Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
.....just joking
...en beviel het deloaden?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.....just joking
...en beviel het deloaden?
, maar ja, part of the plan!

Ik heb men leven terug
nooit meer in de val lopen!!!ik voelde me wel zo'n beetje, maar ja, part of the plan!
Ja beviel me! Ik voel dat dit goede hersteltrainingen zijn die me klaarmaken voor harde repouts in de volgende cycle
Door die hiit is men conditie ook weer beter geworden, waardoor ik met DL en SQ misschien meer reps kan maken. Ben ook al anderhalve kg bijgekomen
Ben ook veel minder 'bezeten' met voeding bezig, niet meer zo alla flex en M&F style-alles uitrekenen-en oei teveel vet-en calorieberekenen en shit. Moving north of vagIk heb men leven terug
nooit meer in de val lopen!!!
. En ja je verhaal over voeding is herkenbaar. Ik was ook veel met voeding bezig in mijn beginperiode. Kwam ook omdat daar echt op gelet werd in mijn vorige gym, daar werd heel erg gelet of je wel droog genoeg was. Ja leuk dat ik op 10-12% stond..maar als je 73 kg weegt is dat natuurlijk zinloos
. Toen ik dat overboord gooide en minder strikt werd en meer ging bulken maakte ik ook meer progressie. Epic beginnersfouten maarja..gelukkig is er DBB
. Trouwens die M&F en flex style van trainen/eten is zowieso discutabel, vaak zijn het schema's waarbij alles 1 x per week wordt dood getraind en gericht op AAS gebruikers imho. En die voedingschema's vind ik ook niet echt bruikbaar idd. We zullen maar zeggen 'van schade en schande word je wijs he. Keep on moving bro 
ja dat zal wel niet enkel spier zijn hé, en natuurlijk héél groot verschil dat ik nu voor kracht train ipv BB.1.5 kg er bij nice en dat terwijl je ook heftig conditioning doet..hopelijk is het niet alleen maar vocht en vet![]()
Thanks, maar ja is nog maar 't begin he, men eerste cycle! Moet nog veel bij, DL moet zeker over 200 en squat tegen 200 zou al mooi zijn in -82.5kg, bench 130 ofzo!Stats zijn best netjes voor je BW!Wel blijven loggen, dat motiveert extra vind ik.
Succes met trainen en gainen!