Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

Bonjorno! Welkom in mijn log :D

f**k yeah :hedbang:

Het is echt een ramp nu haha, maar dat komt allemaal wel weer goed! Zolang het trainen door blijft gaan zoals nu ben ik voorlopig meer dan tevreden.
Krachtverlies in een cut valt bij mij altijd wel mee. Misschien wat creatine er in gooien om de klap een beetje op te vangen?

Eh....: Het is echt een ramp nu............. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Haha just kiddin maat. Die pull ups op jouw bodyweight (yes hoofd van 30kg) is gewoon erg nice :)
Squats zien er ook goed uit!

1ie7ft.jpg

• #1.006
  • #1.010
Op dit soort momenten verlang ik terug naar mijn complimentjes topic :(:o

Jij hebt al genoeg complimentjes gehad :mad:

Dats not it mane.

Ik probeer juist niet lief over te komen, word ik nog uitgemaakt voor lief. :mad:

Lief zijn is een gave!

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

just wonderin'

alainie traint hetzelfde en is ook een beest

Is ook de beste manier van trainen :p

Met instant whey denk wel ja :P

• #1.013
Zonder ook! Het maakt de oefeningen gelijk zwaarder, wat betekend dat je lichtere gewichten moet pakken. Je zal nooit gekke blessures krijgen omdat je de complete beweging 100% onder controle hebt. Zou het voor de grap is proberen, je hebt veel meer mind muscle connection op deze manier dan wanneer je op een hoger tempo traint. Voor groei dus ideaal. Als je voor kracht gaat zou ik het dan weer anders aan pakken.

Zonder ook! Het maakt de oefeningen gelijk zwaarder, wat betekend dat je lichtere gewichten moet pakken. Je zal nooit gekke blessures krijgen omdat je de complete beweging 100% onder controle hebt. Zou het voor de grap is proberen, je hebt veel meer mind muscle connection op deze manier dan wanneer je op een hoger tempo traint. Voor groei dus ideaal. Als je voor kracht gaat zou ik het dan weer anders aan pakken.

Moet ik ook maar eens gaan doen dan :D (srs)

Ook? :roflol: Heb je wat nodig van JoertjuH ofzo? ;)

xx

Stats: M 25j 1m95 116k

ik weeg een pak minder en ben al beest

toch? :(

Voor zover ik weet is het belangrijkste in naturel training progressive overload. Daar heb ik geen slow negative voor nodig :p Haalt imo ook een groot deel van het plezier uit de training maar dat is omdat ik kracht leuker vind dan massa. But it makes sense wat je zegt

Kracht imo boeiend!
Maar ieder ze ding.

• #1.017
Voor zover ik weet is het belangrijkste in naturel training progressive overload. Daar heb ik geen slow negative voor nodig :p Haalt imo ook een groot deel van het plezier uit de training maar dat is omdat ik kracht leuker vind dan massa. But it makes sense wat je zegt

Oke, even voor de duidelijkheid :p Als je richt op negatives betekend het niet dat je met wat slappe gewichtjes je oefeningen langzaam moet doen. Ook op deze manier van trainen dien je het gewicht op te voeren naar zwaarder en zwaarder. Enige verschil is dat je dit constant met een gecontroleerde beweging blijft doen.
Ik doe mijn oefeningen altijd tussen de 8 en 12 herhalingen. Kan ik de 12 dan pak ik zwaarder, red ik niet meer dan 8 pak ik lichter. Het is niet zo dat ik gewoon vrolijk voor altijd op het zelfde gewicht blijft hangen, ook hier heb je gewoon progressive overload :)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Kracht imo boeiend!
Maar ieder ze ding.

Ik heb daar ook niet zo veel mee, zolang het maar zwaar aan voelt!

Zoals zo velen bodybuilding niet snappen, snap ik dat strongman gebeuren niet.
Denk dat ik het zo beter kon verwoorden ;)

En zolang het idd zwaar voelt, en oei ik groei, vindt ik het best.

Oke, even voor de duidelijkheid :p Als je richt op negatives betekend het niet dat je met wat slappe gewichtjes je oefeningen langzaam moet doen. Ook op deze manier van trainen dien je het gewicht op te voeren naar zwaarder en zwaarder. Enige verschil is dat je dit constant met een gecontroleerde beweging blijft doen.
Ik doe mijn oefeningen altijd tussen de 8 en 12 herhalingen. Kan ik de 12 dan pak ik zwaarder, red ik niet meer dan 8 pak ik lichter. Het is niet zo dat ik gewoon vrolijk voor altijd op het zelfde gewicht blijft hangen, ook hier heb je gewoon progressive overload :)

Dat snapte ik ;) Vandaar ook dat ik zei dat het een groot deel van het plezier uit trainen zal halen voor mij, omdat ik kracht leuker vind dan massa. Liever zwaarder met een 95% technisch correcte lift dan 100% correct en een lange TUT en mind mossel connectie enzo :P Ieder z'n ding

• #1.020
Dat snapte ik ;) Vandaar ook dat ik zei dat het een groot deel van het plezier uit trainen zal halen voor mij, omdat ik kracht leuker vind dan massa. Liever zwaarder met een 95% technisch correcte lift dan 100% correct en een lange TUT en mind mossel connectie enzo :P Ieder z'n ding

Ik had je zin iets anders geintepeteerd zie ik nu. Ieder zijn ding inderdaad!

Treen van gisterday. Een basic fit dagje, aangezien ik wat eerder klaar was en ik er van uit ging dat het wel lekker rustig zou zijn in die gym. Uiteraard was er weer een verjaardagspartijtje van iemand aan de gang ofzo, want het was stervens druk :(

Schouders en hamstrings. Kuiten zouden we ook nog doen maar door de drukte en al lang bezig te zijn geweest maar besloten om kuiten een keer over te slaan. Die pak ik vrijdag of zaterdag toch weer.

Dumbbell side raises
15 x 12kg
12 x 12kg
10 x 12kg
8 x 12kg

Shoulder press met de platen
15 x 40kg
12 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg

Face pulls
12 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg
9 x 40kg

Bend over side raises dumbbbbbbbbel
15 x 8kg
15 x 8kg
15 x 8kg
15 x 8kg

Wide grip vertical row
10 x 40kg
10 x 40kg
8 x 40kg
8 x 40kg

Seated ham curls
12 x 80kg
12 x 80kg
10 x 80kg
10 x 80kg
Deze vanaf volgende keer maar single leg beginnen, aangezien ik nu op max weight zit.

Stiff dead leglift
12 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg

Hier opgehouden omdat mijn onderrug zo pijnlijk vol gelopen was dat ik amper nog adem kon halen. Ik liep de gym dan ook uit met het bovenste gedeelte als een boss, onderste gedeelte alsof ik een komkommer in mijn reet had zitten die er uit wilde maar die ik met mijn billen tegen hield.

Einde.

Terug
Naar boven