XXL Nutrition

JoertjuH - Droom lekker verder

Niet vaak :roflol:

How bout.. Never :o

Wintervachtje!

En nu s doorzetten. Dat gepruts met cutten steeds. Dat is iets voor de lente ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe

Wel extra kudo's voor z'n kapsel :thumb:

Dank u :) moet wel nodig weer naar de knipper. Me kale achterbats is niet kaal meer :o

Wintervachtje!

En nu s doorzetten. Dat gepruts met cutten steeds. Dat is iets voor de lente ;)

Ik zeg steeds te cutten maar dat komt er toch niet van :D in de lente begin ik inderdaad met gecut.
Joeri zal doorzetten!! I got the power tunununu tu tu tunununu tu I got the power :hedbang:

Vandaag chest, hams en kuitszen, so be prepared? :o

Laatst bewerkt:
Gettin dat shredded c*nt status!1111

Mwa zo dik ben je niet :P

Train van gister.
Gister te druk gehad om te loggen en vandaag de hele dag ziek geweest omdat ik een stuk of 15 bier te veel op had. Nu weer redelijk fit dus schrijf maar weer even wat op.

Borst hams en kuits.

Begonnen met me borsten, reverse grip dumbbell incline presses.
12 x 26kg
10 x 26kg
9 x 26kg
8 x 26kg

Dumbbell bench press
10 x 26kg
9 x 26kg
10 x 24kg
10 x 24kg

kan even niet op de naam van de volgende oefening komen. Dumbbells in hammergrip tegen elkaar aan en dan op een bankje liggend omhoog drukken. Soort close grip bench press maar dan handen een kwartslag gedraaid.
10 x 24kg
10 x 24kg
10 x 24kg
8 x 24kg

Cable fly's
10 x 31kg
9 x 31kg
8 x 31kg
http://vid1217.photobucket.com/albums/dd385/druiloor4/B6C3126C-786A-4979-AE95-FF04B2F51101.mp4
6 (en een beetje) x 31kg
http://vid1217.photobucket.com/albums/dd385/druiloor4/760587AB-FFD6-4F81-B2A2-DBB11CDBA8EA.mp4

Filmpjes lijken het op dit moment niet te doen op de pc :\ op me telefoon pakt hij ze wel, vaag.

Voor hamstrings wilde ik eerst de lying leg curl pakken, maar dat ding is in deze gym nogal oud en ligt echt niet relaxt. Dat bankje oefent te veel druk uit op me quads omdat het veel te hard is. Uiteindelijk dus maar wat geimproviseerd en het is de: oefening zonder naam geworden.
Of misschien heeft het wel een naam, maar ik zou niet weten wat. Hij ging als volgt: ik ging op mijn knieen op de grond zitten, mijn trainings partner pakte achter me mijn enkels vast. Ik laat me dan zo langzaam mogelijk naar voren vallen en moet onder alle omstandigheden recht blijven. Dus mag niet vanuit mijn heupen bewegen, maar een rechte lijn kunnen blijven. Als je met je gezicht de vloer hebt gevoelt druk je jezelf met zo min mogelijk kracht omhoog en gebruik je zo veel mogelijk je hamstrings om weer tot een verticale positie te komen.

8x
6x
6x
4x

Stiff leg deadlifts
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Standing dumbbell calf raises (met 1 dumbbell in de hand van de kant welke kuit ik ging doen)
20 x 22kg
15 x 22kg
15 x 22kg
15 x 22kg

Glute ham raises?

Lukt dat door iemand je enkels vast te laten houden? Ik doe t meestal in zo'n rek.

Lekker herstellen met veel bier.

Glute ham raises?

Lukt dat door iemand je enkels vast te laten houden? Ik doe t meestal in zo'n rek.

Lekker herstellen met veel bier.

Ja glute ham raises! Gaat prima met behulp van een ander. Behoorlijk pittige oefening, wel leuk als afwisseling. Heb je daar een speciaal rek voor?

Had geen shakes meer, bier was de enige oplossing :(

Je hebt nog een dikke ader lopen over je bicep :o

Mijn trots! Daar kan ik verpleegstertjes nat mee krijgen :o

En hoe! :D

ShalowHal_32a.jpg

Lekker slow & controlled ipv er hard aan trekken, vet dat je vids toevoegt.

Ik heb even zitten lezen en ik ga je zeker volgen! Ik vind je nu niet echt dik, maar shit je bent gespierd man! Ik kan denk ik veel van je leren door deze log te volgen.

Terug
Naar boven