AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

Aardige train nog voor je dikke luie lijf!

• Topic Starter Topic Starter
Dank u grote vriend!

Pff, heb ook weer wat stoms gedaan hoor :\ Heb gister mijn eten lopen koken en een sausje gemaakt voor door mijn pasta. Die pasta is voor 8 maaltijden. Ik heb er bedorven knoflook door heen gedaan kwam ik later achter, dus die shit stinkt nu als de t*fus. Kan hier niet koken, heb alleen dit voor de aankomende dagen. Moet dus mijn half bedorven voedsel op eten omdat ik anders niet aan me voeding kom.

Hoe ****ing HARDCORE ben ik :o

Best dikke training toch, dropsetjes alleen nog meer droppen! Lekker auwie :D

Dank u grote vriend!

Pff, heb ook weer wat stoms gedaan hoor :\ Heb gister mijn eten lopen koken en een sausje gemaakt voor door mijn pasta. Die pasta is voor 8 maaltijden. Ik heb er bedorven knoflook door heen gedaan kwam ik later achter, dus die shit stinkt nu als de t*fus. Kan hier niet koken, heb alleen dit voor de aankomende dagen. Moet dus mijn half bedorven voedsel op eten omdat ik anders niet aan me voeding kom.

Hoe ****ing HARDCORE ben ik :o

Want de supermarketen zijn de rest v/d week gesloten dus je kunt ook niet even wat easy food in elkaar knutselen? Wat zal jij (nog meer dan normaal) stinken zeg :roflol:

Waar moet ik dan me eiwitten uit halen? Heb in ieder bakje 200g kipfilet zitten, 60gram macaroni, 50g creme fraice en 200g groenten.
Met wat zou je het vervangen als je geen keuken hebt?

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Is zonde van me kip ook :(

Van die zakjes klaargemaakte rijst en een blikje tonijn?

Hoe kom je eigenlijk aan bedorven knoflook? :p

Van die zakjes klaargemaakte rijst en een blikje tonijn?

Blegh, doe mij deze troep dan maar :p

Hoe kom je eigenlijk aan bedorven knoflook? :p

Ik had bij zo'n chinese winkel een potje met gesneden knoflook tenen gehaald. Super makkelijk dacht ik en bruikbaar tot 2015. Ik dus 2 weken geleden open gemaakt om er een lepeltje uit te halen. Daarna netjes deksel dicht en in de koelkast gezet. Denk dat er tussen die chinese tekens ergens stond dat hij na het openen maar beperkt houdbaar is ofzo :o

Haha knurft :D
Koop gewoon verse knoblauch. Stink je ook veul minder uit je bek en is gezond en lekkerder dan die voorbereide troep. En die zijn niet meer goed als er een groen ding in zit, kan niet fout gaan imo!

hihi ben ik wel een beetje ja :D
Ga ik vanaf nu ook weer doen. Deze was om te proberen. Weet ik ook waarom die chinezen zoveel knoflook gebruiken. Dat potje moet snel op..

Hahaha ja en wat is altijd het eerste wat je denkt als een chinees te dichtbij staat???

Heet je Gordon?!

Wil jij mijn joling zijn?

Wil jij dan mij leren hoe ik mijn benen moet trainen, ben te oud om te voetballen :o

je kunt niet koken daar?
waar zit jij dan gelegerd?
ook geen slager, boerderij, markt of super in de buurt?

Vis kopen en die garen in zuur (citroensap o.i.d.) :thumb:

Terug
Naar boven