- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Bedankt man!
Ben je vanavond nog in de stad te vinden kerel of niet?
Ik was zeker in de stad te vinden, even helemaal naar de klote
waar ben jij geweest?sterkte bro
toen mijn relatie uit was heb ik echt 2 maanden niks gedaan
spijt van! doe dit niet
Ik probeer maandag weer te beginnen! Heb ook weer contact met die meid alsof er niks gebeurd is, via whatsapp dan, niet in de echte leven. Denk niet dat dit heel handig is, maar zie wel hoe het gaat lopen. Voel me zwaar klote dat ik niet wil trainen, ben al een paar kg kwijt :/
Ach iedereen ondergaat die shit en wat je ook probeert, ineens zijn je doelen niet belangrijk meer en je stort je vaak in andere dingen voor een bepaalde periode. No worries komt echt weer goed! Vallen en opstaan..
Weg doelen inderdaad
compleet van de wereld.Heb er wel een paar keer een gedacht
Thanks man

Hmm sterkte indeed. hartzeer is altijd pijnlijker dan de meest brutal legday aftermath x 10
*even 'offtopic', wie trainde er nu bij een basic fit die voorheen een healthcity was? Wat kan je mij vertellen over de drukte..is het echt zo erg als men doet voorkomen of is het te doen?
En Joertjuh zodra jij er weer bovenop bent ben ik ook benieuwd naar jouw visie op de BasicFit mbt drukte
Denk niet dat je gym van de een op de andere dag vol staat omdat hij ook van de een op de andere dag van naam verandert is
meeste bf waar ik ben gewees is het na etenstijd erg druk. Ik probeer dan ook altijd rond half 5 of 5 uur in de gym te zijn. Dan vind ik het wel goed te doen. Maar dat hoef natuurlijk niet in iedere club hetzelfde te zijn. Je kan gewoon per maand opzeggen, dus zou het gewoon ff aankijken!Nee man, daar word je toch gespierd van? Bah, vinden de chickies niet mooi..

Ik was bij het Spui vrijdagavond, goed te doen 
hoe gaat het met jouw spuitjes?
dat kan niet