Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

flinke rows na die bench John! Behoorlijk after weekend training weer!

Jee superset Squats en Dl's..daar moet je aardig kapot van zijn gok ik
Flinke gewichten ook nog voor Supersets.
Was je lang bezig?
ik blijf het knap vinden dat je tijdens nachtdiensten door traint... ik kan dat niet, ben volledig naar de klote en uit m'n hum. Heb komende 4 nachtdiensten ook maar verlof genomenMooie training weer

Succes met de spierpijn eruit lopen maar t werkt idd wel.. ik heb gister ook echt voor mijn doen behoorlijk benen getraind en had echt serieus last vanmorgen, maar ik moest vandaag stage lopen en ik merkte doordat ik dus de hele dag in de weer was de spierpijn echt minder werd.. succesRespect hoor en binnen een uur! NetjesSucces met de spierpijn eruit lopen maar t werkt idd wel.. ik heb gister ook echt voor mijn doen behoorlijk benen getraind en had echt serieus last vanmorgen, maar ik moest vandaag stage lopen en ik merkte doordat ik dus de hele dag in de weer was de spierpijn echt minder werd.. succes
Squat supersetted met deadlifts... ik moest toch even twee keer lezen![]()
Nou gister had ik het eruit bewogen maar vandaag dubbel en dwars spierpijn..auw auw auw hahahaha
Hahahaha squat en deadlift supersetten, hoe kom je er ook op![]()