Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

Hahah heerlijk Joer! Ben weer bijgelezen en lekker kunnen lachen na weer een lange dag werken.

Dank :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
ahhhhh, ik miste je al!!

Ik geniet intens! Ratserdeklats bam bam bam hoppaaaa. Nu al zin in morgen na me training ;P

Nouuuu, zal ik je vertellen, ik wil groeien, niet sterker worden, dus hou alles boven de 8 reps, dus ook de squats! Dan maar een half uur bijkomen tussen iedere set :P

Als je wilt groeien moet je wel fatsoenlijk vreten & trainen Joer. Meld je eens ziek man van dat klote werk.

:roflol:

Noem je dat werk? Een beetje met je reet x-aantal weken in Italie vertoeven, musea bezoeken en elke avond uit eten... :o

Je bedoelt elke avond uit eten waar je zelf niet eens voor hoeft te betalen, en dan nog janken ook?
Zet mij maar een paar maandjes in italie hoor..

he's back :heart:
fijne meidentrain joer

Als je wilt groeien moet je wel fatsoenlijk vreten & trainen Joer. Meld je eens ziek man van dat klote werk.

mja mja mja, moet geld hebben voor me instant whey jwz

:roflol:

Noem je dat werk? Een beetje met je reet x-aantal weken in Italie vertoeven, musea bezoeken en elke avond uit eten... :o

Je bedoelt elke avond uit eten waar je zelf niet eens voor hoeft te betalen, en dan nog janken ook?
Zet mij maar een paar maandjes in italie hoor..

:roflol: als je het zo beschrijft lijk ik wel gek ja :o Maar die pizza's waren op een gegeven moment echt niet lekker meer hoor :mad:

he's back :heart:
fijne meidentrain joer

Thank you darling, keep the girlytrains alive!!

Ze hebben toch ook wel wat anders dan Pizza's.. Maar zover reikt jouw (talen)knobbel natuurlijk niet :D

Pasta all day err day.

Ze hebben toch ook wel wat anders dan Pizza's.. Maar zover reikt jouw (talen)knobbel natuurlijk niet :D

Heb ook biefstuk gegeten, penne met zalm, bruscietta (iets wat zo klinkt) en nog wat dingen.. Maar van 2 weken iedere dag uit eten zonder te kunnen trainen voel ik me net zoals wanneer ik bij de mac gegeten heb.

:tomato:

Hahah :roflol:

Gaan we weer!!! Dagje 3
Ondanks de spierpijn die ik in mijn hamstrings, borst, voorste schouderkop, kuiten, boven rug, onderrug en quadriceps heb was het toch wel goed te doen.
Vanaf het moment dat ik de sportschool binnen liep ging het al fantastisch. Ik liep de deur door en merkte dat er een meisje naar me keek. Vanaf toen bewoog ik me puur natuurlijk met als eerst een kleine stap met rechts gevolgd door een grote stap met links, een grote met rechts en daarna een rare stap met links waardoor ik niet recht naar mijn doel ging maar afboog naar een toestel waar ik niet moest zijn. Ben er netjes omheen gelopen om mijn route weer met versnelde pas te hervatten richting de dumbbell hoek. Zo snel mogelijk die dumbbels in me klauwen gepakt zodat ik eens kon laten zien wie hier een beest is.
Vervolgens met 10kg dumbbells op de meest rustige manier (2 sec omhoog, 4 seconde omlaag) side raises gedaan met veel gekke bekken omdat het er natuurlijk wel stoer uit moet zien.

15 x 10kg
12 x 10kg
10 x 10kg
10 x 10kg

Ik was er nog net niet rood van aangelopen, maar voelde me schouders wel ontzettend goed.
Op naar de volgende oefening. De shoulder press, welke plaat geladen dient te worden.

12 x 40kg
10 x 60kg
6 x 60kg
8 x 40kg (deze laatste herhaling voelde ik me weer goed. Ik kreeg het gewicht niet omhoog, bleef halverwege hangen, maar door mijn interne super krachten heb ik trillend met schokken, maar in complete stilte, toch nog na een paar seconden mijn armen de lucht in gekregen.)

En door! Naar de facepulls. Op een of andere manier voel ik deze oefening tijdens het bewegen niet heel goed, maar als ik er dan mee klaar ben loopt alles vol.

12 x 35kg
10 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg

Met volle rear delts naar een bankje gewaggeld om daar wat lying on the knees side raises te doen voor de achterste schouderkoppen.

15 x 8kg
15 x 8kg
15 x 8kg
15 x 8kg

Laatste oefening voor schouders was vertical barbell row met wide grip om de middelste delts nog even goed aan te spreken. Was niet zo'n succes omdat ik met een mannetje uit de sportschool stond te lullen nadat ik hem had geholpen met zijn bankdrukken. Gelijk maar even mijn hele levens verhaal gedeeld, want dat doe ik graag tussen mijn workouts door.
Maargoed, meer rust dan anders is voor mij geen probleem, had ik weer volle energie om verder te gaan.

12 x 40kg
12 x 40kg
10 x 40kg
8 x 40kg

Door met de benen. Kuiten in de smith machine. Heel stoer als eerst bij aankomst dat kussentje er af gehaald en aan de kant gesmeten. Gewichten er aan gehangen van in totaal 110kg. Valt mee dacht ik. Dus ik ga er onder staan, neem de stang op mijn rug en zorg dat hij lost komt. voelt het gvd toch onprettig op die rug van me. Omdat ik nu een baard heb kon ik dat kussentje ook niet zomaar terug hangen :(

9 x 110kg
15 x 110kg
15 x 110kg
15 x 110kg

Hamstrings in de leg curl machine. Volgende week weer bij me andere gym trainen als ik hams pak. Vind de zittende versie die ze hier bij bf hebben maar een klote apparaat. Behalve de ligging er van, hij staat namelijk precies voor de billen trainer en dan niet met de billen mijn kant op. Had net het geluk dat er iemand op ging met gigantische tet*en, voorover leunend met die dingen op de ondersteuner gedrukt. :o

10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg

Laatste oefening, stiff leg deadlift. Was bij deze door een blonde meid wat uit me concentratie gehaald :o wist niet meer zo goed wat ik aan het doen was. Vooral blijven bedenken dat het ging om mijn benen stijf houden en niks anders. (ghehehehe snap je hem??)

12 x 60kg
10 x 90kg
10 x 90kg
10 x 90kg

Veel te veel getyp, Het is dat ik me anders verveel hier :D

Laatst bewerkt:
Haha wat een heerlijke train lieve Joeri!

Het is ook een heel werk om t allemaal te lezen. :(

tldr

Terug
Naar boven