spelen met negatieve reps kan of met dropsets.

Zwaar load is ook nergens voor nodig het staat misschien even leuk maar het helpt de groei niet.
Ik vergeet het zelf ook welis hoor moet ik toegeven laat je jezelf toch te snel gaan.

Doe lekker gewoon deze manier gewicht komt er vanzelf wel op beetje spelen met negatieve reps kan of met dropsets.

Ik probeer wel redelijk op 80%RM te trainen voor meest positieve invloed, let er wel op dat techniek altijd goed zit. Met MP cheat ik heel soms de laatste rep erbij, maar niet overduidelijk cheaten. Het gaat mij er dan om om even die 8 reps vol te maken :p
Maar zoals met squat en dl kun je nauwelijks cheaten

Je groeit prima op 5x5, gewoon doen op je bench.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven