MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

Hij zit ons te ****en denk ik, stiekem is de dosis omhoog en 5-6x trainen met strikt dieet.

B8-%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%87%D0%B8-875291.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Trainen ouwe, weeg inmiddels dus zowat net zoveel als jij.. :P Komt wa weer goed lijkt me.

En jouw vet percerage is lager dus je staat er sowieso veel beter bij :) ik heb mijn eten voor aankomende week ingeslagen. Ga dus weer beginnen, heb er zelfs weer zin in!

Hij zit ons te ****en denk ik, stiekem is de dosis omhoog en 5-6x trainen met strikt dieet.

http://img0.joyreactor.cc/pics/comment/гифки-олимпиада-в-сочи-875291.jpeg

:roflol: dat zou geweldig zijn, maar helaas :( armen zijn ook een cm gekrompen.

Wel te doen haha ;p pot whey op zetten? :D als je stats kloppen tenminste

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

[/COLOR]:roflol: dat zou geweldig zijn, maar helaas :( armen zijn ook een cm gekrompen.

1 hele centimeter....... relax bro is je :penis: niet :p
En me stats kloppen :)

Hey dikke ben je nou al weer naar de gym geweest?

1 hele centimeter....... relax bro is je :penis: niet :p
En me stats kloppen :)

Hahah, je hebt gelijk, ik moet me niet aanstellen ;p

Hey dikke ben je nou al weer naar de gym geweest?

Al 2 keer zelfs!! Maandag borst gepakt met daarbij 1 oef voor hamstrings en 1 voor kuiten. Gister rug gedaan en denk dat ik morgen weer ga. Afgelopen nacht namelijk zo ****ing slecht geslapen dat een goeie training er vandaag niet in zit.

Het is maar de pomp. 3 a 4 weken trainen en je bent weer op oud niveau.

:thumbs: komt goed :D

En de verloren kilo's al terug gewonnen?

Ben je dr al bovenop, gappie?

En de verloren kilo's al terug gewonnen?

Ben je dr al bovenop, gappie?

Pff, niks man :x ben lichter geworden, weeg nog 110kg smorgens. Maar ik ben er denk ik weer!
Ga me vandaag bezig houden om een voedingsschema te maken, maandag direct beginnen met cutten en bulken at the same damn time. Omdat het kan :D

Ben er dus weer bovenop! Heb een nieuwe vriendin uit gekozen, dus ben weer stabiel :o

Heb nu in totaal 4 weken niet getraind behalve dan de 2 keer die ik een paar posts hiervoor heb vermeld. Ben de afgelopen 2 weken in Duitsland geweest voor een oefening, heb daar slecht kunnen eten en het bier smaakte ook erg goed. Ben nog in Denemarken geweest waar ze voor grote mensen ook groot bier schonken. Al was het niet de bedoeling dat ik zo'n grote zou nemen haha. Ik bestelde een grote bier, normaal is dat een halve liter dacht ik. Die serveerster zat me al stom aan te kijken en vroeg, are you sure? En ik antwoorden, yes of corse, big man, big beer. Toen moest ze lachen. Krijg ik een ****ing liter voor me neus gezet, collega's allemaal lachen natuurlijk.

t0luth.jpg

Nu dus aan de gang met voeding :) Zal als ik het af heb hier posten wat ik ongeveer ga eten. Ik laat gewoon veel koolhydraten weg, dan moet het vast wel weer goed komen.

Welcome back!! Pff één liter, prachtig.. :roflol:

nice beer ;)

feli met je nieuwe dinneke en succes met je schemaakes.

Hahha. Nice foto.

"weeg 'nog' maar 110kg'' XD nog steeds massive.

En vriendinnetjes zijn er ook voor het uitkiezen joh. Goed dat je er weer boven op bent!!!

Hahha. Nice foto.

"weeg 'nog' maar 110kg'' XD nog steeds massive.

En vriendinnetjes zijn er ook voor het uitkiezen joh. Goed dat je er weer boven op bent!!!

Haha, als je 120kg gewogen hebt is dit weer weinig man :D
en er lopen er gelukkig zat rond ja :D Thanks!

Beter man.

Ben je nog wel on?

Anabolen is voor de slappe!!

Terug
Naar boven