AndroidHealthClinic

John Ove's Krachtlog

why the sad face bij optrekken? is toch niet slecht kerel

leuke combo met die rows trouwens

• Topic Starter Topic Starter
why the sad face bij optrekken? is toch niet slecht kerel

leuke combo met die rows trouwens

ik wil toch wel op min 5 blijven hangen , nu merk je gelijk het verschil als je hem als 2e oef doet -

onze db's gaan maar tot 40 kg - met zo'n klein geimproviseerd stangetje kan je gelijk weer wat zwaarder gaan aan gevuld met wat volume t bar's is de rug weer aardig aan zijn trekken gekomen :)

dikke tbar row pr man!

Thx flexan

Wow, echt sterk man! Die sumo squats..auwww en je tbar row..netjes hoor!! en wijd optrekken vind ik echt één van de zwaarste oefeningen die er zijn..maar echt niet nodig om zo'n sad face er idd bij te zetten..goed gedaan!! er zijn er genoeg die m gewoon overslaan;P

Sterke sumoDL.:)

hoppa deads kerel! flinke workout weer voor iemand in de nachtdienst

Wow, echt sterk man! Die sumo squats..auwww en je tbar row..netjes hoor!! en wijd optrekken vind ik echt één van de zwaarste oefeningen die er zijn..maar echt niet nodig om zo'n sad face er idd bij te zetten..goed gedaan!! er zijn er genoeg die m gewoon overslaan;P

het waren idd sumodeadlifts :D nee ze gingen super , wijd optrekken is gewoon doen , heavy shit maar het vormt je rug

hoppa deads kerel! flinke workout weer voor iemand in de nachtdienst
- vierenhalf uur slaap en dan gewoon bam , ben nu wel brak maar ook vrij

Goede training man. Enne geen sad face bij wijd optrekken he. Zijn echt wel goed. Verder nette volumes.

Goede training man. Enne geen sad face bij wijd optrekken he. Zijn echt wel goed. Verder nette volumes.

thx man :)

W2/D2

benchpress

5x52.5
5x67.5
3x77.5
3x90
3x100
4x112.5 vpr , maar voelde wel zwaar aan

Benchpress against bands - weerstand rood

8x50
8x60
8x70
3x80
3x80
3x80

chestdips x bw

12x
12x
10x
9x
8x

incline flyes

10x20
10x20
10x20

incline bb lying triceps extensions

10x30
10x30
10x30
10x30

Cable rope overhead extenions

15x20
12x22.5
10x25
8x27.5
15x20

Com - hoge intensiviteit 60 min
cardio schoot erbij in omdat ik ineens een hevige drang voelde om mijzelf te bewijzen op de wc-pot ;)

Klasse Bench John! Die serie extensions zien er ook weer killing uit.

Hmmm aan de race door een training... :) dat ken ik ook wel

Klasse Bench John! Die serie extensions zien er ook weer killing uit.

Hmmm aan de race door een training... :) dat ken ik ook wel

thx mate - de tri's voelen aardig vooral in combi met gisteren - nou ik wel 4 x geweest - niks aparts gegeten - puur denk ik weer de overgang na het normale ritme

Dat zou kunnen, ik heb er ook erg veel last van en draai ook ploegendienst... wie het weet mag het zeggen

Ik draai alleen maar late en nachtdiensten , vroeg ben ik wel op maar niet om te werken
Misschien was het de koffie of het gebruik van creatine , ik ben in ieder geval weer een stuk lichter

alweer bench pr ,gaat goed man:)

Ah, de beroemde sphincter press... heel belangrijk!

Weet je John, ik volg uw log met veel plezier maar telkens vraag ik me af waarom je zoveel oefeningen doet in dit schema en of het echt een meerwaarde biedt ? Dit is geen kritiek op jouw log integendeel maar het wijkt toch veraf van Wendler zijn opzet ? Vind het wel knap van je dat je met dit aantal oefeningen per sessie toch blijft progressie maken !

Ik begrijp dat massa voor jou waarschijnlijk prioriteit heeft maar geloof jij dan niet in de theorie van Wendler die aangeeft dat al die bijjkomende oefeningen overbodig zijn, dat je tricep ook groeit met zwaar benchen, mp´en enz... ? Natuurlijk liggen jullie doelen ver uit elkaar en wordt Wendler sterker en jij dan weer groter, kwestie van keuzes maken zkr.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 10:14 ----------

Btw zeer nette SumoDL ;)

alweer bench pr ,gaat goed man:)

thx mate

Ah, de beroemde sphincter press... heel belangrijk!

jahaaaaaaaaaaaaaa
:D
Weet je John, ik volg uw log met veel plezier maar telkens vraag ik me af waarom je zoveel oefeningen doet in dit schema en of het echt een meerwaarde biedt ? Dit is geen kritiek op jouw log integendeel maar het wijkt toch veraf van Wendler zijn opzet ? Vind het wel knap van je dat je met dit aantal oefeningen per sessie toch blijft progressie maken !

Ik begrijp dat massa voor jou waarschijnlijk prioriteit heeft maar geloof jij dan niet in de theorie van Wendler die aangeeft dat al die bijjkomende oefeningen overbodig zijn, dat je tricep ook groeit met zwaar benchen, mp´en enz... ? Natuurlijk liggen jullie doelen ver uit elkaar en wordt Wendler sterker en jij dan weer groter, kwestie van keuzes maken zkr.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 10:14 ----------

Btw zeer nette SumoDL ;)

thx man - ten eerste , je mag altijd ergens iets vinden in dit log als het maar op een normale manier word gebracht en daar hoort kritiek ook bij

in principe heb je een punt - ik heb daar natuurlijk ook wel over nagedacht
maar dan ben ik soms binnen 30/40 klaar en dan weet ik al gelijk hoe ik ben - this is not enough for me - dat is dan toch een beetje de krachtsporter in mij die dan toch de overhand krijgt en denkt **** it - ik doe er nog een paar oef bij
dus zo ben ik tot deze combi gekomen en dat bevalt goed - lekker intensief een prog afwerken binnen ongeveer 70 min - done

W2/D4

Squats

5x65
5x82.5
3x95
3x112.5
3x127.5
5x142.5 - yep - hij is binnen alhoewel hij best zwaar aanvoelde

Squats op 50 % van de dag

10x72.5 + 10 mc = machine crunches
10x72.5 + 10 mc
10x72.5 + 10 mc
10x72.5 + 10 mc
10x72.5 + 10 mc

com - een paar keer moest ik effe inhouden - tot 10 tellen en weer verder
heavy

Superset

Legextenions + legcurls

15x60 + 15x45
15x60 + 15x45
15x60 + 15x45
15x60 + 15x45

Db Walking met 80 kg totaal op een parcours a 30 meter

1 run a 30 mtr
1 run a 30 mtr
1 run a 30 mtr
1 run a 30 mtr
1 run a 30 mtr

Hanging legraises a bw

5x
5x
5x

Abroller crunches a 25 kg

10x
10x
10x

plank
2 sets

crunches
2sets

cardio 10 min fiets

Het is eigenlijk grappig: Wendler vindt liften voor de esthetiek voor mietjes, maar zijn programma is echt ideaal voor de huis-tuin-en-keuken bodybuilder, die meestal te weinig aan kracht doet en teveel pompt. Eerst een Wendler-setje, dan pompen maar: prima toch, als dat je ding is? :)

Precies iedereen moet ook lekker zijn ding doen en waar hij of zij zich prettig bij voelt

Terug
Naar boven