XXL Nutrition

Joel Beukers

Bezoekers in dit topic

Ach..voor wat gratis shit of zieke verdiensten word ik vaak ook een soort hoer..:roflol:

Dus als ik met schreeuwen mijn salaris kan verviervoudigen...dan zou ik het doen..
Verdien jij dan een ton per jaar?:eek:

Maar hij speelt gewoon slim in op zijn doelgroep, net zoals zyzz dat deed. Het is eigenlijk de Nederlandse zyzz versie, maar dan met een normaler fysiek.
 
Laatst bewerkt:
Ach..voor wat gratis shit of zieke verdiensten word ik vaak ook een soort hoer..:roflol:

Dus als ik met schreeuwen mijn salaris kan verviervoudigen...dan zou ik het doen..

Ik zou er veel meer voor doen dan enkel wat roepen.
 
Ben hem beu, dan nog niet eens gesproken over die Sam en Wutru.
 
Hij begint te vervelen inderdaad, hij valt in herhaling.
Maar hij vist in een grote vijver met regelmatig nieuwe vissen er in.
 
Wutru vind ik wel grappig, Joel zelf en Sam niet.
 
Wutru vind ik wel grappig, Joel zelf en Sam niet.
Ik vind juist Wutru de grootste mongool..

Met zijn debiele breakdance shit..:o

Sam teert gewoon mee op het succes van Joel.. (Wutru ook trouwens)
 
Wutru had het sowieso al goed voor elkaar met zijn eigen sportschool maar het begint zelfs mij een beetje te irriteren. Het is nu al maandenlang schreeuwen, schreeuwen en nog eens schreeuwen:o
 
Ik vond de homerotische fase nog het mooiste, gingen ze opeens maximaal gay doen voor dem likes.:roflol:
 
Tering wat slecht dit
 
afgunst reacties weer hier op DBB :eek: deze man heeft gewoon slim aangepakt net als de rest in dit BB fitniss wereldje :D
 
de grootste debielen blijven toch echt degenen die zijn veel te dure supss kopen.
En dat zijn er blijkbaar nogal wat.
 
Goed topic

UC0gidG.jpg
 
de grootste debielen blijven toch echt degenen die zijn veel te dure supss kopen.
En dat zijn er blijkbaar nogal wat.

Heb een collega van 24 die ook net een poosje naar de gym gaat , hij was ook helemaal lijp van Beukers. 'Ja die pwo is gaaf man, ga je echt hard, die moet ik hebben' . Uitgelegd dat er geen bijzondere dingen inzitten en de doseringen ook niet echt hoog zijn. Gewoon dure meuk. 'Ja maar hij zegt dat je dan hard gaat, die ga ik echt kopen' Zucht...ik geef het op..
Dat geschreeuw werkt dus toch echt
 
Dat scoopie erbij is wel goed bedacht. Gun die gast alle geluk maar blijft een idioot. Geniale idioot.
 
Heb een collega van 24 die ook net een poosje naar de gym gaat , hij was ook helemaal lijp van Beukers. 'Ja die pwo is gaaf man, ga je echt hard, die moet ik hebben' . Uitgelegd dat er geen bijzondere dingen inzitten en de doseringen ook niet echt hoog zijn. Gewoon dure meuk. 'Ja maar hij zegt dat je dan hard gaat, die ga ik echt kopen' Zucht...ik geef het op..
Dat geschreeuw werkt dus toch echt

Het is soms ook treurig als je er achter komt hoe weinig mensen weten en zelf onderzoek doen naar dingen. Ik lach me rot en zou net als joel ook lekker misbruik maken van deze domheid.

Geniale idioot is mss wel de juiste term ja
 
Back
Naar boven