MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Goeie foto's :P Beste gun en onderarm idd

Ghehe thanks!

Ik denk dat ik het even anders aan ga pakken. Iedere dag loggen vind ik niks aan, kan me ook niet echt voorstellen dat iemand het echt interessant vind welke gewichten ik verplaats.
Ik doe wel een keer in de paar dagen of weken een foto plaatsen als er iets van verschil te zien is of als ik ergens trots op ben :p
Ga me nu in ieder geval richten op het cutten. Weeg nu 117kg en wil naar de 110kg zakken ongeveer.
Maar nu nog even niks te updaten qua pics, hoop dat ik snel verschil ga zien. Heb me calorieen nu van 3600 naar 2900/3000 verlaagd, volgende week haal ik er weer wat van af.

2900 kcals??? Dat is toch veel te weinig voor jouw bw

Gewoon elke dag loggen. Dit is nog maar een van de weinig interessante op dbb...

doe je een stunna cut?

• #1.267
:(

merci? smaakje cappucino dan pls ;)

maar je hebt weer een ander excuus gevonden niet te loggen?
foei, schaam je beertje/beestje

• #1.272
merci? smaakje cappucino dan pls ;)

maar je hebt weer een ander excuus gevonden niet te loggen?
foei, schaam je beertje/beestje

Is dat met dat zachte aan de binnenkant?

Whaha, nou, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het interessant is welke gewichten ik gebruik voor een oefening zonder filmpje oid :p gewoon wat ogeschreven getallen onder elkaar.
Binnenkort heb ik weer wat vaker een trainingspartner, dan zal ik wel wat filmpjes maken van oefeningen enzo, misschien maakt dat het wat leuker.

• #1.276
Vooruit, laatste foto's voor nu ff. Ik ben of was deze week met cutten begonnen, maar gister jarig, dus taart gegeten en vandaag zat iedereen aan de xxl frikandel op werk. Kon mijn liefde voor freaking freakandell niet weg drukken dus heb er ook maar een genomen :o uiteraard met zo veel saus dat de freakandell amper zichtbaar was.

Maar goed, vandaag extra geen cardio gedaan, want ik haat cardio, dus komt helemaal goed!

Trainen vandaag ging lekker, armpjes en buik. Ik ga lekker niet zeggen welke oefeningen en met welk gewicht :mad:

DD36576C-14A3-49FE-9364-D8A8B12F9D07.png

13F124EE-069A-43E2-9591-799986F30C6F.png

058F4612-A723-45A2-A878-2A2B15728A52.png

A288B6C1-660B-4008-8035-4246C17613FB.png

Zieke physique en erg gaaf filmpje bro! Ik moet het vragen.. je komt me zo bekend voor.. Ik zie je wel eens in Basic Fit Uden kan dat kloppen?

• #1.278
Thanks man!

Klopt ja, train daar doordeweeks geregeld. Wie ben jij dan?

kijk die snelwegroute op je rug en je armen :eek:

lekker buikske ook ;)

Goed bezig maatje!

Terug
Naar boven