- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice foto's.
En moet je maar leuk vinden, 20 dips achter elkaar![]()

Innn
Behoorlijke streef voor mij moet ik zeggen. Zelfde lengte en leeftijd alleen moet ik nog even werken aan die massa, haha. Succes man!
bedankt bro, jij ook succes!Training ging opzich wel lekker. Heb bij schouders nooit echt het gevoel dat ik ze hard heb aan gepakt zoals ik bij elke andere spier wel zou voelen. Ik mis altijd die hardheid, die echte zware pomp.
Naar mijn idee voer ik de oefeningen goed uit. Ik pak nooit te zwaar, want dan merk ik al snel dat ik de "mind muscle connection" totaal verlies.

Als ik dan bij de cable side lateral raises aankwam brandde me schouders al als de hel...
Kan zijn dat, dat gewoon verschilt van persoon op persoon, maar ook na meerdere training kwam die verzuring altijd gauw opzetten.
Lijkt me echter dat je ze al goed genoeg aanpakt met je huidige schema, dacht deel alleen ff met je![]()
Het laatste klinkt mij erg bekend in de oren! Desalnietteplus een prtima training kerel!![]()
)Lekkere training man!
Sowieso dat je pijn gaat hebben![]()
Voor mij werkt high reps het beste voor de middenste schouderkop.
Meestal zit ik rond de 4set met 15 reps.
Laatste 2 weken doe ik zwaarder gewicht dat ik aan 10 reps max kom en dan drop ik meteen naar lager gewicht om er nog 10 a 12 uit te halen. (dit doe ik dan voor 4 sets)
Ben benieuwd hoe je rug training gaat vandaag man!
Gaat het voor de rest allemaal lekker qua dieet en resultaten?
Ojaa, en dit weekend ga ik 2 dagen naar amsterdam open air festival. Dus kan ik niet trainen en van eten zal het ook niet komen ghehe.
Sociale en werk gerelateerde problemen..altijd lastig! Maar kip met rijst of iets dergelijks is koud/lauw ook wel te eten. Bij gebrek aan een magnetron eet ik het ook gewoon zo!Deze week is alleen zwaar k*t. Volgend weekend zijn de open dagen van de luchtmacht. Daar moet van alles voor op gezet worden aan tenten en hekwerken enzo. Deze week ben ik aan de beurt om uit te helpen. Probleem is dat er geen mogelijkheid is eten op te warmen oid en het eten wat ze daar hebben is voor een bodybuilder echt een ramp, laat staan als je wil cutten.
Volgende week heb ik 3 dagen avonddienst wat ook weer klote is, en dan vrijdag en zaterdag open dagen draaien waar ik ook alleen maar k*t kan eten.
Aankomende dagen is dus k*t. Maar daarna ga ik weer volop knallen.
Heeft hij gewoon geen tijd voor denk..

die zat nog in me festival broekje. Kon dus helemaal niks aan gezond eten krijgen.
)Sociale en werk gerelateerde problemen..altijd lastig! Maar kip met rijst of iets dergelijks is koud/lauw ook wel te eten. Bij gebrek aan een magnetron eet ik het ook gewoon zo!
Laatst heb ik het zelfs achter het stuur in mijn auto lauw op zitten eten..wel wat vreemde blikken gekregen, maar **** it...
Heeft hij gewoon geen tijd voor denk..![]()