- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
ja lach maar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx mate , vergeleken met jou stelt het niet veel voor
maar thanks mate! Ik vind jou deads weer madIk vergelijk mezelf nooit met anderenmaar thanks mate! Ik vind jou deads weer mad

Ben grote fan van Wendler maar heb het er moeilijk mee een schema strikt te volgen, ik heb vrijheid nodig in het kiezen van oefeningen, het moet vooral leuk blijven, aan de andere kant is Wendler ook niet de minste en is het een doordacht schema die werkt. Dilemma´s
Soms moet je gewoon eens wat uitproberen , in jou geval wendler , vul het eens in na eigen inzicht
Al veel progressie gemaakt sinds Wendler ?
Yo John, ik kom weer even kijken. Ben zelf net met wendler begonnen namelijk dus wel interessant om hier mee te lezen. Aangezien je in april bent begonnen zit je nu in je 4e cycle denk ik? Ik las iets over een squatcycle herhalen, heb je op de andere lifts wel alle targets gehaald? Zag veel vpr's![]()
Don't customize: This probably applies to any program published on this site, but it especially matters for 5/3/1. You must do the program the way it's written.

inderdaad, die quote viel me ook gelijk op