AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil niet huilen

Wat een f**got ben ik ook af en toe.
Excuses voor mijn opmerking.

Sterkte buffel.
Weet er alles van hoe een pijn t kan doen ookal ben je degene die t uitmaakt.

Hopelijk kan je binnenkort weer wat afleiding uit je trainingen halen.

Sterkte :(

Sterkte bro.
Als je vissen wil kijken, let me know!

Das not it mane

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte buffel.
Weet er alles van hoe een pijn t kan doen ookal ben je degene die t uitmaakt.

Hopelijk kan je binnenkort weer wat afleiding uit je trainingen halen.

Sterkte bro.
Als je vissen wil kijken, let me know!

Thanks guys! Hoop dat het snel weer rustig is. Vooral in me kop :eek:

Vandaag een shake, 4 pannenkoeken en een stukje kip gegeten. Voel me k*t om haar en k*t dat ik niet kan eten en trainen. Alles k*t k*t k*t terwijl ik geen k*t meer heb :(

Ironisch he :eek:

Komt wel goed sgatje ;)

Sterkte man!

Ben je vanavond nog in de stad te vinden kerel of niet?

Thanks guys! Hoop dat het snel weer rustig is. Vooral in me kop :eek:

Vandaag een shake, 4 pannenkoeken en een stukje kip gegeten. Voel me k*t om haar en k*t dat ik niet kan eten en trainen. Alles k*t k*t k*t terwijl ik geen k*t meer heb :(

sterkte bro
toen mijn relatie uit was heb ik echt 2 maanden niks gedaan

spijt van! doe dit niet

Ach iedereen ondergaat die shit en wat je ook probeert, ineens zijn je doelen niet belangrijk meer en je stort je vaak in andere dingen voor een bepaalde periode. No worries komt echt weer goed! Vallen en opstaan..

Oei, nog getraind?

Sterkte gozer.....

its-ok-bro-dog-demotivator.jpg

Hmm sterkte indeed. hartzeer is altijd pijnlijker dan de meest brutal legday aftermath x 10

*even 'offtopic', wie trainde er nu bij een basic fit die voorheen een healthcity was? Wat kan je mij vertellen over de drukte..is het echt zo erg als men doet voorkomen of is het te doen?

En Joertjuh zodra jij er weer bovenop bent ben ik ook benieuwd naar jouw visie op de BasicFit mbt drukte

Train je nog?

*even 'offtopic', wie trainde er nu bij een basic fit die voorheen een healthcity was? Wat kan je mij vertellen over de drukte..is het echt zo erg als men doet voorkomen of is het te doen?

Ik. Vind het qua drukte wel meevallen, het is wat drukker maar niet veel meer dan bij HC. Het is ook wat groter geworden (tijdens overgang naar BF ook naar ander pand gegaan). Moet zeggen dat ik, toen het nog HC was, meestal 's avonds rond 9u ging om de drukte wat te ontwijken, en bij BF is het nog steeds goed te doen rond die tijd. Maar op de drukke momenten als 1800-2000 is het natuurlijk wel heel erg druk

Train je nog?

Ik. Vind het qua drukte wel meevallen, het is wat drukker maar niet veel meer dan bij HC. Het is ook wat groter geworden (tijdens overgang naar BF ook naar ander pand gegaan). Moet zeggen dat ik, toen het nog HC was, meestal 's avonds rond 9u ging om de drukte wat te ontwijken, en bij BF is het nog steeds goed te doen rond die tijd. Maar op de drukke momenten als 1800-2000 is het natuurlijk wel heel erg druk

Ah, thanks. Vandaag zijn ze dus overgegaan naar BF en weet nog niet zo goed wat ik moet doen met mijn abbo(staat nu op het duurste bf abbo en bij verandering naar goedkoopste wordt het direct een jaarcontract vs maandelijks nu) ik vind wat drukte niet erg. Maar wat is erg druk? Sta je in de wachtrij voor 1 bankje of zijn dat maar horroverhalen? Of dat ze met 5 man iets bezet houden.

Ah, thanks. Vandaag zijn ze dus overgegaan naar BF en weet nog niet zo goed wat ik moet doen met mijn abbo(staat nu op het duurste bf abbo en bij verandering naar goedkoopste wordt het direct een jaarcontract vs maandelijks nu) ik vind wat drukte niet erg. Maar wat is erg druk? Sta je in de wachtrij voor 1 bankje of zijn dat maar horroverhalen? Of dat ze met 5 man iets bezet houden.

Als je niet socially awkward bent lijkt me er niet veel aan de hand. Bij de overgang naar ander pand (en dus van hc naar bf) is het aantal bankjes redelijk toegenomen (van 4 naar 8 ofzo) dus dat is zowiezo al een stuk beter. En als iets bezet is, gewoon vragen of je ff om en om kan doen.
Duurste BF abo was bij mij nog steeds goedkoper dan HC abo, dus wat dat betreft niks te klagen. Toch omgezet, aangezien groepslessen niet aan mij besteed zijn. Al met al vind ik de overgang dus wel positief

Terug
Naar boven