- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens om nog even terug te komen op de Krock rows. Wat is volgens jou dan het verschil tussen dumbbell rows en Krock rows? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat Krock rows niets meer zijn dan high rep dumbbell rows.

Brak je core niet in 2en bij die deadlifts en side bends samen?![]()
- ging allemaal net wweTrouwens om nog even terug te komen op de Krock rows. Wat is volgens jou dan het verschil tussen dumbbell rows en Krock rows? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat Krock rows niets meer zijn dan high rep dumbbell rows.
Krocs, niet Krocks
craak - verwoorde het juist - zo zwaar mogelijk rows maken , iets minder op de techniek lettend
Jim Wendler heeft de term bedacht voor de high-rep sets die Kroc deed met met de zwaarste dumbbell die hij aankon, zonder superstrakke form aan te houden. En toen hij geen dumbbell meer kon vinden die zwaar genoeg was, maakte hij er zelf eentje
Tegenwoordig zie je dat de term ook vaak wordt gebruikt voor álle dumbbell rows met een cheat (draaien torso). Meer hengsten dan rowen dus, maar niet per se high-rep.

Mijn post over het hoofd gezien?1,5 jaar geleden deed je nog 80kg mill press. Hoe komt de terugval? Trainde je toen meer op kracht?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...t-iron-weights-273244/index2.html#post5737420
Mijn post over het hoofd gezien?
Nog maar een keer.

sterk op je wheels weer J! lekkere squats idd en 190 is niet niks!
- we gaan er zeker voor