Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

vind dit toch wel een leuk. logje. Dus leuk dat je terublg bent. Train je op een basis?(omdat je alles in ponden weergeeft)

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo laat je alles in LBS zien? :(

Omdat in deze gym alles in ponden is ;) Als ik alles om ga rekenen krijg je van die rare halve getallen.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

vind dit toch wel een leuk. logje. Dus leuk dat je terublg bent. Train je op een basis?(omdat je alles in ponden weergeeft)

Fijn om te horen dat je het leuk vindt :D zal proberen nu vaker te posten!
Ik train voor de aankomende tijd inderdaad op een basis.

Laatst bewerkt:
Ohzo, ziek fysiek trouwens potjandriedubbeltjes zeg !

Is het alcohol minderen bij jou ook niet gelukt?

Gehakt mager is dat btw beleg, en ah pannekoek is dat zo'n magnetron pannekoek?

Is het alcohol minderen bij jou ook niet gelukt?

Gehakt mager is dat btw beleg, en ah pannekoek is dat zo'n magnetron pannekoek?

Niet echt.. Van sporten kwam het niet meer, van drinken deste meer.
Het k*tte is dat we op werk een eigen bar hebben. Veel blijven dan al snel zitten om gezellig te pilsen.
Iets wat altijd al zo ging, maar soms heb ik van die periodes dat ik ook gewoon moet blijven zitten.
Heb het nu wel weer gezien met de biertjes. Ga me met dit schema weer richten op het trainen.

Het is mager runder gehakt. Hetzelfde als normaal runder gehakt, alleen dan wat minder vet.
Die pannenkoeken zijn inderdaad kant en klare pannenkoeken. Vind het een geweldige toevoeging want ze eten super makkelijk weg :D aangezien ik toch bulk denk ik dat ze er ook wel in passen.

Laatst bewerkt:
Pffff, ben ik eindelijk weer gemotiveerd heb ik door werk geen tijd om fatsoenlijk te kunnen gymmen.
Ben me eten nu voor de aankomende week aan het inslaan. Maandag t/m woensdag kan ik gewoon sporten. Donderdag en vrijdag heb ik 2 feestjes, de laatste voor mij van dit jaar. Dondardag op werk, omdat er een zooi collega's de dienst uit moeten en vrijdag een verjaardag. Heel misschien met oud en nieuw dan nog, maar voor de rest no alcohol.
Volgens mij heb ik al vaker geroepen niet meer te drinken. Als ik mezelf zo hoor praten lijk ik wel een alcoholist :o

Na wat moeite mezelf zo ver te krijgen naar de gym te lopen, heb ik gevoelsmatig toch een super lekkere training neer gezet. De gewichten waren niet al te zwaar, maar het gevoel in me muscles was echt lekker.

Military press

12 x 45lbs
12 x 115lbs
10 x 135lbs
7x 135lbs

Standing rear delt cable cross over?

25 x 10lbs
20 x 15lbs
17 x 15lbs

Seated dumbbell lateral raises

15 x 20lbs
12 x 20lbs
10 x 20lbs

Dumbbell lying rear delt raises

15 x 15lbs
15 x 15lbs
15 x 15lbs

Vertical rows wide grip

12 x 95lbs
12 x 95lbs
10 x 95lbs

Triceps; vandaag alleen extention/pull bewegingen omdat ik met pushes, zoals dips of small benchen te veel kracht door mijn schouders verlies.

Barbell skull crusher

15 x 45lbs
12 x 65lbs
10 x 75lbs
8 x 75lbs

One arm cable pulldown

10 x 15lbs
10 x 15lbs
10 x 15lbs

Dumbbell kickbacks

12 x 15lbs
12 x 15lbs
12 x 15lbs

Herkenbaar, dat drinken :p

Leven moet ook kunnen maat ;)

Nice training, vind je die dumbell kickbacks een fijne oefening voor de triceps?
Heb hem eens geprobeerd en voelde nogal onnatuurlijk die beweging.

Ik pak hem altijd als laatste en dan met een redelijk ligt gewicht. Als je deze oefening goed uitvoert voel je de tricep echt verkrampen bij het aanspannen. Het is ook de bedoeling dat je het gewicht rustig omhoog brengt. Als je dan bovenin bent doe je de tricep goed aan spannen en dan weer rustig terug naar beneden.
Ik zie veel mensen die een veel te zwaar gewicht helemaal naar hun borst brengen en dan naar achter gooien. Uiteindelijk krijg je hem dan wel omhoog, maar het hele gevoel is weg. je gebruikt dan vooral de snelheid die je krijgt door hem vanaf je borst naar beneden te laten vallen.
Mijn start positie is altijd bovenarm horizontaal en onderarm daar 90 graden op.

Herkenbaar, dat drinken :p

Leven moet ook kunnen maat ;)

Heb je gelijk in :) al blijf ik dat altijd met een dubbel gevoel zeggen.
Ik voel me toch ergens niet prettig met al die feestjes, dranken en minder sporten. Zo'n avond is echt te gek, maar de dag er na (en vaak ook die daarna) zijn gewoon k*t. Nog minder motivatie om op mijn eten te letten en trainen is dan helemaal een ramp. Ik voel me dan k*t van het brak zijn en loop dan ook met een soort schuld gevoel of iets wat er op lijkt omdat ik mezelf "verwaarloos" door niet te sporten.

Straks benen op de planning. Hoop dat ik het uit ga houden. 2 weken terug ook benen gedaan, toen werd ik me toch een partij duizelig en misselijk. Heb toen niet alles af gemaakt omdat ik bij de uitgang in de buurt wilde blijven, voor het geval mijn maag leeg zou lopen.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Squat

8 x 135lbs
8 x 205lbs
5 x 255lbs (116kg)
8 x 205lbs

Leg extension

12 x 205lbs
10 x 250lbs
8 x 280lbs
8 x 305lbs (138,6kg)

Op dit moment al weer duizelig. Mijn gezicht begint ook al lichter van kleur te worden waar mijn oogholtes precies het tegenovergestelde doen en te lijken verzinken tot het achterste van mijn hoofd.

Lying leg curls

12 x 110lbs
10 x 125lbs
8 x 125lbs
10 x 110lbs

Dumbbell lunges

10 x 40lbs
10 x 40lbs
10 x 40lbs

Seated calf raises

15 x 110lbs
15 x 110lbs
15 x 110lbs
15 x 110lbs

3 x Single leg standing calf raises til failure.

Uiteindelijk heeft de duizeligheid zich niet om gezet in misselijkheid zoals de vorige keer. Aan mijn manier van lopen op de terugweg kon ik merken dat het weer een lekkere training was. Op naar de spierpijn van morgen :D

Haha fijn he die weekenden :eek:
Ik baal ook enorm dan hoor als een of meerdere trainingen na zo'n weekend weggegooide tijd blijken te zijn :mad:
Toch wel netjes die extensions ook!

Haha fijn he die weekenden :eek:
Ik baal ook enorm dan hoor als een of meerdere trainingen na zo'n weekend weggegooide tijd blijken te zijn :mad:
Toch wel netjes die extensions ook!

haha, jep. Maar toch is de verleiding iedere keer weer te groot :D
Jij nog feesten in de planning?

Eerst mijn onderrug in orde hebben.. Dat gehak/getechno en weet ik het wat allemaal icm veel alcohol en andere zooi is niet zo best geloof ik :mad:

Af en toe ook wat chickies posten man

Rond de klok van 5, een motivational lekker wijf, van joeri :)

Ik ook niet ghehe
Hoop dat het allemaal mee valt voor je :)

Terug
Naar boven