MuscleMeat

John Ove's Krachtlog

Bezoekers in dit topic

oh ik krijg al spierpijn door er alleen al aan te denken.. Knap hoor.. Succes alvast!

me too - th miss h :)

Mooie press, daarna zo te zien een bruut volume gedraaid.

was een lekkere training , vrij basic

flink tekeer getrokken weer...goed werk!!

thx - het was niet verkeerd

Eindelijk een trainingsschema wat ik begrijp, haha... Ik doe zelf ook een Wendler variant, maar ik merk zelf wel dat vooral minder oefeningen zorgen voor een goede progressie in kracht...bij jou zie ik een beetje een overkill aan oefeningen.

was dat anderen schema dan zo ingewikkeld :D ik ben van plan wendler serieus aan te pakken en te volgen dus ook de deload - heerlijk , maar als ik het puur volg dan ben ik zo klaar elke keer en dat vind ik een beetje zonde van mijn tijd - dus na gelang de dag pak ik elke keer wat basis/iso oefeneningen erbij + cardio blijf ik er altijd wel bij doen - dus alles bij elkaar ben ik zo'n 80 a 90 min bezig en dat vind ik mooi zat

thx A met jou alles weer oke - denk het wel he :)



thx marco - hou je een beetje vol daar in la hospital ?

en nu squats
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vind ook dat je zeker op UB dagen wel aardig wat volume kan pakken, want dan doe je vaak toch nog maar 2-3 oefeningen per spiergroep.
 
Ja ik vind ook dat je zeker op UB dagen wel aardig wat volume kan pakken, want dan doe je vaak toch nog maar 2-3 oefeningen per spiergroep.

precies

W3/D1

w-up
wat licht legetenion en legcurl werk

Full Olympic Squats

5x47.5
5x60
3x70
5x87.5
3x100
6x112.5 vpr :wl:
com mooie sessie - de 1e 4 reps gingen goed , de laatste 2 op karakter

BoxSquats op 3/4 stand

3x140
3x150
3x160
3x160 - niet soepel meer

Goodmornings

5x50
5x50
3x60
3x70
3x70 - strict maar zwaar , maar wel volbracht

Barbell rows

10x70
10x70
10x70
10x70

Abroller crunches

4sets van 10 x 15

Machine crunches

10x65
10x75
10x85

Rope crunches

5x40
5x40
5x40
5x40

cardio hardlopen 15 min

morgen rust
 
toch nette boxsquats John, kan me voorstellen dat die goodmornings er na zwaar aanvoelen idd. Jij doet ze waarschijnlijk behoorlijk diep?
 
Hoe doe jij je oly squats? Wijde stance & low bar?
 
Ja ik vind ook dat je zeker op UB dagen wel aardig wat volume kan pakken, want dan doe je vaak toch nog maar 2-3 oefeningen per spiergroep.

toch nette boxsquats John, kan me voorstellen dat die goodmornings er na zwaar aanvoelen idd. Jij doet ze waarschijnlijk behoorlijk diep?

dat vind ik nogal meevallen volgens mij de diepte - maar er is nu wel een bepaalde strictheid aan het ontwikkelen en dat wil ik aanhouden

Hoe doe jij je oly squats? Wijde stance & low bar?

eigenlijk een gewone normale squatstand + niet low bar - de stang ligt altijd op mijn huge traps ;)
 
Hoe doe jij je oly squats? Wijde stance & low bar?
Olympic is toch per definitie high bar en niet heel wijd? Voor de meeste overdracht naar front squat/clean etc.
 
Olympic is toch per definitie high bar en niet heel wijd? Voor de meeste overdracht naar front squat/clean etc.

Tja, benamingen zijn niet altijd de juiste hé ... dus even checken voor alle zekerheid :)
 
Olympic is toch per definitie high bar en niet heel wijd? Voor de meeste overdracht naar front squat/clean etc.

dacht ik ook

Tja, benamingen zijn niet altijd de juiste hé ... dus even checken voor alle zekerheid :)

je hebt wel een punt hoor rob - maar als ik sumostand sta zet ik dat er vaak bij
met de volgende cyclus deadliften bijv , die gaan in sumostand - hoppa:)
 
Lekker volume altijd, en over die squats... BOEIEND! ;) Ik schrijf altijd squats op. Van die benamingen en details ga je geen 300kg squatten moet je maar denken :)
 
Lekker volume altijd, en over die squats... BOEIEND! ;) Ik schrijf altijd squats op. Van die benamingen en details ga je geen 300kg squatten moet je maar denken :)

that's true , maar ik vind dat je de verschillen wel moet aangeven - ik wil gewoon weten wat ik squat in een verschillende stand/houding/gripp
300 kilo is voor mij toch niet weggelegd - dan moet ik anders gaan eten en trainen - :)
 
Zo zeg mooie pr
 
W3/D2

Benchpress 5/3/1

w-up met stang/20kg

5x47.5
5x60
3x70
5x87.5
3x100
5x112.5 vpr :wl: kicken zeg , ging best goed zeg

Incline db press

12x30
10x30
8x30
8x30
8x30

Flyes
10x20
10x20
8x20
10x20

Small Cable rows

10x60
10x60
10x60
10x60

Barbell rows

5x70
5x80
5x80
5x80
5x90

cardio 20 min fietsen

com - super de bench vandaag , me iets meer gehouden aan het less is more principe van wendler - puur omdat ik vrij en za ook train

morgen deadlift repout
 
Het is de week van de PR's hiero, lekker John! Loon na werk
 
Back
Naar boven