Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
why the sad face bij optrekken? is toch niet slecht kerel
leuke combo met die rows trouwens

Wow, echt sterk man! Die sumo squats..auwww en je tbar row..netjes hoor!! en wijd optrekken vind ik echt één van de zwaarste oefeningen die er zijn..maar echt niet nodig om zo'n sad face er idd bij te zetten..goed gedaan!! er zijn er genoeg die m gewoon overslaan;P
nee ze gingen super , wijd optrekken is gewoon doen , heavy shit maar het vormt je rug - vierenhalf uur slaap en dan gewoon bam , ben nu wel brak maar ook vrijhoppa deads kerel! flinke workout weer voor iemand in de nachtdienst
Goede training man. Enne geen sad face bij wijd optrekken he. Zijn echt wel goed. Verder nette volumes.

Goede training man. Enne geen sad face bij wijd optrekken he. Zijn echt wel goed. Verder nette volumes.
Klasse Bench John! Die serie extensions zien er ook weer killing uit.
Hmmm aan de race door een training...dat ken ik ook wel

Ah, de beroemde sphincter press... heel belangrijk!

Weet je John, ik volg uw log met veel plezier maar telkens vraag ik me af waarom je zoveel oefeningen doet in dit schema en of het echt een meerwaarde biedt ? Dit is geen kritiek op jouw log integendeel maar het wijkt toch veraf van Wendler zijn opzet ? Vind het wel knap van je dat je met dit aantal oefeningen per sessie toch blijft progressie maken !
Ik begrijp dat massa voor jou waarschijnlijk prioriteit heeft maar geloof jij dan niet in de theorie van Wendler die aangeeft dat al die bijjkomende oefeningen overbodig zijn, dat je tricep ook groeit met zwaar benchen, mp´en enz... ? Natuurlijk liggen jullie doelen ver uit elkaar en wordt Wendler sterker en jij dan weer groter, kwestie van keuzes maken zkr.
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 10:14 ----------
Btw zeer nette SumoDL![]()