- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha epic meal bro
IF is idd voor gasten als jij niet echt geschikt, maar je postworkout meal als grootste meal is iets wat ik wel doe (40% van totale intake)
Als ik goed bezig ben (nu ff niet) dan eet ik 20% ontbijt, 20% lunch, 10% pre-workout, 40% postworkout en 10% voor het slapen.
Idd top gedaan bro, is je tattoo nou af of moet je nog een keer.
Post anders ff een foto als het redelijk geheeld is.

ditmaal 4 maaltijden, om te voorkomen dat ik me compleet misselijk eet met die te grote maaltijden.Goede vooruitgang man.
Hoe zit het tegenwoordig met het feesten(alcohol gebruik), meen me te herinneren dat jij in het verleden wel een partyboy was.
Thanks man.
Ik heb eigenlijk sinds vorig jaar september tot einde van de dbb contest niet veel gefeest en gedronken.
Van september tot januari heb ik in afghanistan gezeten, daar kon ik sowieso niet drinken. Toen ik terug kwam had ik totaal geen behoefte om te zuipen en feesten, het enige wat ik wilde was van mijn vet af komen.
Na de contest ben ik op vakantie gegaan, waar ik wel weer behoorlijk wat alcohol op had. En sindsdien ben ik eigenlijk ieder weekend wel weer met vrienden aan het bieren op festivalletjes of waar dan ook.
Heb wel voor mezelf besloten na volgend weekend weer rustig aan te gaan doen, zodat ik me weer volledig op het trainen kan richten.
Ik kan die twee gewoon echt niet combineren. Het is alles of niets. Alle feesten en amper trainen, of volop trainen en amper feesten. Maar denk dat dat voor de meeste wel geld.
Snap wat je bedoelt inderdaad. Maar in principe hindert het je gains niet(of bijna niet) als je 1x in de week doorzakt bijvoorbeeld op zaterdag. Is wel lastig om een middenweg te vinden inderdaad.

Vanaf nu dus ook niet meer ieder weekend aan de pils, maar 1 keer per maand.Interessant schema, ik volg je oude schema op dit moment (zie log als je wilt)
Maar respect dat je je alcohol gebruik kan verminderen naar 1 x per maand, zou willen dat mij dat ook lukte
nu kan ik dat mooi als excuus gebruiken niet te gaan drinken in het weekend

Interessant schema, ik volg je oude schema op dit moment (zie log als je wilt)
Maar respect dat je je alcohol gebruik kan verminderen naar 1 x per maand, zou willen dat mij dat ook lukte