AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
oeps ik zeg niets meer over ladyweights :o

Eindelijk :o Nu alleen nog maar lieve en motiverende dingen he!?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

J/K :roflol:

Ghehehe, was gezellig voor zolang je het uit gehouden hebt :D

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Flinke armen ouwe. Leuk gewichtje ook :)

Thanks homie!

Beter laat dan nooit.

Maar ik kom hier ook volgen.

Je shape van vorige zomer is echt gruwelijk. Wat was je vp daarzo?

En welke basic fit in 020 is dat? Ziet eruit als een bazengym, met al die hammer strength machine's.

Beter laat dan nooit.

Maar ik kom hier ook volgen.

Je shape van vorige zomer is echt gruwelijk. Wat was je vp daarzo?

En welke basic fit in 020 is dat? Ziet eruit als een bazengym, met al die hammer strength machine's.

Top, welkom :D

Thanks man! Ik heb echt geen flauw idee wat mijn vp was toen. Nog niet laag genoeg, want had mijn blokjes niet duidelijk zichtbaar :p

Basic fit van dat filmpje is in diemen. Basic fit is door die hammer strenght machines wel relaxt, maar andere dingen zijn bagger. Zo kan ik al 4 weken niet normaal triceps trainen omdat de cable machines niet gemaakt worden :/ cabels zijn kapot, maar blijkbaar is het te veel moeite er nieuwe in te zetten.

Thanks man! Ik heb echt geen flauw idee wat mijn vp was toen. Nog niet laag genoeg, want had mijn blokjes niet duidelijk zichtbaar :p

Basic fit van dat filmpje is in diemen. Basic fit is door die hammer strenght machines wel relaxt, maar andere dingen zijn bagger. Zo kan ik al 4 weken niet normaal triceps trainen omdat de cable machines niet gemaakt worden :/ cabels zijn kapot, maar blijkbaar is het te veel moeite er nieuwe in te zetten.

CGBP, Skullcrushers, als u need bro.

Gaat er om dat ze die shit niet gewoon maken :/ zo'n cabel zit er zo in.

Ja buiten dat moet je vind ik ook gewoon oefeningen kunnen doen die je leuk vind om te doen. Ik doe vrij veel met cables, gewoon omdat ik het fijn vind werken. Dus snap de frustratie wel als ze het niet fixen bij de BF. Het blijft een low budget school helaas.

Klopt klopt. Gewoon blijven zeuren. Bij ons in de BF is alles altijd zo gerepareerd, manager is ook wel een sportieve dude dus dat zal ook wel meespelen.

Heeft jullie BF een manager? Wow!
Ik weet niet wie er dan bij ons voor manager moet doorgaan, maar ik heb het idee dat ze bij ons de werknemers bij de wijk waar de BF gevestigd is gezocht hebben... Staan ook gewoon turks of weet ik veel wat met elkaar te lullen terwijl je ernaast staat :roflol: Mij boeit het niet zoveel, want ik ben er voor het trainen en heb hun advies toch niet nodig. Maar soms moet ik wel echt moeite doen om mijn bek te houden over sommige dingen..

Ik vind het er allemaal prima uitzien! Zo mooi te zien die transformatie!

Klopt klopt. Gewoon blijven zeuren. Bij ons in de BF is alles altijd zo gerepareerd, manager is ook wel een sportieve dude dus dat zal ook wel meespelen.

Heeft jullie BF een manager? Wow!
Ik weet niet wie er dan bij ons voor manager moet doorgaan, maar ik heb het idee dat ze bij ons de werknemers bij de wijk waar de BF gevestigd is gezocht hebben... Staan ook gewoon turks of weet ik veel wat met elkaar te lullen terwijl je ernaast staat :roflol: Mij boeit het niet zoveel, want ik ben er voor het trainen en heb hun advies toch niet nodig. Maar soms moet ik wel echt moeite doen om mijn bek te houden over sommige dingen..

Wij hebben geloof ik ook een manager. Tenminste, er is iemand die de zaak geopend heeft, die er in het begin veel was, maar die nu eigenlijk nooit meer aanwezig is. Zal best dat hij de manager is of wat dan ook.
Bij mij staan ook gewoon mensen uit de buurt. Zijn gewoon toffe gasten die zelf ook trainen. Voor hulp ga ik niet naar ze toe, maar de meeste weten wel het een en ander van fitness.

Ik vind het er allemaal prima uitzien! Zo mooi te zien die transformatie!

Thanks man, ben er ook best trots op :D

bazen fysiek man ! ik ga je goed volgen :D

Haha. Ik zou ervoor tekenen hoor. Zieke vasculariteit ook. Google maps? Who needs google maps XD.

dus die hammerstrength machines zitten helemaal in Diemen dus. Gdvr. Ik zit hier in nieuw west en de health city waar ik train wordt dus een BF. Vooralsnog prima, mijn abbo wordt 3 tientjes goedkoper.
Nog even afwachten met de drukte.

Gaar dat ze die kabels niet ff fixen, dat is idd zo gebeurd.
Maar die hammerstrengths maken veel goed:D Is dat kenmerkend voor de basic fit gyms, die hammerstrength apparaten? Want dat is dan wel weer een voordeel, helaas niet in mijn huidige gym. Maar goed.

Die hammerstrength apparaten zetten ze volgens mij alleen neer in compleet nieuw te bouwen BF. Daar waar ze een HC ombouwen tot BF behouden ze gewoon de Technogym spullen die er al stonden.

Die hammerstrength apparaten zetten ze volgens mij alleen neer in compleet nieuw te bouwen BF. Daar waar ze een HC ombouwen tot BF behouden ze gewoon de Technogym spullen die er al stonden.

Hier niet. Was ook een Health City en staat voor het grootste deel nieuw spul waaronder een squatrek, losse incline, shoulderpress rack en die Plate loaded serie.

Hier niet. Was ook een Health City en staat voor het grootste deel nieuw spul waaronder een squatrek, losse incline, shoulderpress rack en die Plate loaded serie.

Ik ga er niet vanuit dat ze de boel ook nog eens gaan ombouwen. Lijkt mij een schril contrast met het hele budget-concept om onnnodig geld uit te geven. Maar ik hoop stiekem wel op wat hammer strengths!!

maar had jouw HC nog geen squat rek dan?

die van ons mist een military press, gvd. en een leg press.
Er is er wel zo een legpress apparaat. Maar **** dat.

gdvr

:mad:

ik wil een hardcore gym ala kneet hiero.

Mijn gym was een HC, maar moest naar een ander pand en was een BF geworden. Alles nieuw, en genoeg voorzieningen

Eindelijk :o Nu alleen nog maar lieve en motiverende dingen he!?

lief en motiverend kan goed tegenstrijdig zijn :p
en sorry....lief en nicky is ook een contradictio in terminis
maar wil je best a la ratelband aanmoedigen:

kom op kom op kom op kom op tsjakkaaaaaaaaaaaaa

(en nu aftellen tot hoelang het duurt voor ik op negeer sta :D)

stomvervelend trouwens dat die cables niet gefixt worden. Een keertje lief met je oogjes knipperen hielp niet?

bazen fysiek man ! ik ga je goed volgen :D

Nice, welkom :D en bedankt!!

Haha. Ik zou ervoor tekenen hoor. Zieke vasculariteit ook. Google maps? Who needs google maps XD.

dus die hammerstrength machines zitten helemaal in Diemen dus. Gdvr. Ik zit hier in nieuw west en de health city waar ik train wordt dus een BF. Vooralsnog prima, mijn abbo wordt 3 tientjes goedkoper.
Nog even afwachten met de drukte.

Gaar dat ze die kabels niet ff fixen, dat is idd zo gebeurd.
Maar die hammerstrengths maken veel goed:D Is dat kenmerkend voor de basic fit gyms, die hammerstrength apparaten? Want dat is dan wel weer een voordeel, helaas niet in mijn huidige gym. Maar goed.

Voordeel van basic fit, en dat is ook de enige rede waarom ik bij ze blijf, is dat ik overal in Nederland met dit abonnement terecht kan. Voor werk ben ik nog wel eens op andere plaatsen in het land, dan vind ik het ideaal dat ik gewoon met mijn pasje een basic fit op kan zoeken en zonder gezeik kan trainen.
Ben tot nu toe in 4 basic fits geweest, daar hebben ze allemaal een squat rack en die hammer strength lijn.

lief en motiverend kan goed tegenstrijdig zijn :p
en sorry....lief en nicky is ook een contradictio in terminis
maar wil je best a la ratelband aanmoedigen:

kom op kom op kom op kom op tsjakkaaaaaaaaaaaaa

(en nu aftellen tot hoelang het duurt voor ik op negeer sta :D)

stomvervelend trouwens dat die cables niet gefixt worden. Een keertje lief met je oogjes knipperen hielp niet?

Weet je wat.... Laat maar :headbang: Ik doe wel gewoon lief tegen jou, blijf jij als een b*ch tegen mij doen. :kiss:

Niet getraind ofzo? :P

Hell yeah!!! Ga ik nu ff uittypen enzo :p

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Okee, toch maar wezen trainen. Ik zou eigenlijk niet gaan vandaag omdat ik moe en lui was. Maar aangezien er wat volgers in het log bij zijn gekomen mag ik natuurlijk niet laten zien dat ik eigenlijk een mietje ben :o
Heb dus al mijn speed er in een keer door heen gejast en ben daarna naar de gym gegaan. (Dat van de speed is natuurlijk een grapje he, moet wel nog zonder problemen op me kippetje kunnen kouwen) Uiteindelijk daar aangekomen voelde ik me wat energievoller en ging het eigenlijk best wel oke allemaal.
Vandaag borst, kuiten en hamstrings gepakt.

Reverse grip incline dumbbell press
12 x 22kg
12 x 26kg
10 x 28kg
Dropset:
12 x 28kg -- 8 x 24kg -- 6 x 20kg

dumbbell bench press
12 x 32kg
10 x 32kg
10 x 32kg
Dropset:
10 x 32kg -- 6 x 28kg -- 6 x 24kg

Crush grip presses
12 x 28kg
12 x 28kg
10 x 28kg
10 x 28kg

Peckdeck machine
12 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg

Standing calf raises
20 x 80kg
15 x 80kg
15 x 70kg
15 x 60kg

leg curls
12 x 100kg
10 x 110kg
10 x 110kg
8 x 110kg

Stiff leg deadlift
10 x 90kg
10 x 90kg
10 x 90kg
10 x 90kg

Stiff leg deadlifts gingen perfect. Totaal geen last van mijn rug. Durfde hem dit keer niet te verhogen, maar dat geeft niet. Voelde hem ontzettend goed in mijn spier trekken, de spier waar je hem hoort te voelen.

Kuiten gaan ook eindelijk een beetje de goeie kant op. Toen ik begon met dit schema waren ze een lullige 41cm, nu net even gemeten en ze staan op 44cm. Misschien nog een beetje warm door de training van 2,5 uur geleden, weet niet hoe lang zo'n pomp er in blijft zitten. Zal morgen nog een keer meten om een echt koude meting te doen. In ieder geval ben ik blij met deze vooruitgang :) Hoop dat ik straks wanneer het warm is, zonder gevoel van schaamte een korte broek aan kan :p

Terug
Naar boven