AndroidHealthClinic

John Ove's Krachtlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice VPR.:) Goede training.
 
het is mijn 1e wendler cyclus , dus ik regen de pr's aaneén - wel leuk :D
Nu de volgende cycle doorzetten he! Maar zo te zien gaat dat wel lukken met deze vooruitgang. Ik vind het lekker dat je naar 1 all-out set kan toewerken met Wendler, dan heb je een heel duidelijk doel elke keer.
 
Nice VPR.:) Goede training.

thx mate - alles oke

Nu de volgende cycle doorzetten he! Maar zo te zien gaat dat wel lukken met deze vooruitgang. Ik vind het lekker dat je naar 1 all-out set kan toewerken met Wendler, dan heb je een heel duidelijk doel elke keer.

bevalt goed - kort en intensief trainen

vandaag deadlift
 
gaat lekkah ... nog ruim overschot, voorlopig nog geen vuiltje aan de lucht :D
 
gaat lekkah ... nog ruim overschot, voorlopig nog geen vuiltje aan de lucht :D

als jij stagneer rob dan doe de cyclus gewoon overnieuw neem ik aan :)
 
als jij stagneer rob dan doe de cyclus gewoon overnieuw neem ik aan :)

yep, toch proberen... lukt het dan nog niet, deloaden en een stapje terug zetten.
 
yep, toch proberen... lukt het dan nog niet, deloaden en een stapje terug zetten.

oke :)


lekker man....weer goed bezig!!:)

thx daan , we doen ons best he

Denk maar hier aan als je zo gaat deadliften :D
http://www.youtube.com/watch?v=q4jO21-a2W0

wat een figuur he - heerlijk om naar te kijken - een beetje ontspoort maar wel gruwelijk sterk die gozert

W3/D3

Hangcleans

5x40.
5x40
5x40

Deadlift 5/3/1

5x50
5x90
3x107.5
5x125
5x155
6x170 yes vpr :wl:
com heerlijk kon hem goed doortrekken elke keer - zeer tevreden

Platform deadlifts met reverse bands

5x140
5x160
3x190
3x200
3x210
3x230
3x250 - zwaar ondanks de banden

Legcurls

15x40
15x45
10x50

Legextenions

15x50
15x50
15x50
15x50
15x50

Cardio 15 min hardlopen

nice training - morgen mill press
 
damn nice vpr op die deads John:)
 
Goed bezig maar wat een verschil tussen 170kg en 250kg. Heeft het nut denk je? Ik denk dat je max ongeveer 200kg is op deadlift dan is 80kg verrschil toch wel overkill?

En als je op een platform staat met platform deadlifts, waarom dan reverse bands? Maak je het juist makkelijker waar je het moeilijker maakt door op het platform te staan...?

Vragen, vragen, vragen ???
 
damn nice vpr op die deads John:)

ik had gehoopt op 4
maar dit was top man - thx :D

Goed bezig maar wat een verschil tussen 170kg en 250kg. Heeft het nut denk je? Ik denk dat je max ongeveer 200kg is op deadlift dan is 80kg verrschil toch wel overkill?

En als je op een platform staat met platform deadlifts, waarom dan reverse bands? Maak je het juist makkelijker waar je het moeilijker maakt door op het platform te staan...?

Vragen, vragen, vragen ???

platform deadliften is makkelijker omdat de stang hoger ligt + mijn 2e oefening is of een oef met veel herh of wat zwaarder en dan reverse bands wat mijn core toch wat rust geeft + hij kan wennen aan een bepaalde inspanning

mijn 1rm is 210 maar ik ben uitgegaan van 200 - ik wilde ook echt licht beginnen met wendler - zo heb ik het bij elke oefening gedaan
 
Ah je platform deadlifts zijn 'block pulls'? Je staat zelf niet op het platform om de ROM groter te maken maar je schijven staan op het platform? Dan snap ik dat. Maar zou bijv. 240 zonder reverse bands niet beter zijn om je lockout te trainen?
 
Idd blockpulls plus reverse bands is dubbel op. Lockout zal wel gruwelijk zwaar worden aangepakt.

@JW, staan je bands bovenin slap of zit er nog veel spanning op?
 
Ah je platform deadlifts zijn 'block pulls'? Je staat zelf niet op het platform om de ROM groter te maken maar je schijven staan op het platform? Dan snap ik dat. Maar zou bijv. 240 zonder reverse bands niet beter zijn om je lockout te trainen?

240 zonder bands trek ik wel maar het is de bedoeling om met de 2e of 3e oef soms zwaar te pakken , core belasten maar wel met beleid - dus vandaar de banden - platform of blockpulls - ik klooi nog wel eens met namen

Idd blockpulls plus reverse bands is dubbel op. Lockout zal wel gruwelijk zwaar worden aangepakt.

zie hierboven

@JW, staan je bands bovenin slap of zit er nog veel spanning op?

totale spanning zit erop mc - ik kies gewoon soms uit een aantal oefeningen als 2e of 3e - dit keer waren het de blockpulls - net time een andere

- Goed bezig met deadlift (1e dl training. 8x155/2e dl training. 6x162.5/3e dl training. 6x170), je wordt beter in volume draaien @ gegeven % 1rm.
- Wat ik me afvroeg, welk 1rm heb je voor sq genomen en op welk percentage zit je nu?
- Ik kan al je keuzes wel volgen qua ondersteuning maar wat is de reden van box squats (en dan met name zo hoog)?

Keep it up.

thx clubber

ik heb nu voor de full squats gekozen - ik heb een 1rm van 140 - ik heb hier 10 kg afgehaald en daar mijn % op gebaseerd - ik begin gewoon licht

ook de boxsquat is zo'n oef die af en toe doe en kies uit een serie oefeningen zoals boxsquats/blockpulls/floorpresses etc.... dit was puur om toch nog effe zwaar te gaan - niet geheel alout gezien de 3/4 stand , effe flink spanning ook op de quadriceps houden - dit soort oefeningen doe ik vrij intensief - 30-45 sec rust , meer zit er niet tussen
 
Het herstel gaat aardig; morgen naar huis.
Je zit lekker met je oefeningen in een goede range. 3x250 is pittig.
 
Het herstel gaat aardig; morgen naar huis.
Je zit lekker met je oefeningen in een goede range. 3x250 is pittig.

goed nieuws marco - lekker thuis herstellen - goed luisteren naar het advies wat je krijgt .

thx de 250 hakt er achter in - de onderrug voelde toch een beetje verrot vanmorgen

W3/D4

Mill press

5x27.5
5x35
3x40
5x50
3x57.5
6x65 vpr :wl:- super - het is de week van de zesjes - mooie repout - de onderrug voelde ik nog wel een beetje

Neckpress

10x50
10x50
10x50
10x50

one arm cable side raises

8/8 x 10
8/8 x 10
8/8 x 10

Ultra wide gripp benchpress

10x70
10x70
10x70
10x70

Optrekken x bw

wijd 5x
wijd 5x
wijd 5x
small 8x
small 8x

Superset

Barbell curls + cable triceps extenions

10 x 30 + 10 x 30
10 x 30 + 10 x 30
10 x 30 + 10 x 30
10 x 30 + 10 x 30

Lying bb triceps extenions

15x35
15x35
15x35
15x35

com volgende week 4 deloadweek
 
nice train again man!!!:)
 
Thx Daan , nu effe wat nachtdiensten en een weekdeload
En daarna weer aan de bak
 
Zo John gaat lekker hier.
 
Back
Naar boven