- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik bedoelde nou ook niet in de eerste cycle ofzo hé, maar ik voel dat daar nog minder marge op zit. Had er anders nog zeker 1 of mss 2 uitgeperst als er een spotter was!Dude, als jij 10 x 85 squat in week 1 op de rpout ga je niet stallen op squats denk ik!

ik weet het vriend.... ik vertrouw precies toch ni op ' die groeien wel mee door rows, pull-ups ' mentaliteit. Zijn voor- en tegenstanders uiteraard. Er wordt ook gezegd, het enige wat je gaat krijgen door veel curls te doen is een bicepsscheur bij zware DL!!!Goede training, sterke MP...ehh maarre wat poste je in mijn log..curls are for...?
![]()

(hadden nog reps ingezeten, 5 min strike gelegen, conditie nog niet ok na ontsteking!!!!)
ik weet het vriend.... ik vertrouw precies toch ni op ' die groeien wel mee door rows, pull-ups ' mentaliteit. Zijn voor- en tegenstanders uiteraard. Er wordt ook gezegd, het enige wat je gaat krijgen door veel curls te doen is een bicepsscheur bij zware DL!!!
Ja ging bangelijk gisteren![]()

vandaag beslist om toch over te schakelen op de periodization template om iets minder BB en meer functionele assistance te doen!
Maarre harde repout op die DL..erg nice! Is DL je sterkste lift?Ja jij bent mijn grote voorbeeld, hahahahaNaaperMaarre harde repout op die DL..erg nice! Is DL je sterkste lift?
, nee heb hier in een van de sticky's enkele artikels gelezen van Louie Simmons, en peridization bible van Dave Tate, en wil echt verbeteren in de lifts, dus beter om meer gerichte ass te doen
Ja jij bent mijn grote voorbeeld, hahahaha, nee heb hier in een van de sticky's enkele artikels gelezen van Louie Simmons, en peridization bible van Dave Tate, en wil echt verbeteren in de lifts, dus beter om meer gerichte ass te doen
Moeilijk te zeggen omdat ik nog maar in week2 zit. Hiervoor nooit veel DL gedaan omdat ik wat terughoudend was wegens die rugblessure hé. Deed het af en toe als laatste oef, nadat ik men rug al helemaal had aangepakt, soms sumo, soms niet. Ik denk dat er op men bench veel minder spel zit. Nog enkele cycles wachten voor de verschillen beginnen te komen.

you westside mother****er"To build a competition max deadlift, find a way to build the lift – not train it."
Quote komt uit dit artikel:
[Link niet meer beschikbaar]
![]()

.
nee hoor, ben gewoon nog wat aan't zoeken.