MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

Gaat lekker!

Train je eigenlijk ook op de base?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, goede progressie in een week.
Dit motiveert toch wel om maar nog een weekje door te cutten ;)?

Die syoss is echt kut spul, is al hard voordat het in mijn haar zit :P

Thanks! Verbaasde me eigenlijk, gaat sneller dan ik dacht.
Ik plak er nog een weekje achteraan ja :D had ik me nou toch maar ingeschreven ;P

Ik vind het echt geweldig spul, je moet het er snel in doen, maar als het eenmaal zit blijft het ook zitten.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Hahah lol @ foto's :roflol: Cut gaat inderdaad lekker man! Heb zelf moeite met de nootjes laten staan :(

Heb nog een spitschema toegevoegd in me log, dat is wat overzichtelijker haha :p

Nootjes kan je gewoon eten toch :P Ik doe mayo over me tartaar, vind het anders niet te vreten.
Zal zo ff kijken!

Gaat lekker!

Train je eigenlijk ook op de base?

Yes sir! Maar niet zo vaak. Ben lid van basic fit, die zit hier ook in de buurt, dus ga daar meestal heen.
Al ga ik van de week weer ff bij de Amerikanen langs hier op de basis, die hebben wel fijn spul staan.

True maar ik hou het dan niet bij paar nootjes :o Haha is goed kijk maar even, je moet het toch volgen als je meegaat ;)

whahaha, ik moet mijn eigen schema volgen, wa denkte zelf jungsk :D

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Mijn voedsel, 200g kip met een zooi groenten. Groenten die ik toch nooit helemaal opeet, want ik vind groenten niet te vreten.

wmf6z6.jpg

piep je nu om een beetje broccoli?
echt, droog je eens af achter je oortjes (en niet te veel met Punjab omgaan :D, kennelijk is het besmettelijk dat kniesoren)

Lekker brah! Waar is de patat?

piep je nu om een beetje broccoli?
echt, droog je eens af achter je oortjes (en niet te veel met Punjab omgaan :D, kennelijk is het besmettelijk dat kniesoren)

Mja, ik hou al niet van broccoli en dan is deze ook nog eens zondag gemaakt en weer opgewarmd in de ping-machine. Ik kan nog zo'n honger hebben, als ik 4 happen broccoli heb gegeten zit ik vol :p

Lekker brah! Waar is de patat?

vrijdag t/m zondag weer :D

Afgelopen weekend ook goed voor mezelf geweest. Vrijdagavond een grote patat met frikandel speciaal, een hamburger en zaterdagavond sushi tot buikpijn aan toe gegeten.
En toch zo afgeslankt na het weekend hoppaaaa

Hoe doet ie het toch :D

Geheim :p voor 59,95 euro verklap ik hem!

Ik vertel je al mijn geheimen voor 8k euro's

xxx

Vandaag in een andere gym getraind. Had mijn telefoon in zo'n media ding gezet zodat ik muziek had, dus heb niet bijgehouden welke gewichten ik heb gebruikt. Gewichten waren toch in ponden, dus dat maakt het allemaal veeeeeeel te verwarrend als ik dat nu hier neer zou zetten ;p
Training ging super, was niet kapot te krijgen, had energie voor 100. Geweldig zo'n training, spieren constant tot falen, maar zelf niet moe te krijgen, ik hou er van.
Werd alleen wel geconfronteerd met mijn fucked up brein, althans, dat denk ik. Als ik in de spiegel kijk zien mijn armen er achterlijk dun uit. Nog geen 2 weken aan het cutten en vind mezelf nu al weer een schrale ecto. Vrijdag gelijk weer even een meetlint om mijn armen om er waarschijnlijk achter te komen dat er niks is verandert. Dat hoop ik tenminste, want vind dit echt weer kut :(

Zoo, weer ff lekker depressief gedaan, nou lekker eten! Kusjeeee

20iz1hv.jpg

Reëel zelfbeeld heet dat Joertjuh! <3 ectoboy

:roflol:

Oh wacht :o

eikel :@:(

Eikel in je mond als je niet uit kijkt

Come at me bro

Terug
Naar boven