MuscleMeat

John Ove's Krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
paracetamol? ik dacht dat jij niet kuurde :mad:

mooie rep out op de bench makker, daar mag je jezelf wel een schouderklopje voor geven ;)

:D

tja als dat kuren is dan beken ik schuldig - nee het is puur om het hoesten een beetje onder ctrl te houden wat 107.5 drukken en dan in een hoestbuitje terecht komen - no way bro

ja mooi he , ik was wel een beetje trots op mijzelf - the groove was zeker aanwezig

nice pr man op de bench, gaat lekker:)

Mond wijd open , zwaar kreunen , nee we worden er dan niet mooier op - maar het doel is bereikt en daar gaat het om

Nog steeds mooie sterke trainingen met pr's hier;)

Maf is dat je het idd al gelijk bij de eerste rep voelt dat je een 'sterke'dag hebt..wederom congrats met je pr:)

Paracetamol helpt daar geen reet voor man, je hebt het helemaal zelf gedaan - zoals gewoonlijk ;)

Nog steeds mooie sterke trainingen met pr's hier;)

Thx Berry , jij bent nog ook steeds goed bezig lees ik

Maf is dat je het idd al gelijk bij de eerste rep voelt dat je een 'sterke'dag hebt..wederom congrats met je pr:)

Dat is idd gek , soms zegt het ook niks , nu dan wel , het is ook wel eens andersom , dan voelt het zwaar , maar nu ging ik gelijk als een speer

Paracetamol helpt daar geen reet voor man, je hebt het helemaal zelf gedaan - zoals gewoonlijk ;)

Niet helemaal waar , het heft tijdelijk de hoestperiodes op wat ik net effe dan nodig heb , de rest is natural of course - no roids for me

Nou kijk maar eens op het doosje: daar staat hoesten niet op hoor :P Lang leve het placebo-effect :D

Ik zal er naar kijken , het heeft me wel de afgelopen nachten geholpen om een beetje te slapen

haha it's all in the mind:P

Sjonge wat een trainingen weer kerel, en dat tewijl je niet helemaal lekker bent. Hoesten kost energie en slaap..

Beterschap buffel

Wel moet eerlijk toegeven dat ik ietwat te snel conclusies had getrokken. Toen ik info vroeg omtrent de bodybuilder template van wendler hebben ze me aangeraden hier eens te komen neuzen in de bodybuildingsectie. Men eerste gedacht was echt van bah zo een sessies maar nu ik eens de tijd neem jullie logs deftig te lezen moet ik toch wel chapeau zeggen ;). Dat zijn serieuze trainingen die jullie doen, kan daar alleen maar respect voor opbrengen en toch wel verlegen men excuses aanbieden voor men te vlugge conclusie.

Doe nu zelf ook 531 maar geraak er nog niet echt aan uit welke template te gaan volgen, Boring but big spreekt me zeer sterk aan en velen hebben er al serieus op gewonnen maar toch wil ik telkens net iets meer doen dan wendler voorschrijft, noem het eigenwijs zijn maar het is nu eenmaal zo, ga me ook niet te druk maken over de assistance want zoals wendler aangeeft, assistance is maar assistance :).

Anyway nog veel succes verder !!

Goed bezig kerel; kun je nagaan als je weer helemaal goed bent.:)

Sjonge wat een trainingen weer kerel, en dat tewijl je niet helemaal lekker bent. Hoesten kost energie en slaap..

het is nog steeds niet over , shitzooi :mad: wel lekker getraind vandaag

Beterschap buffel

Wel moet eerlijk toegeven dat ik ietwat te snel conclusies had getrokken. Toen ik info vroeg omtrent de bodybuilder template van wendler hebben ze me aangeraden hier eens te komen neuzen in de bodybuildingsectie. Men eerste gedacht was echt van bah zo een sessies maar nu ik eens de tijd neem jullie logs deftig te lezen moet ik toch wel chapeau zeggen ;). Dat zijn serieuze trainingen die jullie doen, kan daar alleen maar respect voor opbrengen en toch wel verlegen men excuses aanbieden voor men te vlugge conclusie.

Doe nu zelf ook 531 maar geraak er nog niet echt aan uit welke template te gaan volgen, Boring but big spreekt me zeer sterk aan en velen hebben er al serieus op gewonnen maar toch wil ik telkens net iets meer doen dan wendler voorschrijft, noem het eigenwijs zijn maar het is nu eenmaal zo, ga me ook niet te druk maken over de assistance want zoals wendler aangeeft, assistance is maar assistance :).

Anyway nog veel succes verder !!

crakie idd de strongman-sectie volgt hem vrij strict - qua deloads weet ik het niet zeker , rob en ik doen wendler t.a.v grote vier en gooien er daarna eigen variatie in - wijs , ik heb geen idee , maar het voelt goed aan kan ik zeggen :)

Goed bezig kerel; kun je nagaan als je weer helemaal goed bent.:)

thx dumba - het gaat weer wat beter met je las ik

W1/D3

Benen

Squats

5x62.5
5x82.5
3x95
5x105.
5x120
7x135 - best aardig in de 1e week - feels good

Squats op 50% = 67.5

14x67.5
14x67.5
12x67.5:(
14x67.5

DB Walking met 80kg - 40 kg per hand - een parcours uitgezet van ongeveer 20 meter

1 run
1 run
1 run
1 run
1 run
com ik ga dit eens rustig opbouwen

legextenions

12x50
10x60
8x70
6x80
12x40