XXL Nutrition

JoertjuH - Droom lekker verder

Nog genoeg Massa dacht ik zo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoef nog niet te klagen :D Krijg nog genoeg aandacht ghehe

Ik heb geen idee :D had gewoon pretty faces of iets wat daar op lijkt in getypt bij google. De blik die ik het beste bij mijn idee vond passen heb gebruikt voor de tattoo.
Dus je kan best gelijk hebben hoor!

Denk het wel dan. Ziet er wel mooi uit!

Goed topic dit.

Lekker rustig

Heerlijk!

Ik sport wel nog geregeld hoor haha. Voedingspatroon ligt alleen gruwelijk op zijn gat. Moet de laatste tijd voor werk veel weg waardoor eten gewoon niet gaat. Deze week zit ik in leeuwarden, geen keuken, geen koelkast, niks. Over 1,5 week zit ik voor 2 weken in italie, dan 2 weken terug in nederland en daarna 4 weken polen waarna ik waarschijnlijk kort daar achteraan voor 3 maanden weg moet naar een ander land.

Mja, sport dus wel gewoon nog 4 keer in de week, maar door mijn eten gaat het nou niet echt soepel en blijf ik qua gewicht al veel te lang steken. Aangezien ik dus totaal niet vooruit ga, maar eerder achteruit heb ik ook niet de behoefte dat allemaal te posten hier haha.

Wordt tijd dat je eens generaal wordt Joer!
Je leeft dus op 50 gram protonz per week?:-(

Herkenbaar. Eet je te weinig of alleen de verkeerde dingen?

Wat moet je nou weer in Leeuwarden, ga je vliegen?

Wordt tijd dat je eens generaal wordt Joer!
Je leeft dus op 50 gram protonz per week?:-(

Herkenbaar. Eet je te weinig of alleen de verkeerde dingen?

Wat moet je nou weer in Leeuwarden, ga je vliegen?

Veel verkeerd vooral :\ Heb wel een zooi wraps altijd bij me met blikken tonijn en augurk, dat is dan het enige goeie wat ik eet op een dag geloof ik haha. Al valt het op zich ook wel mee hoe slecht ik eet denk ik.

Gister bijvoorbeeld als ontbijt 2 bruine boterhammen en een wit hard bolletje met een zooi scrambled eggs met bacon er op. Daarbij nog een croissantje met kaas dan, omdat ik croissants nooit kan laten liggen als ik die zie :D

Smiddags 4 bruine boterhammen, 2 belegd met een paar plakken kipfilet en de ander met 2 gebakken eitjes met spek. Nog een klein stokbroodje (kan niet op die naam komen) met filet american en een ei er op.
Halve liter melk als drinken.

Savonds had ik stamppot met een rookworst en een soort macaroni salade met tonijn.

Rond 11 uur nog een wrap met tonijn en augurk

Hierna wezen stappen en snachts nog 2 broodjes kroket gehaald bij de febo. Toen ik dat op had kwam me maat aan zetten met een broodje kebap met achterlijk veel knoflook saus, dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Vandaag was ik zo naar de t*ring dat ik uiteraard weer mijn kater weg moest eten met slecht voer, maar dat zal ik hier maar niet posten haha.

Ik en vliegen? haha nee hoor, ben er wel voor ondersteuning!

Lekker dieetje bro

Vette transformatie!

Nou, ik ga het toch maar weer eens proberen. Het is al de 2e keer dat ik heb getraind deze week, dus het voelt alsof het goed gaat! Laat ik dan ook maar gelijk weer verder gaan met loggen. Uiteraard zijn de gewichten achteruit gegaan, zijn er spieren verdwenen en is mijn buik weer zo zacht als een kussentje. Mijn kop is achterlijk dik, maar ik kan gelukkig zeggen dat dit zo lijkt door mijn baardding. In iedere post zal ik uiteraard beschrijven hoe kut en slecht alles gaat, want op internet ben ik graag, in tegenstelling tot in de echte leven, een echte zeikwijfje.

De aller eerste oefening zou eigenlijk de legpress worden. Helaas werd deze bemand door een mede sportscholier, waardoor ik nood gedwongen die zware kut squats moest doen. Squats staat bij mij niet bovenaan het lijstje van favoriete oefeningen omdat ik zelfs zonder stang (die op mijn gigantisch lekkere traps kan liggen) na 2 keer hurken al een hartslag van 200 heb.

10 x 60kg (lekker hijgen)
10 x 90kg (na het terug leggen van de stang duizelig en een rare geur in me neus)
10 x 100kg (was maar gaan zitten want ik dacht dat ik om zou vallen)
8 x 100kg (ben maar alvast gaan liggen)

Was niet echt gaan liggen hoor :) maar merk wel dat ik veel te lang niks gedaan heb :o

2e oefening, blijft wel een lekkere, maar omdat ik squats heb gedaan had al een misselijk gevoel wat gelukkig de rest van de training aan hield. De oefening was....... badingpats........ De leg extension!! Deze doe ik uiteraard per been, want hij kan helaas niet zwaar genoeg :( dus, 10 x links, 10 keer rechts, 10 keer links, 10 keer rechts. Nu met zijn allen!

10 x 80kg
10 x 80kg
8 x 80kg
8 x 70kg

Over naar de back, of terwijl rug.

Ik wilde pull ups doen, wederom bezet door een mede sportscholier, dus ben ik maar op de pulldown gaan zitten waar je ook nog is zelf de platen aan moet hangen. Pffffff.

12 x 120kg
10 x 140kg
10 x 140kg
8 x 140kg

volgende was de low cable row, lekkere oefening, maar nu dacht ik echt te moeten kotsen. ik ben ook echt niks meer gewend :(

10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 65kg
10 x 65kg

Afgesloten met de close grip cable pulldown. Officieel niet de laatste oefening van mijn schema, maar wel de laatste volgens mijn energie level.

10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 60kg
8 x 60kg

Punt

Haha heerlijk, blijf aub loggen. Het is een lust voor het oog.. In tegenstelling tot je hoofd :D

Welcome back Joerrrrrrr

Zieke legday, twee oefeningen :P

Welcome back bro, hopelijk wat langer dit keer

hahaha wat een entertainment. Blijft een pracht logje.

Zieke legday, twee oefeningen :P

Welcome back bro, hopelijk wat langer dit keer

Gister al leg curls, stiff leg deadlift en calf raises gedaan :P
Ik hoop dat het nu ook wat beter gaat! Denk het wel, heb weer veel motivatie. 19e alleen naar polen voor 4 weken. Eten zal waardeloos zijn, maar ga er het beste van maken. Schijnt daar wel een gym te zijn, allemaal super oud spul, dus ben benieuwd :D Trainen met de gekke polen! Heb al wat verhalen gehoord over die polen dus gaat wat worden haha.

hahaha wat een entertainment. Blijft een pracht logje.

Terug
Naar boven