Fitness Seller

Joe's WENDLER log

• Topic Starter Topic Starter
ik voelde me wel zo'n beetje:gay:, maar ja, part of the plan!
Ja beviel me! Ik voel dat dit goede hersteltrainingen zijn die me klaarmaken voor harde repouts in de volgende cycle:cool:
Door die hiit is men conditie ook weer beter geworden, waardoor ik met DL en SQ misschien meer reps kan maken. Ben ook al anderhalve kg bijgekomen:rolleyes:
Ben ook veel minder 'bezeten' met voeding bezig, niet meer zo alla flex en M&F style-alles uitrekenen-en oei teveel vet-en calorieberekenen en shit. Moving north of vag:D Ik heb men leven terug:finger:nooit meer in de val lopen!!!

dinsdag 9/8/11 (cycle1 - deload)

deadlift
52.5kg x 5
65kg x 5
80kg x 5
leg curl
5 x 12 x 15kg
leg press
5 x 12 x 100kg
sit-ups
5 x 12 x BW

conditioning
25min fiets licht:zzz:

ik voelde me wel zo'n beetje:gay:, maar ja, part of the plan!
Ja beviel me! Ik voel dat dit goede hersteltrainingen zijn die me klaarmaken voor harde repouts in de volgende cycle:cool:
Door die hiit is men conditie ook weer beter geworden, waardoor ik met DL en SQ misschien meer reps kan maken. Ben ook al anderhalve kg bijgekomen:rolleyes:
Ben ook veel minder 'bezeten' met voeding bezig, niet meer zo alla flex en M&F style-alles uitrekenen-en oei teveel vet-en calorieberekenen en shit. Moving north of vag:D Ik heb men leven terug:finger:nooit meer in de val lopen!!!

1.5 kg er bij nice en dat terwijl je ook heftig conditioning doet..hopelijk is het niet alleen maar vocht en vet :) . En ja je verhaal over voeding is herkenbaar. Ik was ook veel met voeding bezig in mijn beginperiode. Kwam ook omdat daar echt op gelet werd in mijn vorige gym, daar werd heel erg gelet of je wel droog genoeg was. Ja leuk dat ik op 10-12% stond..maar als je 73 kg weegt is dat natuurlijk zinloos :D. Toen ik dat overboord gooide en minder strikt werd en meer ging bulken maakte ik ook meer progressie. Epic beginnersfouten maarja..gelukkig is er DBB :). Trouwens die M&F en flex style van trainen/eten is zowieso discutabel, vaak zijn het schema's waarbij alles 1 x per week wordt dood getraind en gericht op AAS gebruikers imho. En die voedingschema's vind ik ook niet echt bruikbaar idd. We zullen maar zeggen 'van schade en schande word je wijs he. Keep on moving bro :D

Stats zijn best netjes voor je BW! :) Wel blijven loggen, dat motiveert extra vind ik.

Succes met trainen en gainen!

1.5 kg er bij nice en dat terwijl je ook heftig conditioning doet..hopelijk is het niet alleen maar vocht en vet :)
ja dat zal wel niet enkel spier zijn hé, en natuurlijk héél groot verschil dat ik nu voor kracht train ipv BB.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 06:47 ----------

Stats zijn best netjes voor je BW! :) Wel blijven loggen, dat motiveert extra vind ik.

Succes met trainen en gainen!
Thanks, maar ja is nog maar 't begin he, men eerste cycle! Moet nog veel bij, DL moet zeker over 200 en squat tegen 200 zou al mooi zijn in -82.5kg, bench 130 ofzo!;)
Ook goed bezig zie ik!!!:D

11/8/11 (cycle1 - deload)

bench press
35kg x 5
45kg x 5
55kg x 5
incline BB press
5 x 12 x 40kg
Triceps rope pushdown
5 x 12 x 15kg
lat pulley (neck)
5 x 12 x 40kg

conditioning
15 min fiets hr 110 @ 130 watt:eyes:

Zal blij zijn dat men deload erop zit, voel wel dat ik goed hersteld ben:cool:

Goed vol gehouden die deload en ik weet hoe je je voelt haha :D Vanaf volgende week weer lekker knallen met cycle 2!! :lifter:

yeahhhh baby:D

vrijdag 12/8/11 (cycle1 - deload)

squat
5 x 40kg
5 x 50kg
5 x 60kg
hyperextension
5 x 12 x BW
side bend
5 x 12 x 14kg
calfs (leg press)
5 x 12 x 50kg

conditioning
15min fiets hr 120 (130watt)

einde deload :banana:

cycle 2 berekend op:
MP 62.5
DL 150
BP 102.5
SQ 115;)

zaterdag 13/8/11 (week1 - cycle2)

military press
41kg x 3
46kg x 3
52kg x 9:D
machine laterals
20kg x 12
25kg x 12-12
30kg x 12-12
DB rows
22kg x 12
26kg x 12-12
30kg x 12-11
BB curl EZ
25kg x 5 x 12

conditioning
fiets HIIT 18min weerstand 3 (op 3-6-9-12-15min 1min op stand 9) HR 160 ****ing heavy!!!

opmerking: deze training op zaterdag gedaan ivm maandagmiddag gesloten en kaakchirurg op donderdag, daarna zal ik er wss een week tussenuit liggen, de week daarna men 5's;)

Goede repout! Ben je begonnen met 531 voor pl, dat je 3tjes doet in week 1? Sterkte v/d week met die ingreep bij de kaakchirurg.

Nog getraind?

Even een abbo.

Terug
Naar boven