AndroidHealthClinic

Contest Log JoertjuH

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dexaprine aan geschaft als fatburner. Ik hoop dat ik door dat spul mijn hongergevoel in de hand kan houden, en door de lage calorien ook nog genoeg energie heb om extra hard te trainen.

Iemand ervaring met dit middel?

fatburners zijn weggegooid geld imo, ik heb dexaprine vorig jaar gebruikt,maar ik merkte er weinig van ,werd er alleen heel moe van na het trainen.

Laatst bewerkt:
Dexaprine mits er nog iets van geranium extract of een aanverwant inzit werkte bij mij prima tegen honger gevoel en gaf een flinke energie boost in de morgen (maar dat was de oude formule). De nieuwe heb ik nog niet getest, dus ben benieuwd!:thumbs:

Heb gelezen dat de eerste inderdaad goed werkte, daarna kwam er een versie die amper iets voelbaars deed, en nu schijnt deze weer nieuwere versie wel weer te werken. Hoop dat het ook echt zo is. Krijg hem als het goed is vandaag binnen, dus morgen neem ik de eerste.

Godsamme wat een hitte.. Had niet veel kracht en het duurde veel langer om op adem te komen. morgen gelukkig een rustdag, want daarna gaat het afkoelen.
Heb de training niet helemaal af gemaakt. Bij de 3 laatste oefeningen werd ik misselijk, bij de laatste ging het bijna fout, dus snel naar huis gegaan. Thuis even boven de wc gehangen, maar kwam gelukkig niks uit.

Benen

Standing calve raises

20 x 80kg
15 x 120kg
15 x 120kg
15 x 120kg

Seated calve press in leg press

15 x 160kg
15 x 160kg
15 x 160kg
12 x 160kg

Stiff legged deadlift

12 x 60kg
10 x 100kg
4 x 140kg
10 x 100kg

Leg press, voeten dicht bij elkaar en redelijk laag geplaatst

20 x 100kg
10 x 160kg
10 x 160kg
10 x 160kg

Leg extension single leg (apparaat komt niet boven de 80kg :( )

10 x 80kg
10 x 80kg
10 x 80kg
6 x 80kg meteen 10 x 80kg met 2 benen er achteraan

Leg curls

12 x 75kg
12 x 75kg
12 x 75kg
10 x 75kg

Know that feel bro, had ook last van de warmte.
Toch nog redelijk volume gedraaid op de benen, dus zeker geen nutteloze training geweest ;)

Benieuwd wat je gaat ervaren morgen met de "nieuwe" dexaprine, persoonlijk zou ik je eerste pil in tweeen nemen morgen om te kijken hoe je reageert.
Ik gebruik het al weer een paar weken (2x halve p.d.) en toevallig vandaag na het eten een hele genomen en m'n hartslag ging behoorlijk omhoog (hartkloppingen).
Ik gebruik de versie die na het verbod van DMAA uit kwam.

Know that feel bro, had ook last van de warmte.
Toch nog redelijk volume gedraaid op de benen, dus zeker geen nutteloze training geweest ;)

Benieuwd wat je gaat ervaren morgen met de "nieuwe" dexaprine, persoonlijk zou ik je eerste pil in tweeen nemen morgen om te kijken hoe je reageert.
Ik gebruik het al weer een paar weken (2x halve p.d.) en toevallig vandaag na het eten een hele genomen en m'n hartslag ging behoorlijk omhoog (hartkloppingen).
Ik gebruik de versie die na het verbod van DMAA uit kwam.

Heb je wel kunnen slapen? Of zijn dit niet van die pillen waarvan je de hele nacht wakker ligt?

Heb vanmorgen de eerste helft genomen zoals je had gezegd. Ben blij dat ik niet meteen een hele heb genomen, want ben behoorlijk onrustig. Neem over 2 uur de andere helft.
Voel tintelingen door me benen en handen en vind het lekkerder om in beweging te zijn dan stil te zitten.
Ga morgen gewoon een hele in een keer proberen, kijken wat dat doet.

Je vergeet het hekje #

#yolo

Ik neem de 1e helft altijd rond 9 uur en de 2e helft rond 1 uur, dan heb ik geen last met slapen.
Veel plezier morgen als je een hele pil neemt :D

Zo erg kan het niet zijn toch? ghehe

Pff, ik was van plan te gaan cardioen, maar zie het eigenlijk niet zo zitten met dit warme plak weer.. Wie o wie kan me motiveren? :p

Nee ik doe het zelf wel.. Ik ga al

20 min op de loopband gestaan en daarna overgestapt op de crosswalk waar ik 35 min op heb gestaan. Bij elkaar Zo'n 650kcal verbrand.
Ik weet niet of het door het weer kwam of door de dexaprine die ik vandaag genomen heb, maar mijn shirt is nog nooit zo doorweekt geweest als net.

Voeding van vandaag:

2384kcal waarvan: 313g eiwit, 52g koolhydraat, 105g vet.

52% eiwit, 9% koolhydraat, 39% vet

Zo erg kan het niet zijn toch? ghehe

2 uur na inname begon ik te zweten, kreeg amper een hap door me keel, was misselijk, hoofdpijn en trilde als een trilplaat. Dat heeft 5 min aanghouden, daarna werd het steeds minder. Voel me nu weer goed. Heb wel nog honger, maar de trek naar lekker eten (snickers, patat, pizza) is helemaal weg.
Vanmiddag borst trainen. Ben benieuwd hoe het met me energie zit op deze lage kcal.

Mwha zo erg was het dus niet :D
Bij het trainen alleen oppassen met Deads, daar kan het nog wel eens voorkomen dat je eerder duizelig wordt dan normaal.

Vandaag even al mijn maten op genomen. Dit wil ik om de paar weken gaan doen om een beetje te kijken hoe ik er voor sta iedere keer.

Lengte: 1,95m
Gewicht: 109kg
Chest: 116cm
Arms: 45,5cm
Hips: 108cm
Waist: 98cm
thighs: 67cm
Calves: 42cm
Forearms: 36cm
Shoulders: 135cm
Neck: 45cm

Vp, geen idee :)

Nieuwe update:

Gewicht: niet gewogen sinds toen.
Chest: 118 +2cm
Arms: 45 -0,5cm
Hips: 106m -2cm
Waist: 97cm -1cm
thighs: 67cm
Calves: 42,5cm +0,5m
Forearms: 36cm
Shoulders: 135cm
Neck: 45cm

2cm op chest vind ik eigenlijk een beetje vreemd, dus ga er van uit dat ik anders gemeten heb de vorige keer. Is ook best lastig om het zelf te doen.
Verder ben ik best tevreden. Aangezien ik behoorlijk wat slechte dagen heb gehad. Daarbij komt ook dat ik Vorige keer smorgens heb gemeten, nu aan het eind van de dag. Dus denk dat ik nu ook wat vocht bij meet. Althans, dat hoop ik ghehe. Sinds deze maandag ben ik in ieder geval nog lager in kcal gegaan, dus zou het allemaal wat sneller moeten gaan.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 18:31 ----------

Mwha zo erg was het dus niet :D
Bij het trainen alleen oppassen met Deads, daar kan het nog wel eens voorkomen dat je eerder duizelig wordt dan normaal.

Valt reuze mee inderdaad! Morgen cardio op nuchtere maag, dan begin ik wel met een halve.
Ojee, ik ben normaal al duizelig van deadlifts.. Als ik maar niet gestrekt ga haha

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven