MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Mooi fysiek + gekke opscheer, i'm in.

dere mokum kapsel

Ha die Joertjuh,

Blij te zien dat ik niet de enige ben die er in de winter wat meer moeite mee heeft. Ga momenteel door dezelfde fase.
Ben wel langzaam aan begonnen met een cut...al heb ik ook even geen zin om te wegen en tellen.
Kijk alleen beetje tegenop de krachtsverlies die altijd gepaard gaat met een cut :(.
Gelukkig zit de massa er nog op allemaal :) Tenminste iets

Mooi fysiek + gekke opscheer, i'm in.

Bonjorno! Welkom in mijn log :D

f**k yeah :hedbang:

Ha die Joertjuh,

Blij te zien dat ik niet de enige ben die er in de winter wat meer moeite mee heeft. Ga momenteel door dezelfde fase.
Ben wel langzaam aan begonnen met een cut...al heb ik ook even geen zin om te wegen en tellen.
Kijk alleen beetje tegenop de krachtsverlies die altijd gepaard gaat met een cut :(.
Gelukkig zit de massa er nog op allemaal :) Tenminste iets

Het is echt een ramp nu haha, maar dat komt allemaal wel weer goed! Zolang het trainen door blijft gaan zoals nu ben ik voorlopig meer dan tevreden.
Krachtverlies in een cut valt bij mij altijd wel mee. Misschien wat creatine er in gooien om de klap een beetje op te vangen?

Het is echt een ramp nu haha, maar dat komt allemaal wel weer goed! Zolang het trainen door blijft gaan zoals nu ben ik voorlopig meer dan tevreden.
Krachtverlies in een cut valt bij mij altijd wel mee. Misschien wat creatine er in gooien om de klap een beetje op te vangen?

Wat dat betreft ga je beter dan ik. Trainen staat namelijk ook op een laag pitje (deze week wat beter, toevallig. Hopelijk houdt dat aan) en meestal is er bij mij bijna een perfecte samenhang met trainen en dieet.
Wel trainen=clean eten
niet trainen=la vida loca (lees: de vetplooi naast mn navel is nu te dik om fatsoenlijk vast te kunnen pakken voor de body caliper :'( )

Creatine zit er sws al in (#postkuurdingens), zal wel schelen met het aankomende krachtverlies + cut denk ik. We zullen het zien I guess. Ik kom af en toe hier piepen naar de foto's voor wat motivatie (ik moet het ergens vandaan halen). So keep 'em posting. .

en ja,idd kudo's voor je mokum kapsel:D

Gister en vandaag getraind. Zal die van gister hier in ieder geval als eerst uit schrijven :)

Gister quads en rug gedaan bij de gym met pond gewichten. Was weer een akelige training met die rot squats, maarja, heb er wel een filmpje van gemaakt.
Waren 2 apparaten kapot die ik normaal altijd in mijn schema heb zitten, de low row en leg extension. Baalde ik wel een beetje van :\ nog nog steeds!

Als eerste oefening dus de squat
20 x 45lbs (lege stang)
12 x 135lbs
10 x 225lbs (iets meer dan 100kg)
8 x 225lbs ( http://vid1217.photobucket.com/albums/dd385/druiloor4/squat 100kg.mp4 )
8 x 205lbs

Leg press, voeten niet ver van elkaar vandaan en op het midden van de plaat12 x 200lbs
10 x 250lbs
12 x 300lbs
10 x 350lbs (160kg)

Verder met rug

Pull ups bodyweight
9x (bijna) ( http://vid1217.photobucket.com/albums/dd385/druiloor4/pull ups.mp4 )
7x
6x (113kg)
4x

Close grip cable pulldown
12 x 180lbs (82kg)
10 x 180lbs
10 x 160lbs
11 x 140lbs

Single arm dumbbell rows
10 x 90lbs
10 x 90lbs (41kg)
8 x 90lbs
8 x 90lbs

Sraight arm pulldown
Ben vergeten welke gewichten ik gebruikt heb voor deze.

Doe je bij alles de negative zo langzaam?

Ha ben jij druiloor4 ? ik ben HeteBeer69!

Ik ben bij je in de buurt, ben dr over een kwartier. Trek je een stout pakje aan ? xx

Wut

Fair enough. Deal.

Stelletje heumeu's :o:roflol:

Bedankt allemaal, voor de feedback op mijn treen :o

Je bent te negatief bro ;)

Terug
Naar boven