dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die powercleans zijn ook wel nice man
ben erover aan het denken om mijn hang cleans ook wat meer power te geven door de kuiten te gebruiken![]()
Ja ik heb vanaf deze week ook weer power cleans in m'n schema, heb er zin om die weer op te pakken. De 5/3/1 week gaat iig lekker, met zulke repouts op je 1+ kan je nog wel even vooruit.
Ik zie trouwens dat je nu je BBB sets met 50% van je max gewicht van de dag pakt, maar Wendler raad aan 50% van je TM te pakken. Voor bench is dat bij jou 120-125kg ofzo? Dus dan kom je wat hoger uit.
thx bart stevig binnen een uur klaar - voelde allemaal okéniet alleen mooie bench, vind de hele training weer verzorgt as usual

Nee die ambitie heb ik ook niet, maar er zal wel een reden zijn waarom ze allemaal conventional pullen. Mijn sumo zal wel wat zwakker zijn aangezien je meer je benen gebruikt zoals bij squat en die is bij mij erg laag, maar wie weet helpt het m'n squat ook weer. Wat is je 1RM trouwens? Met zo'n repout zou je makkelijk boven de 200 moeten kunnen.Ik zal nooit de allerbeste deadlifter worden , dat is een zekerheidstelling - ik doe ze gewoon allebei , maar voorkeur gaat uit naar de sumo's omdat vanwege mijn lengte prettiger aanvoelt , ik doe ze nu gewoon om en om , de negende rep zat er net niet in ,
Nee die ambitie heb ik ook niet, maar er zal wel een reden zijn waarom ze allemaal conventional pullen. Mijn sumo zal wel wat zwakker zijn aangezien je meer je benen gebruikt zoals bij squat en die is bij mij erg laag, maar wie weet helpt het m'n squat ook weer. Wat is je 1RM trouwens? Met zo'n repout zou je makkelijk boven de 200 moeten kunnen.