- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Waar haal je dat vandaan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen spiegel voor houden... Die stomme psycholoog stelt ook van die vragen![]()

Bonjorno! Welkom in mijn log
f**k yeah
Het is echt een ramp nu haha, maar dat komt allemaal wel weer goed! Zolang het trainen door blijft gaan zoals nu ben ik voorlopig meer dan tevreden.
Krachtverlies in een cut valt bij mij altijd wel mee. Misschien wat creatine er in gooien om de klap een beetje op te vangen?

Haha just kiddin maat. Die pull ups op jouw bodyweight (yes hoofd van 30kg) is gewoon erg nice
Squats zien er ook goed uit!

Oke, hier feedback:
Duidelijke beelden
Kapsel ziet er goed uit
Goeie squat techniek
Goeie joggingsbroek (no homo)
![]()
heel lief! Dankjewel, mijn dag kan niet meer stuk

Hahaheel lief! Dankjewel, mijn dag kan niet meer stuk

Op dit soort momenten verlang ik terug naar mijn complimentjes topic![]()

Dats not it mane.
Ik probeer juist niet lief over te komen, word ik nog uitgemaakt voor lief.![]()
just wonderin'
alainie traint hetzelfde en is ook een beest

just wonderin' alainie traint hetzelfde en is ook een beest
Heb je wat nodig van JoertjuH ofzo? 
Zonder ook! Het maakt de oefeningen gelijk zwaarder, wat betekend dat je lichtere gewichten moet pakken. Je zal nooit gekke blessures krijgen omdat je de complete beweging 100% onder controle hebt. Zou het voor de grap is proberen, je hebt veel meer mind muscle connection op deze manier dan wanneer je op een hoger tempo traint. Voor groei dus ideaal. Als je voor kracht gaat zou ik het dan weer anders aan pakken.
(srs)
Zonder ook! Het maakt de oefeningen gelijk zwaarder, wat betekend dat je lichtere gewichten moet pakken. Je zal nooit gekke blessures krijgen omdat je de complete beweging 100% onder controle hebt. Zou het voor de grap is proberen, je hebt veel meer mind muscle connection op deze manier dan wanneer je op een hoger tempo traint. Voor groei dus ideaal. Als je voor kracht gaat zou ik het dan weer anders aan pakken.
Haalt imo ook een groot deel van het plezier uit de training maar dat is omdat ik kracht leuker vind dan massa. But it makes sense wat je zegtVoor zover ik weet is het belangrijkste in naturel training progressive overload. Daar heb ik geen slow negative voor nodigHaalt imo ook een groot deel van het plezier uit de training maar dat is omdat ik kracht leuker vind dan massa. But it makes sense wat je zegt
Als je richt op negatives betekend het niet dat je met wat slappe gewichtjes je oefeningen langzaam moet doen. Ook op deze manier van trainen dien je het gewicht op te voeren naar zwaarder en zwaarder. Enige verschil is dat je dit constant met een gecontroleerde beweging blijft doen.
Oke, even voor de duidelijkheidAls je richt op negatives betekend het niet dat je met wat slappe gewichtjes je oefeningen langzaam moet doen. Ook op deze manier van trainen dien je het gewicht op te voeren naar zwaarder en zwaarder. Enige verschil is dat je dit constant met een gecontroleerde beweging blijft doen.
Ik doe mijn oefeningen altijd tussen de 8 en 12 herhalingen. Kan ik de 12 dan pak ik zwaarder, red ik niet meer dan 8 pak ik lichter. Het is niet zo dat ik gewoon vrolijk voor altijd op het zelfde gewicht blijft hangen, ook hier heb je gewoon progressive overload![]()
Vandaar ook dat ik zei dat het een groot deel van het plezier uit trainen zal halen voor mij, omdat ik kracht leuker vind dan massa. Liever zwaarder met een 95% technisch correcte lift dan 100% correct en een lange TUT en mind mossel connectie enzo
Ieder z'n dingDat snapte ikVandaar ook dat ik zei dat het een groot deel van het plezier uit trainen zal halen voor mij, omdat ik kracht leuker vind dan massa. Liever zwaarder met een 95% technisch correcte lift dan 100% correct en een lange TUT en mind mossel connectie enzo
Ieder z'n ding